Ik zeeeei toch al dat het een kutclub isquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:28 schreef FlowDesign het volgende:
Heeft er iemand zin om met honkbalknuppels mee te gaan naar het volgende adres:
Science Park 5630
5692 EN SON![]()
Jerruh liet ook maar toevallig zjin kop paar topics geleden net als Just Me overigens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef r8ality het volgende:
Ja, maar die hebben al heeeeeeeeeeeel lang niet meer gepost.
Waarom ga je eigenlijk in godsnaam naar Taal vanavond?quote:
Done.quote:
Lotte is een geval apartquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die hoort in het rijtje bij PG e.d.
Amaranta staat er ook niet bij overigens.
Een geval apart maar niet in het lijstje... hmmmm.... Durf je niet??quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Lotte is een geval apart.
Voor de rest,.
Weet je wat irritant is... Honger hebben en naar de wc moeten terwijl je in je eentje in de winkel staat in crimineel Kruisstraat en dus niet ff de winkel uit kan lopen om eten te halen/ naar de wc te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef FlowDesign het volgende:
Weet je wat irritant is? Als je 56 tables uit een database moet verwijderen maar DROP TABLE dbnaam.* werkt niet![]()
Zit er geen slot op de deurquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet je wat irritant is... Honger hebben en naar de wc moeten terwijl je in je eentje in de winkel staat in crimineel Kruisstraat en dus niet ff de winkel uit kan lopen om eten te halen/ naar de wc te gaan.
Moet niet veel gekker wordenquote:iPod nu ook als vibrator te gebruiken
Wie zich de bezitter van een iPod mag noemen, komt in combinatie met de iBuzz tot een bijzonder muzikaal hoogtepunt. De iBuzz is een zogeheten bullit-vibrator die trilt op muziek. Het apparaat functioneert door het aan een iPod of een andere draagbare muziekspeler te koppelen. Hoe harder de muziek, hoe intensiever de trillingen.
"We geven met de iBuzz een nieuwe visie op muziekstimulatie," zo zegt Ali Carnegie, een woordvoerster van het bedrijf LoveHoney dat het apparaat op de markt heeft gebracht. Het bedrijf verkoopt bijna duizend verschillende vibrators. Drie jaar lang was de Rabbit uit Sex and The City een geliefd product, maar de iBuzz heeft alle records gebroken. En dat terwijl het apparaat pas anderhalve week op de markt is.
De iBuzz werkt overigens ook zonder muziek. Het apparaat kost Sinterklaas 43 euro en is alleen op internet verkrijgbaar.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
Neej hoor.
Naja, je bent iig niet de enige.
Hmmm, het went nooit bij mij en ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef blieblie het volgende:
Het went hoor.
Neem dat maar van mij aan.....
Sinterklaasgedichtengeneratorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef blieblie het volgende:
Wie is goed in Sinterklaasgedichten??
Ik heb mijn zus en ben bar slecht in die kutgedichten.
En nog een topper:quote:- Mooie kindvriendelijke truien en shirts (dus moeten tegen vaak wassen kunnen)
- Spijkerjack / spijkerjasje
- Spelen met baby, door Pat Petrie
ISBN: 9025106846
- Inspelen op baby’s en peuters, door M. Riksen-Walraven
ISBN: 9031321842
Jezus! Wtf is een moderne onderzetterquote:- Moderne onderzetters
Dat meisje met de panter?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
OW... En ze gaat trouwen dit jaar (in juni ofzo), is afgestudeerd psychologe maar werkt in een kinderdagverblijf. Vraagt elke keer allerlei kutzooi als kindvriendelijke schoenen of truien.
Letterlijke quote van haar verlanglijstje:
[..]
En nog een topper:
[..]
Jezus! Wtf is een moderne onderzetter. Jaaah het moet bij haar salontafel passen
. Tering... Wat boeit dat. Het zijn maar onderzetters
.
Maar goed, ze gaat er voor zorgen dat ik volgend jaar (begin 2007 gok ik zo) oom ben ennnnn.....
Dat was het.
Gek? De jeugd van tegenwoordig weet je het maar nooit bijquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej man. Gek....
Die is pas 19. Neej, mijn oudste zus. Die heeft is nu 26.
Wat een sukkels die mensen. Alsof iemand die bij zo'n boekenrek staat per defenitie een kind gaat krijgen o.i.d.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
Oh, en je moet eens voor de gein voor het zwangerschap- boekenrek bij de van Piere gaan staan.
Ik kreeg allerlei vertederende blikken toegeworpen door vrouwen, een kennis van mijn ouders kwam voorbij welke me aan keek met "jeez! die is er vroeg bij!" en ik kreeg gewoon het kansloze teenage pa gevoel.
Neej echt... Ik werd gewoon misselijk toen ik al die titels van die boeken zag... Bah bah. Voor mij voorlopig geen kinderen.
Waarom heb JIJ daar een foto van op internet staanquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gek? De jeugd van tegenwoordig weet je het maar nooit bij
Ik heb daar nog ergens een foto van op internet staan met die panter
Tja, dat vraag ik mezelf ook af nuquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom heb JIJ daar een foto van op internet staan.
Maar goed... Wij zijn opgevoed door mijn ouders (d-oh) en het feit dat mijn (oudste) zus gaat trouwen volgend jaar kan je eigenlijk wel in het hoekje van wonderen der wereld schuiven. Dus....
Weet jij zeker dat ik/wij op bezoek mag/mogen komen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
Met eny gaat het trouwens uitstekend!!![]()
Hier ligtie daar waar hij niet zijn mag.
[afbeelding]
Deze vond ik ook wel errug mooi gelukt. Alleen jammer dat de foto wat onscherp is.
[afbeelding]
Truste beiden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef blieblie het volgende:
Moet je em eerst kunnen vangen.
Maar ik ga eens slapen. Moet morgen weer Wiener Schnitzelen.
Nu nog een orgasme.quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:43 schreef febster het volgende:
Xbox360
PG3
DBR9![]()
Ipod met muziek streamen op je Xbox
Brooklyn Bridge by night
Apple witquote:
Die wens komt uitquote:
Was da?quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef blieblie het volgende:
Woei... Sinterklaas was nice.
Erg gezellig weer... doen jullie nog aan sinterklaas?
Vrijdagavond al gedaan bij OGDquote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef blieblie het volgende:
Woei... Sinterklaas was nice.
Erg gezellig weer... doen jullie nog aan sinterklaas?
Phoo, wat een gezever allemaal gisteravondquote:Op zondag 4 december 2005 05:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar was jij![]()
.
Whoooow.... Zatheid.
Kijk nog eens naar de TTquote:
Je moet zo'n beest ook niet in je neus stoppen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef febster het volgende:
En tering wat moest ik gisteravond niezen om Okke's kat
(ik ben stiekem allergisch voor katten maar nog in denialquote:Op zondag 4 december 2005 15:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je moet zo'n beest ook niet in je neus stoppen.
En die noemen we dan Eindhoven-oude-garde,quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef blieblie het volgende:
Dan mogen Just Me, Barb, MrW, die kerel met dat blauwe konijn, _Mal_, ehm...
Eerder de Eindhoven-oude-garde-in-de-steek-latersquote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Barb het volgende:
[..]
En die noemen we dan Eindhoven-oude-garde, [afbeelding].
quote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Barb het volgende:
[..]
En die noemen we dan Eindhoven-oude-garde, [afbeelding].
of de Eindhoven-oude-garde-welke-een-leven-heeft-gevondenquote:Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Eerder de Eindhoven-oude-garde-in-de-steek-laters
Of mss werken ze wel heel hard en hebben ze daarom geen tijd meerquote:Op zondag 4 december 2005 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of de Eindhoven-oude-garde-welke-een-leven-heeft-gevonden
nu wij nog...
Dat vind ik een slechte zaakquote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Barb het volgende:
of de Eindhoven-oude-garde-die-via-de-AT-Fok!ken-en-Onzin-daar-niet-in-hebben-staan,.
Amateur. Die foto's staan al sinds Campzone op mijn PC.quote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=16280![]()
edit: de foto's zijn inmiddels al verwijderd![]()
wankerquote:Op maandag 5 december 2005 02:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Amateur. Die foto's staan al sinds Campzone op mijn PC.
Ook dat is al tijdenquote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wanker
Het ging ook niet om de foto's maar dat ze nu dus ook gelinkt worden op allerlei blogs.
held.rarquote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zelfs de Louske-foto's (nog)..
post.rarquote:Op maandag 5 december 2005 09:50 schreef r8ality het volgende:
In tegenstelling tot ijsmeis is louske wel een lekker wijf.
Amateursquote:Opnieuw tbs'er ontsnapt
Uitgegeven: 5 december 2005 08:55
Laatst gewijzigd: 5 december 2005 09:05
DEN HAAG - Tijdens begeleid verlof is zaterdag in Eindhoven een tbs'er ontsnapt. Een woordvoerder van Justitie heeft een bericht daarover in De Volkskrant bevestigd.
De man verdween tijdens een wandeling vanaf het terrein van de Grote Beek in Eindhoven, een GGZ-instelling met een afdeling voor tbs'ers. Hij had tbs gekregen voor een zedendelict.
Nadere mededelingen wilde Justitie niet doen.
Met zo'n wijf wil ik niet eens neuken. Kom es, dalijk heb ik een of andere rare Italiaanse ziektequote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef omegaproject het volgende:
Even terugkomend op het 'ik-wil-een-italiaan' verhaal...
Ik begrijp dus dat Joost een kans-op-sex kaart toegespeeld heeft gekregen, en deze met schatergelach heeft weggegooid
Wat zeg ik, zelfs 2 keer! Op de 'ik-wil-een-Zweed' vraag had hij ook wel positief kunnen reagerenAls vervent Volvo rijder en Zweden-bezoeker...
Was ze niet om aan te zien?quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met zo'n wijf wil ik niet eens neuken. Kom es, dalijk heb ik een of andere rare Italiaanse ziekte.
Jij was al naar huis.quote:Op maandag 5 december 2005 13:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was ze niet om aan te zien?
Wanneer is dit eigenlijk gebeurt?Toen ik naar huis was of toen ik ff met Jos mee kroeg-hoppen was?
Belacheloos ... zo'n kans grijp je toch aan dan als Joost zijndequote:Op maandag 5 december 2005 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij was al naar huis.
Maar idd, Joost had gewoon meteen moeten zeggen dat hij Italiaans is. Kan ook best met donkere ogen en donker haar.En ze was ook niet bepaald lelijk, maar de domheid! ow my god
![]()
t Was trouwens maar 1 keer want ze zei tegen mij dat ze dan maar een Zweed wilde. Zonder ook maar een enkel argument waarom dan![]()
Hahaha ja dat kon ze allemaal niet behappenquote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef Mex_ het volgende:
Het arme kind zal helemaal overdonderd zijn geweest van alle info die ze van je gekregen heeft.
Sannie is ook dom, maar bij haar hoefde je alleen maar de straat over te stekenquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef r8ality het volgende:
Ik doe niet aan one-night stands.. Moet je d'r weer naar huis brengen, of in ieder geval moeite doen om d'r het huis uit te krijgen
.
Ja, kon ik tenminste naar huis en rustig in m'n eigen bed slapen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sannie is ook dom, maar bij haar hoefde je alleen maar de straat over te steken
* verkapte 'ik-ben-een-kasthomo' postquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef r8ality het volgende:
Ik doe niet aan one-night stands.. Moet je d'r weer naar huis brengen, of in ieder geval moeite doen om d'r het huis uit te krijgen
.
Checkquote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zelfs de Louske-foto's (nog)..
Heb jij nog andere foto's dan ik?quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef r8ality het volgende:
Er is niks mis met die neus..
[afbeelding]
Jupquote:Op maandag 5 december 2005 17:22 schreef febster het volgende:
BB zag ik je net (half 5) op het station in eindhoven?
Ow!! Lekker!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef r8ality het volgende:
Wie komt er steengrillen?
Af!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef r8ality het volgende:
Wie komt er steengrillen?
Moet je wel binnen 20 minuten op de stoep staanquote:
..en de rest?quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef r8ality het volgende:
Voorproefje:
http://www.whatboyswant.com/showpicture/296888/
Zitten die in 1 systeem met bijvoorbeeld Windows XP?quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee of ik een partitie die momenteel op 2 hd's staat in zijn geheel op 1 van de 2 hd's kan schuiven? Of gaat er dan data verloren?
Als de data bij elkaar niet groter is dan de opslagcapaciteit van die schijf lijkt me dat geen probleem, tenzij je het met een ander programma doet dan PartitionMagic.quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee of ik een partitie die momenteel op 2 hd's staat in zijn geheel op 1 van de 2 hd's kan schuiven? Of gaat er dan data verloren?
Mag ik een emailadres ff dan? Ga het niet hier in het topic zetten.quote:
Met partition magic kun je idd ook heel gemakkelijk van 2 partities 1 maken op dezelfde harde schijfquote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef blieblie het volgende:
Zie profielquote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mag ik een emailadres ff dan? Ga het niet hier in het topic zetten.
1 partitie, 2 hd's dus raid? Die partitie kun je volgens mij niet opschuiven maar wel copieren naar een 3e hd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef blieblie het volgende:
Ik heb de Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 en die is erg fijn en ongeveer hetzelfde als die lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:58 schreef Juup© het volgende:
Ik wil een draadloze optische muis gaan halen, maar heb totaal geen idee wat goed is. Iemand enige ervaring mee hier? Het moet een gewone simpele muis zijn met een scrollwiel en twee of drie knoppen, draadloos (met zo min mogelijk storing) en optisch.
Microsoft Standard Wireless Optical
[afbeelding]
Zoiets.
Is hij overleden?quote:
Even snel die punten bij elkaar sprokkelen? :'quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb de Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 en die is erg fijn en ongeveer hetzelfde als die lijkt me![]()
Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel een nieuwe Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Bluetooth in de doos voor een zacht prijsje voor je regelen![]()
Laten we zeggen voor 30 Euro? Nieuw kost die ongeveer 60 Euro en die van jouw plaatje kost 25 Euro.
Dus technisch gezien, had jij kunnen neucken en heb je dat niet gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat gelach en geblaat verder zeg ik tegen haar "Nou volgens mij heb jij er zin in" waarop zij dus ook aan mij vraagt of ik Italiaans ben. Ik antwoord ook met "nee" en vraag waarom ze perse een Italiaan wil. Zegt ze "Nou die zijn ALLEMAAL knap en rijk en dit en dat en zus en zo". Ik zeg "ALLEMAAL?" "Ja." "Nou meid, vergeleken met Nederlanders zijn Italianen een stuk armer dan wij dus verdiep je eerst eens in het land hè." Staat ze een beetje dwaas voor zich uit te kijken "ow". "Ben je dan misschien Zweeds? Want Zweden vind ik ook leuk." "Nee ik ben niet Zweeds en nu heb ik geen zin meer in dit gesprek."
Technisch gezien hadden wij der zelfvertrouwen al in de grond geboord omdat ik en Floris der midden in der gezicht aan het uitlachen warenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus technisch gezien, had jij kunnen neucken en heb je dat niet gedaan.
Van Joost verwacht ik dat, maar van jou
Dus zelf jij had kunnen scoren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Technisch gezien hadden wij der zelfvertrouwen al in de grond geboord omdat ik en Floris der midden in der gezicht aan het uitlachen waren.
Tillenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg jij dat ding in "jullie" tuin? Zit toch alleen zo een smalle poort in de schutting?
Misschien past ie wel precies tussen 2 van die betonnen paaltjes door?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg jij dat ding in "jullie" tuin? Zit toch alleen zo een smalle poort in de schutting?
Gewoon over de schutting gooien ... geen probleem.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gewoon over de schutting gooien ... geen probleem.
Maar ik begrijp dat jij er ook bij was, bij die chick die een Italiaan wilde?
Nee dan begin ik het allemaal wat meer te begrijpen...
Alleen ik was er niet toen de oude schutting gesloopt en de nieuwe schutting geplaatst werd en ik had hem nog nodig bij de rallyquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:52 schreef r8ality het volgende:
Simpel. Oude schutting slopen, Daf naar binnen, nieuwe schutting. Klaar.
Juist!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Want?.
Ik was er ook bij ja. Was me enigszins aan het verbazen op de open doos waar R8ality zijn lul niet in duwde. Niet dat ik gehapt zou hebben. Maar goed.
Zo ging het niet helemaal, Joost wees der af, ik verbaasde me over de manier waarop, tikte Floris aan, enz. .quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Juist!
Joost was waarschijnlijk een beetje bang voor de publieke opinieJij en Flow waren haar dusdanig aan het afzeiken dat Joost alle potentiele interesse verloor. Of in iedergeval verloor hij de trek om zijn interesse kenbaar te maken
Maarja ... dit soort aanbiedingen komen wekelijks voor in de Stunt, dus hij krijgt zn kans nog wel
Tsss... En dan met z'n allen het raar vinden dat ik me afvroeg hoe je je auto in de tuin gezet hadquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen ik was er niet toen de oude schutting gesloopt en de nieuwe schutting geplaatst werd en ik had hem nog nodig bij de rally
Hij past idd precies tussen de betonnen palen door.
Dus ff een paneel eruit nemen, DAF erin/uit en paneel weer terug
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:03 schreef daNpy het volgende:
Maaruh, hoe hoeriger ze eruit zien en hoe dommer ze zijn, hoe beter het toch is (volgens Joost)?
Omdat er banden sporen op het gras staan of omdat het hek "kapot" is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tsss... En dan met z'n allen het raar vinden dat ik me afvroeg hoe je je auto in de tuin gezet had.
Als ik bij mijn ouders ff een stuk hek er tussenuit haal heb ik in no time mijn moeder op m'n dak.
Aan hem natuurlijk ... arme schroevendraaierquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef daNpy het volgende:
En ligt dat aan jou of aan de tang/schroevendraaier?
Ligt aan mijn moeder en het vertrouwen in haar kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef daNpy het volgende:
En ligt dat aan jou of aan de tang/schroevendraaier?
Ik wil hier ook wel een garage deur, grote poort of schuifschutting, maar dat zit er helaas niet inquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ligt aan mijn moeder en het vertrouwen in haar kinderen.
Maar goed... Wij hebben gewoon een poort. Scheelt een hoop gedoe.
Dus dat hek van mijn ouders blijft gewoon op z'n plek.
Is leuk, maar dan moet ik eerst een BlueTooth module op mijn moederbord plaatsen o.i.d. en dat gaat niet lukken want ik heb nu de 2 USB poorten die daar voor nodig zijn in gebruik. Heb alle 6 USB poorten in gebruik, en een USB hub vinb ik slecht werken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb de Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 en die is erg fijn en ongeveer hetzelfde als die lijkt me![]()
Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel een nieuwe Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Bluetooth in de doos voor een zacht prijsje voor je regelen![]()
Laten we zeggen voor 30 Euro? Nieuw kost die ongeveer 60 Euro en die van jouw plaatje kost 25 Euro.
Dan is het wel te doen. 1 poort kan ik zonder meer vrij maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:34 schreef blieblie het volgende:
Die dingen hebben er in het algemeen een BT dongle bij zitten toch?
Hoef je maar 1 USB poort vrij te maken.
Geeft het zeggen van de zin "Vlieg op!" tegen je baas weer een heel andere betekenisquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef blieblie het volgende:
http://www.reluct.com/home/2005/11/marijn-van-der-poll.html
Die wil ik ook als ik later groot en rijk ben![]()
.
Ik heb er nog meer.... gemeten ook nogquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:35 schreef blieblie het volgende:
55pk en dan zo een uitdossing.
Mijn god.
Je eigen Wienercollega had volgens mij 'vroeger' ook een opgebeunde Twingo, als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:35 schreef blieblie het volgende:
55pk en dan zo een uitdossing.
Mijn god.
Die alfa's vallen nog mee, die Twingo was echt om tequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef blieblie het volgende:
Ongetwijfeld, die reed ook rond met zijn alfa en rode neon deronder.
Dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:35 schreef blieblie het volgende:
Zijn Alfa is best okee... Als hij die neon uit zet tenminste.
Die twingo heb ik niet meegemaakt. Wel ooit iets over gehoord
Ik bestel 'm nu, kost me toch niks en dan heb ik 'm denk ik binnen 3 weken. Ik weet niet of je er zo lang op wil wachten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is het wel te doen. 1 poort kan ik zonder meer vrij maken.
Wat voor bewijs, ik heb nog wel loonstrookjes ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bestel 'm nu, kost me toch niks en dan heb ik 'm denk ik binnen 3 weken. Ik weet niet of je er zo lang op wil wachten?
Nja, ik bestel 'm zowieso en als jij 'm dan niet meer wilt dan verpats ik 'm wel aan iemand anders![]()
Shit! Ze willen tegenwoordig eerst een bewijs hebben dat je bij een winkel werkt waar ze Windows Mobile spullen verkopen dus dan gaat het feest niet door
Had je nog iets aan die vacatures van laatst? Had heel internet al 3x gehad op die dag en dacht van, laat ik eens wat vacatures door sturenquote:
Helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bestel 'm nu, kost me toch niks en dan heb ik 'm denk ik binnen 3 weken. Ik weet niet of je er zo lang op wil wachten?
Nja, ik bestel 'm zowieso en als jij 'm dan niet meer wilt dan verpats ik 'm wel aan iemand anders![]()
Shit! Ze willen tegenwoordig eerst een bewijs hebben dat je bij een winkel werkt waar ze Windows Mobile spullen verkopen dus dan gaat het feest niet door
jazeker!!!! hartstikke bedankt!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Had je nog iets aan die vacatures van laatst? Had heel internet al 3x gehad op die dag en dacht van, laat ik eens wat vacatures door sturen
Ligtn iet aan Firefox maar aan de programmeur die geen mime-type meestuurt. De luie zak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Juup© het volgende:
Wil ik met Firefox de Mediamarkt website bekijken, krijg ik een scherm waarin de vraag gesteld wordt met welke toepassing in een PHP3 bestand wil openen?
Gaat goed firefox
In de HTTP header staat wat voor bestandstype het is wat verstuurd wordt. HTML wordt onder 'text/html' gerekend, JPG onder 'image/jpeg' etc. Firefox bepaald aan de hand hiervan wat het er mee moet doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef blieblie het volgende:
geen mine-type?
*opzoeken gaat wat dat is*
Tegenwoordig meestal xhtml 1.0quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de HTTP header staat wat voor bestandstype het is wat verstuurd wordt. HTML wordt onder 'text/html' gerekend, JPG onder 'image/jpeg' etc. Firefox bepaald aan de hand hiervan wat het er mee moet doen.
De programmeur had dus gewoon even de header netjes moeten meesturen als 'text/html' en dan was er niets aan de hand geweest.
Dus Firefox. IE geeft geen probelemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligtn iet aan Firefox maar aan de programmeur die geen mime-type meestuurt. De luie zak.
Met mijn FireFox 1.5 doet ie het gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus Firefox. IE geeft geen probelemen.
Bij mijn Firefox 1.5 dus niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met mijn FireFox 1.5 doet ie het gewoon hoor![]()
Ik ben toch niet gek!
Meneer Frits had 1 gebroken ruggewervel (na een val in de tuin), en daar kwam een longontsteking bij en daar is hij aan dood gegaan (helaas).quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef r8ality het volgende:
Stelletje roddelnichten.
Kom op es, als je als vrouw op maakt niet uit welke manier te kennen geeft dat je Italianen leuk vind, mag je van mij hoogstpersoonlijk oprotten.
O, en mijn oma is gevallen en heeft 2 gebroken ruggewervels. Gelukkig dan wel geen zenuwen geraakt, maar voorlopig mag ze even in het ziekenhuis verblijven.
Mocht er ooit iets bijzitten dan laat het maar horen, dan delen we de winstquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
jazeker!!!! hartstikke bedankt!!!
Zie ik er zo verrimpeld uit danquote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef blieblie het volgende:
Watergooiend vrouwtje na PSV-Fenerbahce
Is Debje weer bezig geweest gisteren?.
Kan. Ben héél ff in de V & D geweest en daarna een uurtje naar de Altstadt.quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef blieblie het volgende:
Barb! Ik zag je vrijdagavond (geloof ik) nog in de stad.
Naja, dacht ik... Maar wist het niet zeker.
Kweeniequote:Op woensdag 7 december 2005 13:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Zie ik er zo verrimpeld uit dan![]()
Ik was nie eens thuis![]()
wat hebben deze 2 uitgaansgelegenheden met elkaar gemeen?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:51 schreef Barb het volgende:
[..]
Kan. Ben héél ff in de V & D geweest en daarna een uurtje naar de Altstadt.
Ik durf niet zo ver te gaan om de V & D een uitgaansgelegenheid te noemen,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:00 schreef poepschaap het volgende:
wat hebben deze 2 uitgaansgelegenheden met elkaar gemeen?
Noch immer,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:04 schreef blieblie het volgende:
Barb was there.
Kom je nog steeds veel in de Altstadt Barb?
Yup, but the door is over therequote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef daNpy het volgende:
[thisistheroomofpeoplewhocare.jpg]
Briljantquote:Op woensdag 7 december 2005 14:40 schreef daNpy het volgende:
http://www.onzin.com/?p=view&t=video&id=732
Tuur zat afgelopen jaar tussen de 30 en 40.000, alleen beleefde een slecht 2e helft van het jaar aangezien hij niet mee mocht naar de WCG. Van die andere weet ik het niet, ik meen rond de 20k.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
Nederlandse gamer is topverdiener
Ferry... Waar zijn de heren Geldrop in dat lijstje?.
Idd al oud, maar lang niet meer gezienquote:
Dat zeker, maar deze was ook niet verkeerd, leuke bijrol van Hans Teeuwen ookquote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef r8ality het volgende:
Van Debiteuren Crediteuren zijn veel leukere afleveringen gemaakt dan die Sinterklaas-dinges.
Dan gaan ze het een half uur hebben over een papegaai tochquote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Mex_ het volgende:
Voor de echte diehards/fans
[afbeelding]
De dvd heet 'De dierenwinkel' en duurt anderhalf uur ofzo, echt een aanrader, er zit inderdaad ook een stukje in over een papegaai.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef febster het volgende:
[..]
Dan gaan ze het een half uur hebben over een papegaai toch?
*aait zijn SNES*quote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Mex_ het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fr/c/c5/SNES.jpg
Wahahaha geniaal wat gaafquote:Op woensdag 7 december 2005 09:28 schreef blieblie het volgende:
Check dit: http://www.flurl.com/uploaded/Christmas_Lights_To_Music_7698.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet een beetje een remake van Monty Python's Dead Parrot sketch dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De dvd heet 'De dierenwinkel' en duurt anderhalf uur ofzo, echt een aanrader, er zit inderdaad ook een stukje in over een papegaai.
Voor meer info, bel 0900-JOOSTquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef blieblie het volgende:
Wat een zieke bezigheid.
Happy Slapping.
Ah ok, ik hoop dat ze allemaal een gruwelijke dood sterven en dat hun ouders de rest van hun leven opgesloten worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef blieblie het volgende:
Happy Slapping is out of the blue opeens iemand in elkaar meppen, iemand het laten filmen met zijn gsm en daarna het filmpje op internet zetten.
Dus dat je bij wijze van spreken in de bus zit en ineens een ros voor je kop krijgt just 4 fun.
Is dus niet die pornovariant.
commercieële dance..what's newquote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef r8ality het volgende:
Okke, daar zat eerst die groenteboer. Ongeveer schuin tegenover de stunt, je hebt de repelsteel, dan de uitgang naar de vestdijk, en op de hoek zit Samen. Lijkt me geen fuck aan overigens.
Mij ook niet. Als je dan hip wil maar ook nog een leuke sfeer dan moet je naar de nieuwe Playerz of naar de Puur.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef r8ality het volgende:
Okke, daar zat eerst die groenteboer. Ongeveer schuin tegenover de stunt, je hebt de repelsteel, dan de uitgang naar de vestdijk, en op de hoek zit Samen. Lijkt me geen fuck aan overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |