Gepubliceerd: dinsdag 6 december 2005 @ 03:58quote:Op dinsdag 6 december 2005 05:22 schreef Nolius het volgende:
Natuurlijk had de FP het al lang:
Frits Philips (100) overleden
Hier stond er vanmorgen al een verslaggever voor de poort naar een reactie op het overlijden te vragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:07 schreef Spooky4u het volgende:
R.I.P. Frits.
Dat PSV maar moge winnen en Philips NV deze week maar besluit een dagje te sluiten
waar zou ik nu toch werken
daar sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:32 schreef cultheld het volgende:
Rust in vrede. Respect voor deze man.
Dat PSV vanavond maar gaat winnen als eerbetoon
De UEFA moet eerst een besluit nemen of dat al dan niet tot de mogelijkheid behoortquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:19 schreef Bramos83 het volgende:
Ben benieuwd of de minuut stilte vanavond bij PSV gaat werken met een vak vol opgeschoten Turks-Arabische Fenerbache(??) fans
CL tijdschemaquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De UEFA moet eerst een besluit nemen of dat al dan niet tot de mogelijkheid behoort![]()
![]()
RIP mr. Philips
Ik hoop dat ze dat respect even op kunnen brengen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:19 schreef Bramos83 het volgende:
Ben benieuwd of de minuut stilte vanavond bij PSV gaat werken met een vak vol opgeschoten Turks-Arabische Fenerbache(??) fans
Lijkt me ook ja. Blijer kun je hem niet maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:32 schreef cultheld het volgende:
Rust in vrede. Respect voor deze man.
Dat PSV vanavond maar gaat winnen als eerbetoon
Stond 2 december al op internet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 06:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gepubliceerd: dinsdag 6 december 2005 @ 03:58
En wat boeit die FP? Ik kom er iig nooit.
of tenminste: er staat NU dat het er op 2 december al stondquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Stond 2 december al op internet.![]()
http://members.chello.nl/~m.meulendijks1/tweakers/frits.htm
Vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |