a- dit is ONZIN VOOR JE LEVENquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:37 schreef Nolius het volgende:
Kloon niet. Dat werkt nog beter.
a- tis een kuttopicquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:39 schreef Classics het volgende:
[..]
a- dit is ONZIN VOOR JE LEVEN
b- het is geen FOK!etiquette-FAQ maar een KLOON-FAQ
c-![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
a- tis een kuttopic
b- tis een kuttopc
c- tis een kuttopic
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
a- tis een kuttopic
b- tis een kuttopc
c- tis een kuttopic
Ik had gewoon de onjuiste PI te pakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:48 schreef Classics het volgende:
[..]
OFF-topic
als je het geen ok topic vindt post dan niet![]()
jammer hoor dat mensen als ze het ergens maar niet mee eens zijn het topic om zeep helpen met dit soort zielige postsquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had gewoon de onjuiste PI te pakken.
Anders reageer je even niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Het topic was al om zeep geholpen toen je op 'invoeren' klikte..
POST-geschiedenis van TehRockstar doorneemtquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef TehRockstar het volgende:
Het topic was al om zeep geholpen toen je op 'invoeren' klikte..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Classics het volgende:
[..]
POST-geschiedenis van TehRockstar doorneemt
negatief persoontje ben jeloop je onder behandeling van een psycholoog ofzo? if not, dan zou ik het eens gaan overwegen
![]()
back on topic
KLOON DO's and dont's, voor- en nadelen
als je dit soort opmerkingen maakt moet je dat lekker in je eigen topic doenquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb zin in kruidnoten.
Goede tip inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Gebruik in het begin nog geen PI's.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:24 schreef Classics het volgende:
Start van de nieuwe KLOON-FAQ
Hoe voorkom ik dat mijn kloon alszodanig herkend wordt?
Gebruik altijd verschillende IP-adressen voor je kloon en je eigen account. Wijk hier NOOIT vanaf. Als je vanaf 1 pc werkt, schoon dan eerst je cookies, idvt.
Geef je kloon een eigen schrijfsteil-, taalfouten- en karakterprofiel. Op deze wijze wordt het lastiger een duidelijke link te leggen. Een echte beginnersfout is een KLOON-nick aannemen die erg doet denken aan de gebruiker zijn vaste account; niet doen dus. Neem een geloofwaardige username; namen als "Ik_neuk_met_schapen" e.d. zijn natuurlijk bij voorbaat herkenbaar als klonen.
Zorg voor een geloofwaardige post-geschiedenis van uw kloon. Dit betekent dat je naast het doel waarvoor je de kloon gebruikt, ook in andere TOPICS post. Laat je KLOON leven - binnen het forum. Als dit niet gebeurt, is de kloon met 1 view op haar postgeschiedenis te ontmaskeren.
Wat zijn de mogelijkheden van een kloon?
Met een kloon kun je dingen posten die je niet zo snel doet onder je eigen account. De impact van een perm-ban op je kloon is immers minder dan die op je vaste account. Daarbij is het imago-technisch gezien soms handiger bepaalde posts niet met je eigen account te plaatsen.
Zolang subtiel kan je eigen kloon je vaste account omhoogwerken binnen de FOK-hierarchie. Kritiek op de stelling van je vaste account kan je kloon verwerpen, hij kan als zogenaamde onpartijdige derde achter jou gaan staan. Heel handig soms.
aanvullingen gewenst![]()
Heel belangrijk ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Gebruik in het begin nog geen PI's.
wat is een PIquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Heel belangrijk ja.
Lach ook nog niet meteen om alberto-, kachel-, kooi-, romelmarkt- en andere incrowd grappen.
Shit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef Billekoek het volgende:
Een kloon is een teken van zwakte
dat is echt een kul argument.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef Billekoek het volgende:
Een kloon is een teken van zwakte
Goede shit, ouwe.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Laat je kloon ook niet op een bestaande username lijken, dat werkt ook niet.
Of vertaal hem naar latijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Laat je kloon ook niet op een bestaande username lijken, dat werkt ook niet.
Wat dan wel?quote:
Dat jij er geen nodig hebt wil nog niet zeggen dat anderen zwak zijn als ze hem wel nodig hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Ik heb er geen iig, ik kan het met 1 af
and you're the manquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Ik heb er geen iig, ik kan het met 1 af
idd, heel vaak heb je het al door aan de reacties als je ze beticht van klonenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef cyberstalker het volgende:
Ook een gouwe ouwe is het openen van topics als
Ik ben geen kloon
Ik ben geen kloon
Of nóg beter:
Ik ben geen BrauN kloon.
tot de 100 was het en dan weer een nieuwe huhquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef the900 het volgende:
[..]
idd, heel vaak heb je het al door aan de reacties als je ze beticht van klonen
10000 in dit geval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Classics het volgende:
[..]
tot de 100 was het en dan weer een nieuwe huh![]()
quote:
quote:Een echte beginnersfout is een KLOON-nick aannemen die erg doet denken aan de gebruiker zijn vaste account; niet doen dus
dit is dan weer een goed voorbeeld van iemand die een kloon maakt die lijkt op de naam van een anderquote:
Een ander voorbeeld van zo'n topic heet " Klonen - do's and dont's, voor en nadelen "quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:24 schreef Classics het volgende:
Meer voor de hand liggende zaken zijn natuurlijk niet vertellen dat je een kloon bent, en ook ver weg blijven van TOPICS als "Ik ben geen kloon"![]()
woarquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef Pony-Lover het volgende:
leuk topic
ik bereid me enkel voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een ander voorbeeld van zo'n topic heet " Klonen - do's and dont's, voor en nadelen "![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:16 schreef yvonne het volgende:
Cerror mag er even over nadenken 48 uur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |