abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32836861
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Plus je carrierekansen zijn natuurlijk een stuk beter met een HBO-diploma dan met alleen havo....
Om het even zacht uit te drukken
  maandag 5 december 2005 @ 15:44:30 #152
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32837064
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]
Alleen het idee al om elke dag van 9.00 tot 17.00 bezig te moeten zijn
Zo heel erg waar
Was het trouwens maar van 9-5 het is van 8:30 - 17:00.
Gelukkig heb ik dan wel flexibele werktijden, maar ik mis de tijden van het studeren. Elke maandag en vrijdag vrij. Dinsdag een redelijk normale dag met 3 lesuren woensdag 2 uurtjes+zelfstudie uren om te chatten Donderdag al om 10:30 weekend en dus al in de kroeg
*Zucht* nu werk ik al 6 jaar en mag er waarschijnlijk nog wel 45 bij werken
Voordeel is dat ik dan wel weer (relatief) veel geld heb en als ik thuis ben ook echt vrij ben en niet nog weer hoef te leren of verslagen te schrijven.
Overigens went het werken wel redelijk snel
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32837126
heb Mavo-D, ook nog 3 jaar Havo gedaan (niet afgemaakt), 4 jaar MBO Electronica (niet afgemaakt), 3 jaar MBO vliegtuigtechniek (niet afgemaakt), dus ik ben een echte zwerver
niet dat ik een lastpak was ofzo, maar voor mij was plezier belangrijker dan studie. (ben nog steeds tegen deze vorm van studie, 99% van de lesstof heb je niks aan)
maar als ik weer 10 jaar jonger kon zijn en met de kennis van nu, dan zou ik wel beter gaan leren. 't is zo lastig om degelijk werk te vinden tegenwoordig, ben al 10 maanden werkloos geweest, en nu na 1,5 jaar werken wordt ik vanaf 1 januari weer werkloos. ik ben dus bezig om een stageplaats te krijgen bij vliegbasis leeuwarden, zodat ik mijn diploma kan afmaken. als dat lukt, ga ik vanaf augustus weer bij de luchtmacht als hoofdmonteur...
pi_32837191
zodra je een jaar of 25 bent, en werkt, gaat de tijd echt gigantisch snel, voordat je het weet is het weekend al om, maar de weken gaan ook snel
  maandag 5 december 2005 @ 15:49:30 #155
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_32837205
Ik zelf heb nu bijna mij Sociaale Dienstverlenings diploma over een maand. Zit nu al bijna een jaar op stage (zoals nu) bij de Sociale Dienst in Leeuwarden. Ik moet zeggen dat ik pas 2 jaar een stimulance heb om veel met school bezig te zijn, daarvoor was ik nogal anders..

In September begin ik met een HBO studie, ik zou eerst CMV doen maar ik twijfel nu, misschien ook wel Maatschappelijk werker ik moet t nog zien. Vind geschiedenis t leukste, maar de hoeveelheid banen daar in is super schaars..
Vis?!
  maandag 5 december 2005 @ 15:54:04 #156
131822 Yeroen21
pi_32837350
Nou moet ik trouwens toch even storen in dit topic met een on-topic vraag, waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.

Als ik bevelhebber ben, heb ik altijd moeite om naar bepaalde eenheden mijn commando's te sturen. Ik wil bijvoorbeeld vaak dat een bepaalde plaats moet worden aangevallen door alle eenheden of verdedigd worden. Nou weet ik wel hoe ik t doe met inzoomen op de map en dan optie kiezen, maar hoe kies alle eenheden?! Vaak lukt 1 eenheid wel, maar dan kiest ie niet de eenheid die ik wil. Er staan nogal veel tekentjes bij die ik niet begrijp waarvoor ze dienen.

Weet iemand hoe ik die eenheden kan selecteren en hoe alle eenheden?!
Vis?!
pi_32837364
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zo heel erg waar
Was het trouwens maar van 9-5 het is van 8:30 - 17:00.
Gelukkig heb ik dan wel flexibele werktijden, maar ik mis de tijden van het studeren. Elke maandag en vrijdag vrij. Dinsdag een redelijk normale dag met 3 lesuren woensdag 2 uurtjes+zelfstudie uren om te chatten Donderdag al om 10:30 weekend en dus al in de kroeg
*Zucht* nu werk ik al 6 jaar en mag er waarschijnlijk nog wel 45 bij werken
Voordeel is dat ik dan wel weer (relatief) veel geld heb en als ik thuis ben ook echt vrij ben en niet nog weer hoef te leren of verslagen te schrijven.
Overigens went het werken wel redelijk snel
Waar werk je?
pi_32838012
Bedankt voor jullie reacties Het probleem bij mij is dat ik totaal geen discipline hebt om me eigenlijk te dwingen om aan me studie te gaan. School was altijd al een probleem, heb ook met moeite havo gehaald... maar ik zal wel ff kijken wat ik ga doen.
BF2: Diamond3d
pi_32838127
Tja, werk is er steeds minder te vinden. Redelijk werk dan. Ik hoorde dat vuilnisman niet zo gek slecht betaald

Als bevelhebber moet je gewoon een squad aanklikken en dan kan je ze ergens op de kaart naartoe sturen. De squads kun je links zien bij 1, 2, 3, 4 etc
  maandag 5 december 2005 @ 16:39:00 #160
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32838558
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef -Dries- het volgende:
Waar werk je?
Ik werk bij Getronics PinkRoccade. Ik ben een Applications Designer voor .NET
Begin van het jaar wilde ik eigenlijk wel weg bij getronics. Ik had de banen voor het uitkiezen, maar door de overname van PinkRoccade is het weer een stuk interessanter geworden bij Getronics en besloot ik te blijven. Daar heb ik nog geen seconden spijt van gehad.
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor jullie reacties Het probleem bij mij is dat ik totaal geen discipline hebt om me eigenlijk te dwingen om aan me studie te gaan. School was altijd al een probleem, heb ook met moeite havo gehaald... maar ik zal wel ff kijken wat ik ga doen.
Tja, discipline dat helpt inderdaad wel bij studeren. Ik had altijd moeite om te beginnen, je kent het wel uitstellen tot dat je niet meer kunt uitstellen, maar uiteindelijk gewoon doorbijten en dan kom je er wel.
Zoek iets wat je leuk vindt en dan gaat het een stuk gemakkelijker. Zorg dat je dus goed voorgelicht wordt. En dan natuurlijk niet alleen door ons, maar ook door mentoren, studiebegeleiders, enz.
Als je op zoek gaat naar een nieuwe opleiding probeer dan een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de opleiding. Probeer met mensen te praten die die opleiding al volgen. Op die manier krijg je bruikbaardere informatie dan van een foldertje.
2de in de Tour de BoF!
pi_32838679
Gewoon door studeren, werken kan je je hele leven nog en met een (goed) diploma heb je simpelweg meer kans op een betere en waarschijnlijk leukere baan.

Kort door de bocht, maar daar kom het wél op neer
pi_32838703
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tja, werk is er steeds minder te vinden. Redelijk werk dan. Ik hoorde dat vuilnisman niet zo gek slecht betaald

Als bevelhebber moet je gewoon een squad aanklikken en dan kan je ze ergens op de kaart naartoe sturen. De squads kun je links zien bij 1, 2, 3, 4 etc
Hij bedoelt volgens mij hoe hij ze alle 4 tegelijk kan versturen
Ik kan je daar niet mee helpen want ik ben zo goed als nooit commander
Welke tekens je niet snapt weet ik ook niet precies, want je hebt als commander alleen de "Supplies", "UAV", "Scan" en "Artillery" welke voor zich spreken.
En bij alle orders die je kan geven zie je het tekentje, maar daarachter staat ook geschreven waar het voor dient......
quote:
Het is toch beter om ff te studeren en dan een stuk meer te verdienen dan om voor een vrij matig salaris de rest van je leven hersenloos lopende-band-werk moet doen....
Dat zorgt wel voor de juiste studiemotivatie

Trouwens, over die stapavond van jullie, mss kan ik ook wel mee. Dat hangt ervan af hoe het zit met een aantal andere verplichtingen en de definitieve datum.
Maar aangezien ik toch al in Breda woon hoeven jullie voor de planning sowieso geen rekening met mij te houden
  maandag 5 december 2005 @ 16:44:51 #163
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32838734
Ik werk nu 1,5 jaar maar ga vanaf Sept. 2006 waarschijnlijk in de avond HBO Technische Informatica doen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32839286
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik werk nu 1,5 jaar maar ga vanaf Sept. 2006 waarschijnlijk in de avond HBO Technische Informatica doen
ik wil geen reclame maken, maar die opleiding moet je bij ons doen... klik
  maandag 5 december 2005 @ 17:30:48 #165
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32839842
Ik wil ook geen reclame maken, maar mochten er nog mensen zijn in de it die een andere baan zoeken, laat het me weten, dan kan ik een xbox360 winnen. Je moet dan wel bij de beste IT werkgever van het jaar willen werken Getronics

[ Bericht 36% gewijzigd door JMPoSTMaN op 05-12-2005 17:38:43 ]
2de in de Tour de BoF!
pi_32839950
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:05 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gewoon ASE gebruiken, en google.nl voor port forwarding i.v.m. ASE
Ik heb die ports al geforward, ook al DMZ geprobeerd, firewall functies op mijn router uitgezet, maar niks wilt helpen
  maandag 5 december 2005 @ 17:51:57 #167
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32840400
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik wil geen reclame maken, maar die opleiding moet je bij ons doen... klik
Hehe nee niet bij de LOI. Ik wil ook graag 1x in de week daadwerkelijk naar school en niet alleen zelfstudie.

Ga waarschijnlijk naar de Haagsche Hogeschool.
pi_32840889
Ff een vraagje, ik heb BF en SF geïnstalleerd, is het mogelijk om nu een van de twee aan te klikken en beide mappen te kunnen spelen. Want als ik BF aanklik kan ik alleen mappen uit BF spelen en als ik SF aanklik alleen mappen uit SF. Heb vrij weinig zin om steeds te schakelen tussen beide spellen om even een andere map te spelen.
  maandag 5 december 2005 @ 18:46:06 #169
131822 Yeroen21
pi_32841862
kent het wel uitstellen tot dat je niet meer kunt uitstellen
-------------------------------------------------------------------------

Hehe dat is echt probleem nummer 1. Ik ben altijd blij om te horen dat anderen het ook hebben, zo voel ik me minder schuldig..
Vis?!
pi_32842418
nee dat kan niet diamond

btw wie zijn dit op onze ts?
pi_32842528
ik heb ze verbannen, 't waren belgen en ze gaven geen antwoord waarom ze daar waren.
pi_32843265
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Fillipe het volgende:
Gewoon door studeren, werken kan je je hele leven nog en met een (goed) diploma heb je simpelweg meer kans op een betere en waarschijnlijk leukere baan.
idd verder leren moet je zeker doen, is het meer dan waard. Al is het alleen maar omdat het studentenleven veel leuker is
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil ook geen reclame maken, maar mochten er nog mensen zijn in de it die een andere baan zoeken, laat het me weten, dan kan ik een xbox360 winnen. Je moet dan wel bij de beste IT werkgever van het jaar willen werken Getronics
Zoek nog wel een stage plek maar goed, Getronics is meer IT en ik zit in de logistiek en dan meer het fysieke gedeelte en niet het IT-gedeelte
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32843667
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:06 schreef Incolumis het volgende:
nee dat kan niet diamond
Jawel toch...?? Ik las een keer ergens dat je de Special Forces servers kan scheiden door de groene 2's ipv de rode 2's. Anders moet je dus steeds switchen??

[ Bericht 2% gewijzigd door diamondvoodoo op 05-12-2005 20:04:42 ]
pi_32844555
Geen studie krijg je zoooooo spijt van.

JEDI gaat aan zijn tweede studie beginnen na HAVO, MTS luchtvaarttechniek en HTS vliegtuigoperatie. De reden voor nog een studie is dat ik nu een commercieel technische functie heb en me, gezien de toekomst, meer bedrijfskundig wil verbreden. Ben benieuwd of ik dat kan trekken naast 2 werkgevers (Brandweer en mijn reguliere werk) nog een studie erbij te doen.(www.avans.nl) Kennis van me doet het en die zegt dat het goed kan omdat het maar een middag en een avond in de week is plus thuis studie natuurlijk.

Trouwens in dit topic is alles on-topic
pi_32844614
je kunt volgens mij gewoon mappen door elkaar spelen t zou van de gekken zijn als je dat niet kon moet je elke keer bf2 opnieuw opstarten ik denk wel dat je je SF disc moet gebruiken
Narf!
pi_32844666
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
  maandag 5 december 2005 @ 20:28:05 #177
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32844820
je bent zelf ook een veredelde ambtenaar!
pi_32846379
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:19 schreef jpjedi het volgende:
Meer bedrijfskundig wil verbreden.
Mocht je hulp nodig hebben dan weet je me te vinden Overigens ga ik de LAN niet meer halen, ga toch naar Brussel toe met . Misschien dat ik zondag even kom kieken maar zonder PC, gewoon even ouwehoeren.
pi_32856053
zoals voor zich spreekt ben ik natuurlijk aanwezig op de LAN, woon zo ver van jedi dat ik met mijn PC onder mijn arm erheen kan lopen zelfs

houd er rekening mee dat er 's avonds pizza besteld gaat worden, en de eventuele kosten daarvan. heb jij een beter id, meld het dan ook effe
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_32856655
Ik zou graag komen naar de LAN, maar ik kan geen 3 dagen wegblijven. Heb thuis nog een vrouwtje zitten en een huishouden wat ook niet vanzelf schoon komt.
Ik hoop dat er nog een andere keer een LAN komt.

Iets anders,
Volgende week komt er een nieuwere versie van BF2CC uit, de final versie.
Hoop dat de huidige problemen snel opgelost kunnen, het is geen pretje om op onze server te zijn.
Ik zal ook niet veel op de server zijn deze week vanwege de restarts en andere problemen. Ben wel online om eventueel te kicken of te bannen.

Gisteravond nog een medal gehaald
Marksman Infantry Medal

En deze die me veel deaths kostte
Veteran Knife Combat
pi_32858392
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef escape_nl het volgende:
Iets anders,
Hoop dat de huidige problemen snel opgelost kunnen, het is geen pretje om op onze server te zijn.
Ik zal ook niet veel op de server zijn deze week vanwege de restarts en andere problemen. Ben wel online om eventueel te kicken of te bannen.
Ik had gister toch nergens problemen mee toen ik op de server zat... wat zijn de precieze problemen dan?
pi_32858465
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:38 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik had gister toch nergens problemen mee toen ik op de server zat... wat zijn de precieze problemen dan?
Gister werd mij verteld door Jedi en Incolumis dat de server plat lag
pi_32860037
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Gister werd mij verteld door Jedi en Incolumis dat de server plat lag
pi_32862734
Woot
Krijg eind van de middag eindelijk m'n comp terug
Maar ik zaleerst BF wel weer moeten instaleren wan ze moesten mn c schijf formateren
en dat allemaal voor een nieuwe vid card
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_32862780
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef Molotov25 het volgende:
en dat allemaal voor een nieuwe vid card

How come ?
pi_32862815
Gisteren heeft de server weer plat gelegen tot een uur of 23:00... Ik ben er nog niet ingedoken vanaf hoe laat dit was.

edit:

van 22:00 tot ongeveer 23:00
pi_32863522
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren heeft de server weer plat gelegen tot een uur of 23:00... Ik ben er nog niet ingedoken vanaf hoe laat dit was.

edit:

van 22:00 tot ongeveer 23:00
Ja klopt, ik zat gisteren op de server en toen opeens stond er "Connection Lost" en ik kon er daarna niet meer inkomen...
Dacht al dat mijn PC aan het vagen was, maar het ligt dus "gelukkig" aan de server
pi_32869099
BF2 is rete vet, zal echt nog wel een jaartje of twee duren voordat ik stop met spelen van een retevet spel. de enige retevette spellen die ik tot nu heb gehad zijn dus Battlefield2, Enemy Territory, Worms Armageddon , NFS Hot Pursuit II, NFS 2 SE en THPS 2 en 4...

BF2 behoort bij mij dus bij de ubergames.

maarja.

vanaf nu een tijdje geen bf2 meer, windows opnieuw installeren [Heb nu trouwens wel 1 gig ram ].
pi_32869384
ik heb echt totaal geen zin in bf2 wil wel een rondje SF doen alleen ik wordt elke keer van die servers afgegooid bf2 en alles al opnieuw installed en dan gebeurd het nog
ach op de mini-lan own ik jullie allemaal
op Regroup was ik ook de beste 4 rondes achter elkaar helaas was ik de enigste van [BoF] ik denk dat we ze zwaar geowned hadden omdat die gasten die wonnen ook aan het spelen waren toen ik bezig was denk dat we ze met zn allen echt dik geowned hadden
Narf!
pi_32869549
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:50 schreef JumperJack het volgende:
BF2 is rete vet, zal echt nog wel een jaartje of twee duren voordat ik stop met spelen van een retevet spel. de enige retevette spellen die ik tot nu heb gehad zijn dus Battlefield2, Enemy Territory, Worms Armageddon , NFS Hot Pursuit II, NFS 2 SE en THPS 2 en 4...
De allereerste worms was echt geniaal Pixel moordpartijen want een echte worm kon je niet onderscheiden
quote:
vanaf nu een tijdje geen bf2 meer, windows opnieuw installeren [Heb nu trouwens wel 1 gig ram
Dat is toch maar een uurtje of 2 werk ? Tip van de dag. Maak twee partities aan en installeer Windows op partitie 1 en sla al je data op op partitie 2. Zodra je Windows install dan fucked is ben je niet meer uren bezig om je HD te controleren op belangrijke data want die staat op je tweede partitie
pi_32869563
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:01 schreef Sickert het volgende:
ach op de mini-lan own ik jullie allemaal
Ben je er zondag ook ?
pi_32870489
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ben je er zondag ook ?

uiteraard ik ga pas weg als Jedi me wegschopt
Narf!
pi_32871539
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

De allereerste worms was echt geniaal Pixel moordpartijen want een echte worm kon je niet onderscheiden
[..]

Dat is toch maar een uurtje of 2 werk ? Tip van de dag. Maak twee partities aan en installeer Windows op partitie 1 en sla al je data op op partitie 2. Zodra je Windows install dan fucked is ben je niet meer uren bezig om je HD te controleren op belangrijke data want die staat op je tweede partitie
mij kost het echt nog geen 3 uur voordat ik alles er weer op heb, viel me wel op dat 1.12 patch langer duurde dan de gehele windows install
pi_32872088

mijn vernieuwde kast

die bliksem loopt van boven naar de 2 zijkanten en alleen aan deze kant zijn die lampjes (gaatjes waar het licht doorheen komt) het is alleen kut er een mooie foto van te maken naja jullie zien m wel op de mini lan
Narf!
pi_32874424
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

uiteraard ik ga pas weg als Jedi me wegschopt
en zo hoort het natuurlijk !
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_32874549
Iemand interesse in een Radeon 9800 Pro?
Boekjes, doos en bon zijn aanwezig.

Want ik ga een Asus GeForce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) EN7800GT/2DHTV kopen
pi_32875323
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef escape_nl het volgende:
Want ik ga een Asus GeForce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) EN7800GT/2DHTV kopen
Vraagje...wat betaal je nou voor z'n kaartje ??
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32875684
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef escape_nl het volgende:
Iemand interesse in een Radeon 9800 Pro?
Boekjes, doos en bon zijn aanwezig.

Nou...mss wel, hoeveel wil je ervoor hebben?
pi_32878577
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:26 schreef Suikermais het volgende:
Vraagje...wat betaal je nou voor z'n kaartje ??
http://www.tweakers.net/pricewatch/123392 330,-
pi_32880079
hmm wat zonet opstartte, start nu niet meer op :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')