Omdat jij het er over Idols hebt, heb ik het volgende te melden:quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanavond 21:00 op TS komt NL boy het voorzingen!
BOF IDOLS![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*The end*
We kunnen wel BoF IDOLS doen op TS @ a.s. Vrijdag!
Wie de lelijkste stem heeft, zingt solo!!!![]()
Lijkt me echt vet, want wij als Bof'fers moeten gewoon opvallen!
Sirieus...?quote:Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef -Dries- het volgende:
Van regen wordt je nat, behalve als je binnen staat.
quote:Op zondag 4 december 2005 19:02 schreef nlboy het volgende:
[..]
Omdat jij het er over Idols hebt, heb ik het volgende te melden:
*Shocking news!*Waarom via TS? Gewoon een auditieronde houden bij JP thuis ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*The end*
Lijkt me echt vet, want wij als Bof'fers moeten gewoon oWaarpvallen!
Before all else, be armed.
quote:Op zondag 4 december 2005 19:02 schreef nlboy het volgende:
[..]
Omdat jij het er over Idols hebt, heb ik het volgende te melden:
*Shocking news!*Dan weet ik al wie er solo gaat zingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*The end*
Lijkt me echt vet, want wij als Bof'fers moeten gewoon opvallen!
Ambtena~...![]()
JA mailen iedereen!!quote:Op zondag 4 december 2005 19:32 schreef Suikermais het volgende:
Aanmeldingen Bof-feest te Breda :
Morpheus2002
Postman
Sickert
Escape
FJD
Di3ki3
Jedi
Kom..Kom......ik wil van meer mensen een mailtje !!!!!!!! Suikermais@home.nl
Ik kan er dan helaas niet bij zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waarom via TS? Gewoon een auditieronde houden bij JP thuis ...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef Incolumis het volgende:
btw BoF Idols wordt niks, je wilt toch niet dat di3ki3 en ik in plat twents gaan zingen he?
Ik neem aan dat 't gaat over 't BoF-feest ?quote:Op zondag 4 december 2005 20:32 schreef kievit19 het volgende:
ik heb zojuist een mailtje gedaan naar suikermais
denk het wel? je bedoelt "ja ik kom naar de lan" ?quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef Incolumis het volgende:
<--- denk ik wel.
btw BoF Idols wordt niks, je wilt toch niet dat di3ki3 en ik in plat twents gaan zingen he?
quote:Op zondag 4 december 2005 19:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie er solo gaat zingen...
Ambtena~...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:34 schreef Sickert het volgende:
this server only suports unmodded dinges set back your version of bf2 (ofzoiets)
wtf ik kan SF niet eens spelen zonder geklootheb er meteen geen zin meer in!
BF2 -> 1.03 -> SF -> 1.12quote:Op zondag 27 november 2005 00:56 schreef Fillipe het volgende:
Je moet ook de patch v1.03 nog installeren hé?
Oftewel: BF2 installeren + Patch v1.03 + Patch v1.12 .
Dan moet het toch echt werken dunkt mij![]()
Ik deed het zo: BF2 -> SF -> 1.12quote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
BF2 -> 1.03 -> SF -> 1.12
(als ik het goed heb)
Klopt zo ga ik het ook doen morgen . iig 1.12 na SFquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
BF2 -> 1.03 -> SF -> 1.12
(als ik het goed heb)
Ik moest ik die 1.03 instaleren, want als ik dat niet deed kreeg ik dezelfde foutmelding als Sickert of crashte BF2 terug naar de desktop. (ik heb geen SF)quote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Ik deed het zo: BF2 -> SF -> 1.12
Zonder 1.03 dus en het werkt perfect. De 1.03 code zit volgens mij gewoon in de 1.12 patch. En Special Forces doet ook iets met patchen tijdens de installatie.
gewoon ASE gebruiken, en google.nl voor port forwarding i.v.m. ASEquote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Zonder 1.03 dus en het werkt perfect. De 1.03 code zit volgens mij gewoon in de 1.12 patch. En Special Forces doet ook iets met patchen tijdens de installatie.
Even iets anders:
Omdat All Seeing Eye op de een of andere manier bij mij niet meer werkt na mijn nieuwe draadloze router geïnstalleerd te hebben (voor online gamen met de Nintendo DS) vraag ik jullie het volgende: op wat voor manier vinden jullie je servers? Ik heb al wat andere serverbrowsers geprobeerd, namelijk Qtracker, Kquery en Gamespy Arcade (), maar geen van deze werkt goed. Ze vinden allemaal heel weinig servers. Ik heb de ingame serverbrowser ook al geprobeerd, die vind echt de meeste servers en vind tenminste ook veel servers voor Special Forces. Maarja, die ingame serverbrowser is weer zo brak en langzaam enzo. Is er nog een andere manier?
Drie dagen gaat wat ver maar ik ga eens kijken voor een enkel dagjequote:Op zondag 4 december 2005 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Deelnemers:
mrwheels
Timminater
DrBravo
Jedi
Sickert
Di3ki3
Wouter
Conniepoepuh
Bassanova
Die Lan lijkt me ook wel melig, helaas heb ik dan tentamenweekquote:Op maandag 5 december 2005 08:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Drie dagen gaat wat ver maar ik ga eens kijken voor een enkel dagjeHeb ik wel een auto nodig en een slaapplaats
Ook nog stappen die avond of wordt er tot diep in de nacht gegamed ?
Ik ben gelukkig net klaarquote:Op maandag 5 december 2005 09:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Die Lan lijkt me ook wel melig, helaas heb ik dan tentamenweek![]()
Alles wat u wenst... (stripteases op eigen kostenquote:Op maandag 5 december 2005 10:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig net klaar12 december lopen twee grote deadlines af en dan is het zwaarste gedeelte van m'n master voorbij
op naar het daadwerkelijke afstuderen
@Jedi, doe je ook aan slapen, bier drinken en stappen of alleen maar gamen ?
Wat jullie wensen...quote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een lan klinkt ook interessant. Wat staat er op het programma? Qua spellen natuurlijk.
Tis meer dat ik dat gezeur om batterijen beu ben!quote:Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef Incolumis het volgende:
oef geen draadloze muis, moek weer met dat lichte ding, die vliegt dan steeds 2 meter de bocht uit! :s
probeer Kali eensquote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Even iets anders:
Omdat All Seeing Eye op de een of andere manier bij mij niet meer werkt na mijn nieuwe draadloze router geïnstalleerd te hebben (voor online gamen met de Nintendo DS) vraag ik jullie het volgende: op wat voor manier vinden jullie je servers? Ik heb al wat andere serverbrowsers geprobeerd, namelijk Qtracker, Kquery en Gamespy Arcade (), maar geen van deze werkt goed. Ze vinden allemaal heel weinig servers. Ik heb de ingame serverbrowser ook al geprobeerd, die vind echt de meeste servers en vind tenminste ook veel servers voor Special Forces. Maarja, die ingame serverbrowser is weer zo brak en langzaam enzo. Is er nog een andere manier?
pfffquote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
probeer Kali eens
www.kali.net , alleen jammer als je een server uitkiest dat EA gewoon een andere server neemt![]()
Als ik via Kali een server uitkies , dan start BF vanzelf op , maar hij neemt niet de server die ik uitgekozen hebquote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pfff![]()
Wat Incolmus al proberen heeft uit te leggen: Je laadt BF2 verkeerd! Gewoon bf2.exe draaien en niet dat online pictogrammetje clicken!
Dan gebruik je toch gewoon Kali niet? Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 december 2005 13:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als ik via Kali een server uitkies , dan start BF vanzelf op , maar hij neemt niet de server die ik uitgekozen heb![]()
Nee dat deed ik al niet meerquote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch gewoon Kali niet? Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Dat is wel zo....quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Yeroen21 het volgende:
Vraagje:
De mensen met Special Forces, kunnen die gewoon servers joinen waar mensen in zitten die alleen Bf2 hebben?! Zodat ze andere wapens krijgen etc. Sommigen zeggen van wel, maar het lijkt me wat onlogisch, want ik zie niemand tijdens mijn game met haaken schieten of wapens schieten die ik niet ken (plus voertuigen).
lekker ontopicquote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
hmm ben zojuist gestopt met me studie informatica HBO (1e jaars) Viel me zwaar tegen, het was saai, moeilijk etc. Nu zit ik in een situatie wat ik zal gaan doen, nieuwe opleiding volgend jaar of voorgoed gaan werken (met alleen een havo-diploma)
Me opleiding gaat toch niet lukken ben ik bang voor.......... even een vraag aan jullie dus.
Wat doen jullie nu?? Studeren jullie of werken jullie, hebben jullie je opleiding afgemaakt en zo nee hoe ben je bij je werkgever terecht gekomen waar je nu werkt (arbeidsmarkt?)
Lastige keuze dit...
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik ben al wel eens geflashbanged (kutdingen) En heb zelf al een paar keer het Spec Ops wapen van Special Forces opgepakt van een dode.....
Prettigenog allemaal
LOL, ach zoveel hier is offtopicquote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
lekker ontopic![]()
Gewoon lekker een uitkering nemen , heb ik iig het idee dat m'n belastingcenten aan iets nuttigs besteed wordt
Ik ben zelf begonnen met werken toen ik 1 maand 20 was. Heb echter wel eerst een verkorte HBO opleiding gedaan Bedrijfskundige Informatica.quote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
hmm ben zojuist gestopt met me studie informatica HBO (1e jaars) Viel me zwaar tegen, het was saai, moeilijk etc. Nu zit ik in een situatie wat ik zal gaan doen, nieuwe opleiding volgend jaar of voorgoed gaan werken (met alleen een havo-diploma)
Me opleiding gaat toch niet lukken ben ik bang voor.......... even een vraag aan jullie dus.
Wat doen jullie nu?? Studeren jullie of werken jullie, hebben jullie je opleiding afgemaakt en zo nee hoe ben je bij je werkgever terecht gekomen waar je nu werkt (arbeidsmarkt?)
Lastige keuze dit...
Ik studeer Rechten (1ste jaars) na vorig jaar een jaar International Business gestudeert te hebben...quote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lastige keuze dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |