abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32750641
quote:
De Nederlandse terreurverdachte Samir A. kreeg vanuit België vrouwelijke ’kamikazes’ aangeboden om aanslagen te plegen.

Dat heeft de Belgische Marokkaan Mohamed R. verklaard in een verhoor door de Marokkaanse politie. Hij en zestien anderen werden vorige maand in Marokko opgepakt onder verdenking van het plannen van terroristische aanslagen.

R. werd in juni van dit jaar uitgezet door Syrië, waar hij studeerde aan een koranschool. Terug in België maakte hij al snel aan zijn omgeving duidelijk dat hij bereid was om het moslimterrorisme te ondersteunen. Om die reden werd hij in Brussel benaderd door de vrouw van de terrorist Rachid I., die in België een gevangenisstraf uitzit wegens betrokkenheid bij terrorisme. De vrouw meldde hem dat zij en een groot aantal andere echtgenotes van gevangen terroristen bereid waren te sterven voor de djihad.

R. beloofde zijn medewerking en lichtte een zekere Khalid A.B. in, volgens hem de leider van Al-Kaida in Europa. Kort daarop had R. in Nederland een ontmoeting met Samir A., die vertelde dat hij aanslagen aan het voorbereiden was en R. om hulp vroeg. Het aanbod van de vrouwelijke Belgische kamikazes sloeg hij echter af. Samir A. gaf de voorkeur aan mannen, zo zou hij tegen R. hebben gezegd. R. beweert dat er ook in Marokko vrouwen van gedetineerde terroristen klaarstaan om zelfmoordaanslagen te plegen.
Trouw.nl

Marokko pakt ze keihard aan. de laaste jaren zijn er in Marokko geen aanslage geweest behalve een keer in Casablanca

Europa moet de voorbeeld nemen van Marokko
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32751267
In de Elsevier staat juist dat hij ze niet wilde hebben.
pi_32751307
Onjuiste TT, lieve Meki, hij heeft ze juist afgewezen omdat ie het mannelijk geslacht prefereerde
Live it!
pi_32751359
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef HiZ het volgende:
In de Elsevier staat juist dat hij ze niet wilde hebben.
In z'n eigen post hierboven ook.

Duidelijk gevalletje MMI * op taalkundig gebied

* Matige Meki Inburgering
Live it!
pi_32751417
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Trouw.nl

Marokko pakt ze keihard aan. de laaste jaren zijn er in Marokko geen aanslage geweest behalve een keer in Casablanca

Marokko is een fascistische land die herhaadelijk de mensenrechten aan zn laars lapt. De feiten over de onderdrukking en martelingen van Imazighen (berbers) in Marokko zijn algemeen bekend
pi_32751430
TT aangepast .
pi_32751492
Ik heb vast een slogan verzonnen voor de eerste autobomaanslag met een vrouw.

Vrouw achter het stuur..

pi_32751610
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Disorder het volgende:
Ik heb vast een slogan verzonnen voor de eerste autobomaanslag met een vrouw.

Vrouw achter het stuur..

... stukjes vrouw op de muur.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:20:15 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32751695
ik vind het beleid tegen extremisme in marokko idd beter dan nederland nu voert. gewoon keihard aanpakken en met de poepert op een kapotte fles zetten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32751765
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het beleid tegen extremisme in marokko idd beter dan nederland nu voert. gewoon keihard aanpakken en met de poepert op een kapotte fles zetten.
Totdat jouw familielid als terreurverdachte word gezien
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:28:57 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32751874
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:23 schreef Reporter het volgende:

[..]

Totdat jouw familielid als terreurverdachte word gezien
ik was cynisch over de fles, ter uwer informatie.
pi_32751894
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
ja, moeten we zeker hier gaan doen. Laten we lekker teruggaan naar de Middeleeuwen en een fijn achterlijk land gaan worden. Bovendien, als we moslims op deze manier gaan aanpakken zullen ze zeker niet bozer worden hoor. Nee, ik denk zelfs dat ze het heel fijn zullen vinden als we ze zo gaan behandelen. Zo fijn, dat ze geen redenen meer zien om aanslagen te plegen.
pi_32751918
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik was cynisch over de fles, ter uwer informatie.
Rare vorm van cynisme ken jij. Een mislukte vorm mag ik haast wel zeggen, want ik en anderen hadden niet door het het cynisme was.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:35:17 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752011
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Rare vorm van cynisme ken jij. Een mislukte vorm mag ik haast wel zeggen, want ik en anderen hadden niet door het het cynisme was.
goh. ik zal voortaan beter mijn best doen. mocht je ooit nog een lijfstrafopmerking van mij zien in de toekomst, dan verzeker je dat ik daar geen voorstander van ben.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:42:51 #15
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32752212
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, moeten we zeker hier gaan doen. Laten we lekker teruggaan naar de Middeleeuwen en een fijn achterlijk land gaan worden. Bovendien, als we moslims op deze manier gaan aanpakken zullen ze zeker niet bozer worden hoor. Nee, ik denk zelfs dat ze het heel fijn zullen vinden als we ze zo gaan behandelen. Zo fijn, dat ze geen redenen meer zien om aanslagen te plegen.
Ja je kan ze beter geheel de zin geven en alles toelaten. Dat werkt goed hoor.. ow u wil hier de extreme islam invoeren doe maar want anders pleegt u aanslagen. Handig gelijk opgeven.. erg laf.
mai pen rai
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:44:30 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752254
marokko ziet tenminste in dat extremisme de grootste vijand van de islam is. en zo zijn er nog wel wat landen in die regio waar men beter weet om te gaan met radicale haatzaaiers.
pi_32752278
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Reporter het volgende:

[..]

Marokko is een fascistische land die herhaadelijk de mensenrechten aan zn laars lapt. De feiten over de onderdrukking en martelingen van Imazighen (berbers) in Marokko zijn algemeen bekend
klopt.
quote:

[..]

neen. juist niet.
wil je vrijheid van meningsuiting? klagen over het koningshuis en politiek?
dan moet je dat juist niet willen.
En lijfstraffen passen niet in een democratische staat.
pi_32752302
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
marokko ziet tenminste in dat extremisme de grootste vijand van de islam is. en zo zijn er nog wel wat landen in die regio waar men beter weet om te gaan met radicale haatzaaiers.
dat is misschien wel zo.
maar hoe pak je extremisme aan hier in de westerse wereld?
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:47:51 #19
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_32752330
Heb jij je ook aangeboden Meki?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:50:50 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752398
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:46 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat is misschien wel zo.
ik denk dat we de meeste kans van slagen hebben als mensen (lees niet-moslims) wat meer gaan inzien dat de islam multiinterpretabel is en dat er een gevaarlijke kant en een ongevaarlijke kant bestaat. gelukkig is de ongevaarlijke kant groter. daarnaast is het slim om met de grootste kant te gaan samenwerken, aangezien zij de beste kijk hebben op radicaliserend of ronduit extremistisch gedrag.
pi_32752472
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:42 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ja je kan ze beter geheel de zin geven en alles toelaten. Dat werkt goed hoor.. ow u wil hier de extreme islam invoeren doe maar want anders pleegt u aanslagen. Handig gelijk opgeven.. erg laf.
Zeg ik dat we dat moeten doen? Nee, dus klep houden.
pi_32752539
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat we de meeste kans van slagen hebben als mensen (lees niet-moslims) wat meer gaan inzien dat de islam multiinterpretabel is en dat er een gevaarlijke kant en een ongevaarlijke kant bestaat. gelukkig is de ongevaarlijke kant groter. daarnaast is het slim om met de grootste kant te gaan samenwerken, aangezien zij de beste kijk hebben op radicaliserend of ronduit extremistisch gedrag.
Juist, dat is een begin. Alleen is het inderdaad te hopen dat 'de grootste kant' een goede kijk hebben op radicaliserend gedrag. In de geschiedenis zijn vele voorbeelden te noemen van gevallen waar mensen radicaliseerden terwijl het grootste gedeelte van de mensen die ermee te maken zouden krijgen niks door hadden tot het te laat was (o.a. de tweede WO). En als deze 'grootste kant' het al doorheeft, dan moeten we ook druk gaan uitoefenen op deze 'grootste kant' dat ze er iets aan gaan doen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:59:44 #23
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32752600
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zeg ik dat we dat moeten doen? Nee, dus klep houden.
Je zei dat we vooral niets moesten doen om ze bozer te maken. Ik trek alleen even door wat je zegt dus niets klep houden. Je moet niet toegeven aan tereur.
mai pen rai
pi_32752686
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:59 schreef niet_links het volgende:

[..]

Je zei dat we vooral niets moesten doen om ze bozer te maken. Ik trek alleen even door wat je zegt dus niets klep houden. Je moet niet toegeven aan tereur.
Nee, ik zei dat wanneer we achterlijke straffen als lijfstraffen en martelen in zouden voeren, moslims (en niet alleen moslims, maar ook niet-moslims) boos zouden worden. Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen straffen ben, maar dan wel volgens de straffen van ons land. Deze straffen mogen wat mij betreft door de wetgevende macht best een stuk strenger worden gemaakt, maar zeker niet vervormd worden tot martelingen (mag ook niet volgens het EVRM). Kortom, JIJ moet BETER lezen.
pi_32752815
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:46 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat is misschien wel zo.
De enige manier om de strijd tegen de Mohammed B`s e.d. te winnen is door middel van een voortdurend theologisch debat te voeren; Mensen die eigenlijk geen affiniteit met welke religie dan ook hebben, maar wel zien dat het goed mis is en beseffen dat het de komende 10 jaar waarschijnlijk alleen maar erger gaat worden en daarom bereid zijn om hun steentje bij te dragen, die zouden zich de komende jaren moeten verdiepen in de islam zodat ze na verloop van tijd mee kunnen doen aan het debat. Verlichting moet eigenlijk vanuit de islamitische gemeenschap zelf komen maar het is goed om dat process op gang te helpen of te versnellen. Dus lezen lezen lezen en nog eens lezen, en uiteindelijk met de pen ten strijde trekken.
eeeh
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:10:41 #26
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_32752843
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:15 schreef FuTilE het volgende:

[..]

... stukjes vrouw op de muur.
Tanden in het stuur.
Schedel op de schuur.
En één enkel been vindt men bij de buur...

[ Bericht 1% gewijzigd door koffiekoekje op 02-12-2005 13:19:00 ]
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:13:38 #27
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32752921
@Nielsh

We zitten op dezelfde lijn hoor, ik wil ook niet dat er gemarteld gaat worden vind alleen de straffen in Nederland erg laag. Ik had wel gelezen wat je bedoelde maar dacht dat je er een van het softe straffen was.
mai pen rai
pi_32752955
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef niet_links het volgende:
@Nielsh

We zitten op dezelfde lijn hoor, ik wil ook niet dat er gemarteld gaat worden vind alleen de straffen in Nederland erg laag. Ik had wel gelezen wat je bedoelde maar dacht dat je er een van het softe straffen was.
Ja, dan zitten we wat dat betreft op een lijn
pi_32753506
Ik snap niet wat de lage straffen met dit onderwerp te maken hebben. Samir is niet schuldig bevonden en heeft dus ook geen te lage straf gekregen. En de straffen voor Mohammed B en Volkertje vind ik ook niet echt heel laag ofzo.
eeeh
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:41:39 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32753549
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:39 schreef DaveHarris het volgende:
Ik snap niet wat de lage straffen met dit onderwerp te maken hebben. Samir is niet schuldig bevonden en heeft dus ook geen te lage straf gekregen. En de straffen voor Mohammed B en Volkertje vind ik ook niet echt heel laag ofzo.
samir zit nog steeds vast...
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:41:53 #31
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32753554
quote:

[..]

Trouw.nl

Want? Nederland heeft over de laaste vijf jaar aanzienlijk minder doden door terreur dan Marokko.
pi_32753662
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

samir zit nog steeds vast...
Jah maar laatst is hij toch vrijgesproken.. Daar heb ik het over.
eeeh
pi_32760718
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Tanden in het stuur.
Schedel op de schuur.
En één enkel been vindt men bij de buur...
Spijkerbommen zijn niet duur...

Sjonge, zelfs wat betreft het plegen van aanslagen is die gozer niet geemancipeerd. Ik eis het recht tot het plegen van zelfmoordaanslagen voor vrouwen!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32762369
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef Serendips het volgende:

[..]

Sjonge, zelfs wat betreft het plegen van aanslagen is die gozer niet geemancipeerd. Ik eis het recht tot het plegen van zelfmoordaanslagen voor vrouwen!
be careful what you wish for.
een correspondente van CNN had voorspeld dat er meer "female suicide bombers" een actie zullen uitvoeren.
door de situatie in het midden-oosten en omdat er steeds minder mannen zijn.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 december 2005 @ 20:53:36 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32764775
Ik zou alle bomvrouwtjes en bommannetjes bij deze willen uitnodigen om een keer te komen oefenen in nederland. We nodigen ze uit op een militair oefenterrein, geven ze goeie explosieven en een hoop ruimte.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_32766459
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef SlimShady het volgende:

[..]

be careful what you wish for.
een correspondente van CNN had voorspeld dat er meer "female suicide bombers" een actie zullen uitvoeren.
door de situatie in het midden-oosten en omdat er steeds minder mannen zijn.
Ik had het over het recht. Ik heb niet gezegd dat ze dat recht ook moeten uitoefenen...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32767052
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Serendips het volgende:

[..]

Ik had het over het recht. Ik heb niet gezegd dat ze dat recht ook moeten uitoefenen...
Valt een zelfmoordaanslag niet onder het recht van vruie meningsuiting dan?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32767294
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Reporter het volgende:

[..]

Ooh en Nederland is braaf die schendt geen mensenrechten he
pi_32768046
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:22 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Valt een zelfmoordaanslag niet onder het recht van vruie meningsuiting dan?
Het gaat om de visie van Samir A. in deze...
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:50:56 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32769671
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Ooh en Nederland is braaf die schendt geen mensenrechten he
welke mensenrechten schenden wij? het tegenhouden van plunderingen van voertuigen, terwijl het 'slachtoffer' allang dood is? soort van necrofile moord?
pi_32769757
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke mensenrechten schenden wij? het tegenhouden van plunderingen van voertuigen, terwijl het 'slachtoffer' allang dood is? soort van necrofile moord?
Ik denk dat Meki hier op doelt.
pi_32769804
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

[quote]

Nederland schendt mensenrechten
Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg heeft Nederland veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten. Nederland moet 10.000 euro schadevergoeding betalen aan een man die in een gevangenis op Aruba niet humaan is behandeld.

De Arubaan Eduardo M. werd in 2001 aangehouden wegens mishandeling. Nadat hij geweld pleegde in de gevangenis werd hij maanden in een isoleercel gestopt, waar bovendien het dak van lekte. De man mocht alleen naar buiten met handboeien en soms ook enkelboeien om.

Volgens het hof was de eenzame opsluiting van M. veel te lang. De man zou geestelijke en lichame schade zijn toegebracht en in zijn menselijke waardigheid zijn aangetast, hetgeen in strijd is met artikel 3 van de Europese Conventie voor de Mensenrechten. M. kwam in 2004, na 3,5 jaar gevangen te hebben gezeten, vrij.

-------

STRAATSBURG - Het Europese Hof voor de Mensenrechten heeft donderdag in Straatsburg Nederland veroordeeld wegens de weigering een Eritrees meisje toe te laten, wier Nederlandse familie poogde haar naar Nederland te halen.

De rechtbank in Den Haag heeft in de jaren negentig in strijd met de Europese Conventie van de Mensenrechten het meisje Mehret toegang tot ons land geweigerd. Het is een schending van het recht op een privé- en familieleven volgens de conventie.

De moeder vluchtte in 1989 naar Europa en kwam na een huwelijk in 1993 naar Nederland. Ze verwierf vervolgens de Nederlandse nationaliteit en kreeg twee kinderen. Ze heeft daarna geprobeerd haar achtergebleven dochter over te laten komen, maar haar verzoeken werden telkens afgewezen. Ten onrechte, meent het mensenrechtenhof[
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:56:40 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32769849
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef Meki het volgende:

[..]

[quote]

Nederland schendt mensenrechten
Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg heeft Nederland veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten. Nederland moet 10.000 euro schadevergoeding betalen aan een man die in een gevangenis op Aruba niet humaan is behandeld.

De Arubaan Eduardo M. werd in 2001 aangehouden wegens mishandeling. Nadat hij geweld pleegde in de gevangenis werd hij maanden in een isoleercel gestopt, waar bovendien het dak van lekte. De man mocht alleen naar buiten met handboeien en soms ook enkelboeien om.

Volgens het hof was de eenzame opsluiting van M. veel te lang. De man zou geestelijke en lichame schade zijn toegebracht en in zijn menselijke waardigheid zijn aangetast, hetgeen in strijd is met artikel 3 van de Europese Conventie voor de Mensenrechten. M. kwam in 2004, na 3,5 jaar gevangen te hebben gezeten, vrij.

-------

STRAATSBURG - Het Europese Hof voor de Mensenrechten heeft donderdag in Straatsburg Nederland veroordeeld wegens de weigering een Eritrees meisje toe te laten, wier Nederlandse familie poogde haar naar Nederland te halen.

De rechtbank in Den Haag heeft in de jaren negentig in strijd met de Europese Conventie van de Mensenrechten het meisje Mehret toegang tot ons land geweigerd. Het is een schending van het recht op een privé- en familieleven volgens de conventie.

De moeder vluchtte in 1989 naar Europa en kwam na een huwelijk in 1993 naar Nederland. Ze verwierf vervolgens de Nederlandse nationaliteit en kreeg twee kinderen. Ze heeft daarna geprobeerd haar achtergebleven dochter over te laten komen, maar haar verzoeken werden telkens afgewezen. Ten onrechte, meent het mensenrechtenhof[
ik hoop dat je niet wil dat ik ga googelen op de mensenrechten die marokko schendt? of moet nederland dan ineens geen voorbeeld aan marokko nemen?
pi_32769933
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoop dat je niet wil dat ik ga googelen op de mensenrechten die marokko schendt? of moet nederland dan ineens geen voorbeeld aan marokko nemen?
In geen enkele land is mensenrechten goed op orde . maar geen enkele land als Marokko pakt terrorisme keihard aan zo hebben ze na Casablanca 2003 duizenden mogelijke terroristen gepakt en sindsdien is het weer veilig in Marokko

de Politie is in Marokko massaal op been
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:01:12 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32769981
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:59 schreef Meki het volgende:

[..]

In geen enkele land is mensenrechten goed op orde . maar geen enkele land als Marokko pakt terrorisme keihard aan zo hebben ze na Casablanca 2003 duizenden mogelijke terroristen gepakt en sindsdien is het weer veilig in Marokko

de Politie is in Marokko massaal op been
ja en daar was ik het ook mee eens in dit topic. niet met je verdere gepraat. ik denkt dat marokko beter is in die vorm van opsporing, straf en veroordeling omdat het hen nog meer schaadt dan het nederland waar maar 5% islamitisch is. macho en trots is in bepaalde gevallen beter dan links en laf.
pi_32770016
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en daar was ik het ook mee eens in dit topic. niet met je verdere gepraat. ik denkt dat marokko beter is in die vorm van opsporing, straf en veroordeling omdat het hen nog meer schaadt dan het nederland waar maar 5% islamitisch is. macho en trots is in bepaalde gevallen beter dan links en laf.
Ik denk juist in Nederland dat het meer gaat schaden
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:03:24 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32770047
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik denk juist in Nederland dat het meer gaat schaden
ik denk dat je dan van een koude kermis gaat terug komen. mijn vrees is dat mensen straks geen nuance meer kunnen zien door jouw, en vele andere islamitische mensen, houding
pi_32770099
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je dan van een koude kermis gaat terug komen.
wat bedoel je daarmee
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:05:44 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32770111
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee
lees mijn toevoeging.
pi_32770140
Dat is juist gevaarlijk . Want dat denkt Al Qaida etc. ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')