abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32735143
Telegraaf.nl

[quote]STRAATSBURG - Het Europese Hof voor de Mensenrechten heeft donderdag in Straatsburg Nederland veroordeeld wegens de weigering een Eritrees meisje toe te laten, wier Nederlandse familie poogde haar naar Nederland te halen.

De rechtbank in Den Haag heeft in de jaren negentig in strijd met de Europese Conventie van de Mensenrechten het meisje Mehret toegang tot ons land geweigerd. Het is een schending van het recht op een privé- en familieleven volgens de conventie.

De moeder vluchtte in 1989 naar Europa en kwam na een huwelijk in 1993 naar Nederland. Ze verwierf vervolgens de Nederlandse nationaliteit en kreeg twee kinderen. Ze heeft daarna geprobeerd haar achtergebleven dochter over te laten komen, maar haar verzoeken werden telkens afgewezen. Ten onrechte, meent het mensenrechtenhof[/quote]

Schandalig dat Nederland de mensenrechten schendt
Verdonk die weigert te handelen volgens de normale wetten is dat niet strafbaar
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32735300
Het kabinet doet wel erg hard zijn best om elke vorm van beschaving die hier ooit is opgebouwd meteen weer af te breken zeg. Na het ID-geouwehoer van Van der Hoeven, de ongeciviliseerde wereldvreemdheid van Donner en het achterlijke beleid van Veerman hebben we dit. .
pi_32735398
Meki, Verdonk heeft hier weinig mee te maken. Typisch weer slappe staaltje retoriek van jou.

Het wordt met de dag dommer met jou. Ja, het kan nog dommer!
Verwijderd door Admin.
pi_32735426
Nooit geweten dat Verdonk in de jaren negentig onderdeel uitmaakte van een rechtbank.
pi_32735433
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
Het kabinet doet wel erg hard zijn best om elke vorm van beschaving die hier ooit is opgebouwd meteen weer af te breken zeg. Na het ID-geouwehoer van Van der Hoeven, de ongeciviliseerde wereldvreemdheid van Donner en het achterlijke beleid van Veerman hebben we dit. .
We weten heus wel dat je aardig links bent, dat hoef je niet iedere keer krampachtig duidelijk te maken.
Verwijderd door Admin.
pi_32735495
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Meki, Verdonk heeft hier weinig mee te maken. Typisch weer slappe staaltje retoriek van jou.

Het wordt met de dag dommer met jou. Ja, het kan nog dommer!

Wie is dan de minister hiervoor ?

Jan Pronk ? Job Cohen
pi_32735515
quote:
Het kabinet?? Wanneer speelde dit gebeuren zich af?
eeeh
pi_32735581
''Beschaving'' vangt aan met begrijpend lezen. Staaltjes van onvermogen op dit vlak worden ons hier met onbekrompen mate gepresenteerd, al is waarschijnlijk alleen het onverstand van Meki oprecht en is thabit uit op ergernis.
pi_32735597
Bah nog meer anti-verdonk gezeik.
Zij is de een van de weinige die met haar vuist op tafel durft te slaan.
pi_32735645
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef Toryu het volgende:
Bah nog meer anti-verdonk gezeik.
Zij is de een van de weinige die met haar vuist op tafel durft te slaan.
en die niet volgens de rechten van mensen werkt
die alleen aan zichzelf denkt
pi_32735696
Ik hoor dat koningin Wilhelmina ook een dagvaarding kan verwachten.
pi_32735749
quote:
Schandalig dat Nederland de mensenrechten schendt
Ergens moet je een grens trekken; nietwaar?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_32735780
Er dient ook nog een ''t'' door een ''d'' vervangen te worden in de titel.
pi_32735835
quote:
het kabinet probeert de beschaving die we hebben opgebouwd te beschermen tegen uitholling door profiteurs, wat is daar mis mee?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_32736354
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

We weten heus wel dat je aardig links bent, dat hoef je niet iedere keer krampachtig duidelijk te maken.
Ik ben ook ''links'' maar vindt dat Meki maar in de lucht praat. Dat hij links is zegt wat mij betreft niets over links. Verdonk heeft met dit incident niets te maken. Dat je met het beleid van haar niet eens bent oke, maar hou het op haar beleid en ga er niet van alles bij halen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32736388
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik ben ook ''links'' maar vindt dat Meki maar in de lucht praat. Dat hij links is zegt wat mij betreft niets over links. Verdonk heeft met dit incident niets te maken. Dat je met het beleid van haar niet eens bent oke, maar hou het op haar beleid en ga er niet van alles bij halen.
Wie zegt dat ik links ben .
pi_32736456
het is toch nog van verdonks voorgangers?
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_32736516
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik links ben .
Dat wordt bvenaan deze bladzijde gezegd door iemand. Het maakt me verder niet uit wat je stemt. alleen dit incident op dit kabinet afschuiven is wel gemakkelijk. Dat maakt argumenten op over andere kwesties er niet geloofwaardiger op. Dit soort acties ondermijnen juist de oppositie terwijl je volgens mij wel een beter beleid kan voeren. Maar haal je oppositie niet op zo manier uit, want volgens mij ben je dit kabinet liever kwijt dan rijk en met deze stellingname zorg je er alleenmaar voor dat meer mensen het voor verdonk gaan opnemen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32736615
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat wordt bvenaan deze bladzijde gezegd door iemand. Het maakt me verder niet uit wat je stemt. alleen dit incident op dit kabinet afschuiven is wel gemakkelijk. Dat maakt argumenten op over andere kwesties er niet geloofwaardiger op. Dit soort acties ondermijnen juist de oppositie terwijl je volgens mij wel een beter beleid kan voeren. Maar haal je oppositie niet op zo manier uit, want volgens mij ben je dit kabinet liever kwijt dan rijk en met deze stellingname zorg je er alleenmaar voor dat meer mensen het voor verdonk gaan opnemen.
Verdonk is een Monster die geen respect toont aan mensenlevens
pi_32737025
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Verdonk is een Monster die geen respect toont aan mensenlevens
Kwam ik gisteren een mensenleven tegen op straat, dacht ik: "Even mijn respect tonen." Dus ik maak m'n gulp open.
Wat dacht je?
Weer niet goed!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32737053
Verdonk is juist 1 van de weinige waarvan echt gezegd kan worden dat ze het volk vertegewoordigd.
eeeh
pi_32737054
eh..
eeeh
pi_32737095
Dat is inderdaad in strijd met het recht op de familie- en gezinsleven uit het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens.

Overigens is het niets nieuws dat Nederland wordt veroordeeld voor mensenrechtenschennis door het Europese hof. Jaarlijks spelen zo'n 500 Nederlandse zaken voor dat hof en er volgen aardig wat oordelen uit dat Nederland zich schuldig maakt aan mensenrechtenschennis.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:57:18 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32737113
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Er dient ook nog een ''t'' door een ''d'' vervangen te worden in de titel.
Alstu..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32737173
Waarom is dit topic geopend door Meki en wordt dit belangrijke onderwerp gelijk een kuttopic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')