We weten heus wel dat je aardig links bent, dat hoef je niet iedere keer krampachtig duidelijk te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
Het kabinet doet wel erg hard zijn best om elke vorm van beschaving die hier ooit is opgebouwd meteen weer af te breken zeg. Na het ID-geouwehoer van Van der Hoeven, de ongeciviliseerde wereldvreemdheid van Donner en het achterlijke beleid van Veerman hebben we dit..
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Meki, Verdonk heeft hier weinig mee te maken. Typisch weer slappe staaltje retoriek van jou.
Het wordt met de dag dommer met jou. Ja, het kan nog dommer!
Het kabinet?? Wanneer speelde dit gebeuren zich af?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
Het kabinet doet wel erg hard zijn best om elke vorm van beschaving die hier ooit is opgebouwd meteen weer af te breken zeg. Na het ID-geouwehoer van Van der Hoeven, de ongeciviliseerde wereldvreemdheid van Donner en het achterlijke beleid van Veerman hebben we dit..
en die niet volgens de rechten van mensen werktquote:Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef Toryu het volgende:
Bah nog meer anti-verdonk gezeik.
Zij is de een van de weinige die met haar vuist op tafel durft te slaan.
Ergens moet je een grens trekken; nietwaar?quote:Schandalig dat Nederland de mensenrechten schendt
het kabinet probeert de beschaving die we hebben opgebouwd te beschermen tegen uitholling door profiteurs, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
Ik ben ook ''links'' maar vindt dat Meki maar in de lucht praat. Dat hij links is zegt wat mij betreft niets over links. Verdonk heeft met dit incident niets te maken. Dat je met het beleid van haar niet eens bent oke, maar hou het op haar beleid en ga er niet van alles bij halen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
We weten heus wel dat je aardig links bent, dat hoef je niet iedere keer krampachtig duidelijk te maken.
Wie zegt dat ik links ben .quote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben ook ''links'' maar vindt dat Meki maar in de lucht praat. Dat hij links is zegt wat mij betreft niets over links. Verdonk heeft met dit incident niets te maken. Dat je met het beleid van haar niet eens bent oke, maar hou het op haar beleid en ga er niet van alles bij halen.
Dat wordt bvenaan deze bladzijde gezegd door iemand. Het maakt me verder niet uit wat je stemt. alleen dit incident op dit kabinet afschuiven is wel gemakkelijk. Dat maakt argumenten op over andere kwesties er niet geloofwaardiger op. Dit soort acties ondermijnen juist de oppositie terwijl je volgens mij wel een beter beleid kan voeren. Maar haal je oppositie niet op zo manier uit, want volgens mij ben je dit kabinet liever kwijt dan rijk en met deze stellingname zorg je er alleenmaar voor dat meer mensen het voor verdonk gaan opnemen.quote:
Verdonk is een Monster die geen respect toont aan mensenlevensquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat wordt bvenaan deze bladzijde gezegd door iemand. Het maakt me verder niet uit wat je stemt. alleen dit incident op dit kabinet afschuiven is wel gemakkelijk. Dat maakt argumenten op over andere kwesties er niet geloofwaardiger op. Dit soort acties ondermijnen juist de oppositie terwijl je volgens mij wel een beter beleid kan voeren. Maar haal je oppositie niet op zo manier uit, want volgens mij ben je dit kabinet liever kwijt dan rijk en met deze stellingname zorg je er alleenmaar voor dat meer mensen het voor verdonk gaan opnemen.
Kwam ik gisteren een mensenleven tegen op straat, dacht ik: "Even mijn respect tonen." Dus ik maak m'n gulp open.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Verdonk is een Monster die geen respect toont aan mensenlevens
Alstu..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Er dient ook nog een ''t'' door een ''d'' vervangen te worden in de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |