Exact, eentjequote:
quote:Cabaratier Freek de Jonge zal op zaterdag 3 december de officiele presentatie van het nieuwe boek over de Golden Earring aan elkaar praten.
Aansluitend zal de band een concert geven. De presentatie van het boek ‘The Story of the Golden Earring’ zal plaatsvinden in discotheek Asta in Den Haag. Bij de presentatie zijn naast genodigden ook fans van de band welkom. Kaarten gaan tien euro kosten. Leden van de Earring-fanclub krijgen voorrang bij de kaartverkoop.
In het 384 paginas tellende boek staan onder andere bijdragen van Bart Chabot, Joost Zwagerman, Jack Spijkerman, Jan Cremer, Marion Bloem, Jan Mulder en Hans Teeuwen. De foto’s in het ruim twee kilo wegende boek zijn afkomstig van fotografen als Anton Corbijn, Patricia Steur en Kees Tabak.
Het boek gaat eerst 49,95 euro kosten en vanaf 1 januari 2006 tien euro meer. Er komen ook special editions van het boek. Een daarvan, met een 24-karaat gouden oorbel, gaat 495 euro kosten.
newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Speedy j
quote:It was a moonlit night in old Mexico
I walked alone between some old adobe haciendas
Suddenly, I heard the plaintive cry
Of a young Mexican girl
(Female voice singing a series of "La-la-la's)
Opgezocht....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stukje lyrics. Welk nummer en van wie?
[..]
Helemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef bukgeit het volgende:
Speedy Gonzales. Eeh, Pat Boone?
Hooghoudt bedoel je? Nee. Hij zingt er een liedje over, over die fabriek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
beernburg?
CSMquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef bukgeit het volgende:
In welke bekende Groninger fabriek was zanger Speedy (The Chops, Boegies, Jammah Tammah) werkzaam?
punt is niet voor mij, volgens mij voor bukgeit. ik bevestigde het alleen maarquote:
Van Nellequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, de fabriek bestaat niet meer. De merknaam is in Nederland opgegaan in een ander merk.
Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Van Melle?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:24 schreef ranja het volgende:
Domo
Check. Had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:24 schreef lubje25 het volgende:
Daisy, kan je dat punt wat je net aan mij gaf aan bukgeit toedoen? hij was eerder, ik bevestigde het alleen![]()
Volgens mij leggen koeien geen eieren maar misschien had ik iets beter op moeten letten bij biologiequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Nirvana - Milk It
You Am I - Mr. Milk
Procul Harem - Milk of human kindness
Smashing Pumpkins - Egg
Nirvana - Big Cheese
Frank Zappa - Son of Suzy Creamcheese
Beastie Boys - Eggman
Lemonheads - Little black eggs
Shonen Knife - Buttercup
Devo - Bread & Butter
En 'Grote Bloemkolen' van André van Duin dan ook, zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef lubje25 het volgende:
ik ben niet zo thuis in de zuivel liedjes maar my girl doe me toch ook echt aan melk denken.
![]()
Ik doelde eigenlijk meer op de reclame melk de witte motor van een paar jaar geleden. Met die serveerster die haar stress dmv een glas melk te drinken probeerde weg te krijgen. Daar zat volgens mij het liedje my girl onder.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
En 'Grote Bloemkolen' van André van Duin dan ook, zeker?![]()
Bestaat Milky way nog eigenlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
cell- milky
herman's hermits - no milk today
garbage - milk
heideroosjes - wurst und käse
the mo - cheese
primus - seas of cheese
kelis - milkshake
the churck - under the milky way
prince - cream
nirvana - big cheese
toevoegingen doe ik niet aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:59 schreef lubje25 het volgende:
Als toevoeging op DD nog:
Prince- cream
Wu Tang Clan- cream
a tribe called quest- butter
oh pardonquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de reclame melk de witte motor van een paar jaar geleden. Met die serveerster die haar stress dmv een glas melk te drinken probeerde weg te krijgen. Daar zat volgens mij het liedje my girl onder.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |