Maarrehhh... wie is dit dan, die Ronald? Ben leergierig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tuurlijk.
DaisyDuke +2
Vanaf nu weer enkele punten.
Ronald had een top 10-hit in 1993 met 'Transsexueel'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:42 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Maarrehhh... wie is dit dan, die Ronald? Ben leergierig!
Oh hij. Dat liedje kennik wel, had die gast alleen nog nooit gezien. Waarvoor dank, dus nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ronald had een top 10-hit in 1993 met 'Transsexueel'.
http://www.alberti-entertainment.nl/Biografie/ronald.html
Ah, je wist het al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:28 schreef schaap001 het volgende:
Dat moeten de Leidse Sleutelgaten wel zijn, met allemaal deuken, deuken, deuken in me auto.
Ja, dat ga ik helaas maar meteen goed rekenen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef bukgeit het volgende:
Geauditeerd via de Australische Idols?
Volgens mij heette dat in Nederland Starmakerquote:14 zangtalenten in één huis, die 1 voor 1 afvallen, zegmaar Idols meets Big Brother
Er zitten gouden oorbellen bij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef bukgeit het volgende:
Op 3 december is de presentatie van het boek 'Golden Earring'. Het boek verschijnt in drie versies. De duurste, waarvan er slechts vijfentwintig van zullen worden uitgebracht, kost 495 euro. Wat rechtvaardigt deze hoge prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |