Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijkquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Je mocht het willenquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Doe een bod op ElisaB's Home Cinema Set, dan heb je een reden om haar in real life te ontmoetenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Hormonen zijn goed; het moet ergens beginnenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Ja, eu-domeinen zijn goedquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
of neem een .eu domein ofzo ?
www.elisabwiljemetmetrouwen.eu![]()
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!quote:
Je krijgt kortingquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
Tuurlijk; ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en ik krijg ook geld als tussenpersoon
Succes en doe je zachtjes met ElisaBquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!![]()
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
en dichtquote:Op maandag 19 december 2005 09:28 schreef maurice_j het volgende:
iBook is verkocht, dit topic mag dicht
[TK] iBook G4 14' 933 Mhz
Maurice
bij dezequote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Icey1986 het volgende:
Shuttle is verkocht, dit topic mag dicht
[TK/TR] Shuttle HTPC
Icey
Ja, vet-asociaalquote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Drie topickapingen in een paar posts, lekker dan.
Waarvoor mijn dankquote:Op maandag 19 december 2005 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vet-asociaal
Ik heb ze verwijderd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |