abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32872448
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:50 schreef Sadar het volgende:
Ik heb dus 3 uur met de trein gereist en een uur op het station gewacht....
Ik heb dus jou mailtje niet meer gelezen waarin stond dat je op de parkeerplaats zou wachten.

Ik heb het dus niet af laten weten maar ik heb jou mailtje dus niet optijd gelezen
voortaan telnr vragen en zeker als je een flinke treinreis moet maken.
pi_32872650
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef fokuserdetiende het volgende:
3 uur met de trein naar Tilburg eb terug heb je maar 1 uur en dertig minuten nodig?
heenweg via Amsterdam gereden zeker?
lol
1 uur en 30 minuten klopt..maar ik moest ook nog naar huis

btw: [TK]ca 400-500mhz amd pc
pi_32874381
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:49:40 #55
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_32876231
kan een modje ff mijn topictitel fixen, het forum vreet de "-tekens niet...

[TK] USB 3.5" Externe behuizing + 46.1GB Hd ---> [TK] USB 2.0 3.5
pi_32885096
quote:
was al dicht
♥ K, N, R en F ♥
pi_32885267
De rest van de zaken waren al gedaan.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 8 december 2005 @ 02:06:50 #58
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32909415
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor V&A

anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van V&A
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
indien niet gewensd, kan ook .. bij geen gebruik verdwijnt het ook op den duur
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 8 december 2005 @ 13:53:57 #59
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  donderdag 8 december 2005 @ 13:54:50 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32917445
Gesloten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 8 december 2005 @ 14:42:20 #62
33954 ElisaB
pi_32918602
bofferd
  donderdag 8 december 2005 @ 14:44:35 #63
33954 ElisaB
pi_32918655
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor V&A

anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
Ik heb dit gelezen, maar het wil niet tot me doordringen waar het om draait. Ik ben he-le-maal niet thuis in Wiki en heb geen idee wat een mens ermee moet. Dit postje is om je te laten weten dat ik je bericht heb gezien, maar de eer graag overlaat aan mijn collega's, die er wellicht wel verstand van hebben

Ik ben bijvoorbeeld heel goed in nachtelijke slotjes
pi_32919859
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef ElisaB het volgende:
bofferd
En nog meer plek. [TK] 9 stuks kleine Harde Schijven.
  donderdag 8 december 2005 @ 15:40:29 #65
33954 ElisaB
pi_32920017
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:34 schreef Shagya het volgende:
En nog meer plek. [TK] 9 stuks kleine Harde Schijven.
Gaat goe-oed
pi_32922141
[TK] Miljonair Fair kaartjes
Kun je die paupers uit dit bericht ff verwijderen aub?
Anders zit ik die zooi wel op Marktplaats ofzo

Thnx!
  donderdag 8 december 2005 @ 17:23:35 #67
33954 ElisaB
pi_32922586
Done
  donderdag 8 december 2005 @ 19:37:52 #68
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32925736
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb dit gelezen, maar het wil niet tot me doordringen waar het om draait. Ik ben he-le-maal niet thuis in Wiki en heb geen idee wat een mens ermee moet. Dit postje is om je te laten weten dat ik je bericht heb gezien, maar de eer graag overlaat aan mijn collega's, die er wellicht wel verstand van hebben

Ik ben bijvoorbeeld heel goed in nachtelijke slotjes
de FOk! wiki is een beetje afgeleid van de beter bekende wikipedia
Die bestaat als online encyclopedie geheel in beheer door de gebruikers (iedere bezoeker kan (zelfs zonder registreren) een stuk encyclopedie maken / aanpassen / zelfs verwijderen (maar dat wordt in de praktijk heel snel ongedaan gemaakt )) .. om een lang verhaal kort te houden , de achterliggende software (mediawiki) is beschikbaar en gebruikt door Fok! om de Fok! wiki te maken.

de fokwiki is ooit ontstaan als plek voor faq's en OP's (vanuit de DIG hoek) .. omdat iedereen een pagina (artikel) kan maken en aanpassen .... sindsdien is het gegroeid tot een Fok!wiki en zijn er meer onderdelen van Fok! bij aangesloten

omdat er momenteel een redelijke structuur in zit leek het me handig alvast voor het merendeel van de ontbrekende subsecties van fok een pagina te maken als opzetje , zodat men zich niet in al die achterliggende structuren hoeft te verdiepen ..

grofweg voor de eingebruikers , er zijn artikelen , categorieėn en gebruikerpagina's .. allen hebben een overleg pagina ( die voornamelijk in de encyclopedie versie handig zijn ,bijvoorbeeld omdat daarmee constant wijzigen tot een minimum beperkt is er word in overleg besloten wat eruit gaat en wat blijft en wat veranderd wordt , ipv 1 die iets aanpast , de ander die het terug zet enzenzenz /rant )

een artikel met inhoud is normaal een losstaande pagina , het is mogelijk om naar een pagina toe te verwijzen maar waar wiki ook heel sterk in is juist het tegenovergestelde .. categorieseren . als je in een artikel aangeeft dat het bij een bepaalde categorie hoort dan verschjijnt er automatisch een link naar dat artikel op de "inhoudsopgave" pagina van een categorie
(en als iedereen zich er een beetje aan houd zijn alle artikelen te vinden vanaf deze pagina)

het linken en categorieseren zijn 2 hele sterke punten voor een encyclopedie natuurlijk , maar omdat Fok! zoveel subsecties heeft valt het mijn inziens ook goed te gebruiken op de Fok!wiki . again , ben zo vrij geweesd om wat voorwerk voor de categorie V&A te doen .. er zijn nog wat meer achterliggende structuurtjes wat mij er toe deden zetten maar die zal ik achterwege laten

anyway anyhow , so far de achtergrond info .. een systeem voor de gebruikers / moderators van Fok om pagina's op te maken buiten het forum om .. varierend van faq's en OP's tot uitgebreide specifieke dingen .. bijvoorbeeld de diverse TTKwedstrijden in TTK zijn een leuke invulling gebleken

.. anyway anyhow , een groot naar eigen inzicht in te richten systeem naast het Forum

wat V&A er specifiek aan heeft moet wellicht nog blijken , kan wel een aantal dingen bedenken

als je ergens vragen / hulp bij nodig hebt , en je snapt geen hol van de uitleg binnen de wiki .. roept u maar
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 8 december 2005 @ 19:50:12 #69
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32926032
niets
pi_32937178
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef Ewaldus het volgende:
[TK] Twee Jansport tassen
verkocht..
done
♥ K, N, R en F ♥
pi_32938570
Vind eigenlijk dat deze dicht moet: [TK] Dolce & Gabbana longsleeve
Het is een nepding en TS reageert ook niet meer.
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:22:51 #72
33954 ElisaB
pi_32940212
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vind eigenlijk dat deze dicht moet: [TK] Dolce & Gabbana longsleeve
Het is een nepding en TS reageert ook niet meer.
Hij is dicht
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:23:57 #73
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32940235
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32945795
[GEZ] Zwarte Samsung polsbandje
ElisaB waarom mocht ik niet vragen of ik zo'n zilveren mocht dan?
TS wil zwarte, en dus niet die zilveren. Dan is het toch geen kapen?
Laatst was er ook een K750i topic waar andere users onderling in het topic ook deals gingen sluiten, daar mocht het wel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32945993
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Zwarte Samsung polsbandje
ElisaB waarom mocht ik niet vragen of ik zo'n zilveren mocht dan?
TS wil zwarte, en dus niet die zilveren. Dan is het toch geen kapen?
Laatst was er ook een K750i topic waar andere users onderling in het topic ook deals gingen sluiten, daar mocht het wel.
Volgens de regels moet je gewoon een nieuw topic openen hiervoor. Dat K750i topic zou ik dan even na moeten lezen/kijken.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')