En hij is dichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] PowerBook G3 Bronze
mag op slot is verkocht
Ik heb net een beker koffie op en ben als een stuiterbalquote:
Dan maak ik er even iets anders van.... momentquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Mag die tt weer naar [TR-GEZ]?
Nu lijkt het of ik ze gewoon wil ruilen, tegen wat dan ook.
Maar ik zoek die anderen ook, desnoods voor geld.
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kreeg een ruil-aanbod maar in principe is mijn topic een soort van gekaapt: [TK] Razer Copperhead & Icemat 2nd Edition
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)
Briljante oplossingquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
Misschien ziet die persoon dat topic dan weer niet. Maar goed, laat verder maar zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.
Ik bedoel: er gaan mensen naar de vraagprijs van jouw muis informeren in mijn topic. (k denk dat de modjes daar verder ook weinig mee kunnen.)
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |