daar gaat ElisaB niet voor wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:38 schreef Prowl het volgende:
5 euro
geëditquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n topic [TK] Creative I-Trigue L3500 2.1 wordt een beetje verprutst door iemand die vetgedrukt een winkelprijs (?) plaatst. (omdat ik hem aan iemand anders verkoop?)
Thanks Sc0rPi0nquote:
Lutz0r! hij kost dus 75,= nieuw en die heb ik lekker besteldquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Thanks Sc0rPi0n(nu wel met nullen
)
Diegene die zich aangesproken voeltquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wie is Lutz0r?
donequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:05 schreef sk888er het volgende:
[TK] fifa street voor de gamecube
op slot heb hem al verkocht![]()
I think you are so rightquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
Elies.. Ik denk dat Matthijs gewoon dat ding niet wil. Ongeacht regiovrij of niet
Ow, dat is wel erg ingewikkeld; zo ver had ik niet doorgedacht. Ik begreep dat je met 0,50 ging overbieden en dat is niet gewenst. Excuses, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef flesje_bier het volgende:
Elisa waarom heb je mijn bod weggehaald?
Ik snap dat je niet met 50 cent mag overbieden maar als je naar het laatste bod kijkt en mijn laatse bod dan zit er 5 euro tussen.De bezorg kosten zijn volgens mij 5.50 dus haal dan zijn bod weg en niet het mijne.
[TK] Armani blouse XXL ongedragen!
Ik wilde het net aankaarten, dankjewelquote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
'T is niet mijn topic, maar daarom niet minder vervelend. In het volgende topic doet Timmai aan een vorm van topic kapen...
[GEZ] Werkende prepaid simkaarten
aangepast..quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
'T is niet mijn topic, maar daarom niet minder vervelend. In het volgende topic doet Timmai aan een vorm van topic kapen...
[GEZ] Werkende prepaid simkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |