Nou, hoe zou je andere mensen waarvan je niet weet wie ze zijn noemen? "The Others" lijkt me.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Zo ik heb alle topics gelezen, jammer dat ik ze nog niet eerder had ontdekt want anders had ik daar nog wel gereageerd. Ik heb nog een vraag. Ik ben natuurlijk ook helemaal bij (t/m aflevering 9) maar er was iets wat mij opviel aan de voorgaande afleveringen. Namelijk dat zowel die Daniëlle als de groep van Mr. Eko de overige bewoners op het eiland "the others" noemden. Ze gebruikten allebei dezelfde naam zonder met elkaar in contact te hebben gestaan (althans voorzover wij weten). Misschien betekent het wel niets, maar heeft iemand daar nog een mening over?
Mja oke misschien heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, hoe zou je andere mensen waarvan je niet weet wie ze zijn noemen? "The Others" lijkt me.
Andere mogelijkheden zijn: “The islanders”, “The natives”, “Those guys” [inclusief veelbetekenende blik], of “Them strangers”.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, hoe zou je andere mensen waarvan je niet weet wie ze zijn noemen? "The Others" lijkt me.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, hij had het er met Jack over. Jack zei iets van, "And now you're a shrink?" en toen antwoordde Hurley, "That's what they called me in the psychiatric institution" of iets in die geest.
Hurley was dus geen psychiater.quote:HURLEY: So, you're like, mad at him?
JACK [laughing]: Why would I be mad at Sawyer?
HURLEY: Maybe because he's the one that always comes down here and chops wood, and now you are? It's like, transference.
JACK: What are you a shrink now?
HURLEY: Well, that's what they call it in the mental hospital.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Hurley was dus geen psychiater.
Hurley was dus wel een psychiater.quote:Shrink:
krimpen, inkrimpen, terugdeinzen, slinken, samenkrimpen, psychiater
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Hurley was dus wel een psychiater.![]()
quote:That's what they call it in the mental hospital.
You're quite right!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Zelfs als het semantisch niet helemaal duidelijk uit het gesprek blijkt, Hurley werkte in een fast-food restaurant toen ie dat geld won. Lijkt me een wat vreemde werkplek voor een gediplomeerd psychiater... Ik begrijp echt niet hoe je serieus kan denken dat Hurley een psychiater is!
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
'It' slaat terug op 'transference', niet op 'shrink'.![]()
Inderdaad, dat heb ik hier wel vaker. Soms vraag ik me echt af of sommige mensen wel echt alle afleveringen van seizoen 1 óók gezien hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe je serieus kan denken dat Hurley een psychiater is!
Ja. Nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet echt zeker dat hij "call it" zei en niet "called me" ? En "it" zou nog best op shrink kunnen slaan... toch?![]()
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Het heeft niets met de nummers te maken denk ik, aangezien hij die nummers niet kende voordat hij Leonard daar tegenkwam.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef Molluck het volgende:
De vraag blijft echter wat Hurley daar deed...werd hij ook 'gek' door de nummers, net als Leonard?
Nouja, Danielle noemde ''the others''. Sayid werd op een gegeven moment gevangen genomen door Danielle en hierdoor wist Sayid dat er anderen op het eiland waren. Hij is ze dus ook 'the others gaan noemen, simpelweg omdat Danielle dat ook deed. Zodoende zei de hele groep van Jack dus ook the others.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Zo ik heb alle topics gelezen, jammer dat ik ze nog niet eerder had ontdekt want anders had ik daar nog wel gereageerd. Ik heb nog een vraag. Ik ben natuurlijk ook helemaal bij (t/m aflevering 9) maar er was iets wat mij opviel aan de voorgaande afleveringen. Namelijk dat zowel die Daniëlle als de groep van Mr. Eko de overige bewoners op het eiland "the others" noemden. Ze gebruikten allebei dezelfde naam zonder met elkaar in contact te hebben gestaan (althans voorzover wij weten). Misschien betekent het wel niets, maar heeft iemand daar nog een mening over?
Teveel fora gelezen waar ze werkelijk álle vergezochte mogelijkheden verkennen, vrees ik. Maar ik heb wel degelijk elke episode gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik hier wel vaker. Soms vraag ik me echt af of sommige mensen wel echt alle afleveringen van seizoen 1 óók gezien hebben.
Dankzij dequote:Op woensdag 14 december 2005 18:33 schreef Legally_Brunette het volgende:
Haast een heel topic vol zonder dat er een aflevering geweest is![]()
Laat de TS maar origineel zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef Molluck het volgende:
Iemand suggesties voor een nieuwe TT?
'The Numbers Are Back!' of is die al geweest?
En een linkje naar de promo zou ook fijn zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en de OP een beetje modden ook, de links-list moet een beetje geupdate worden naar wel en niet officieel en zo...
Of Engels verstaanquote:Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik hier wel vaker. Soms vraag ik me echt af of sommige mensen wel echt alle afleveringen van seizoen 1 óók gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |