Doet er niet toe. Het valt in elk geval niet onder het begrip klagen. Je moet gewoon niet zeuren en het topic weer gewoon open gooien.quote:
Het doet er juist alles toe.quote:
Sterke argumenten.quote:Het valt in elk geval niet onder het begrip klagen. Je moet gewoon niet zeuren en het topic weer gewoon open gooien.
Sinds wanneer mogen er geen topics meer geopend worden over bijbel of koran teksten, Dhimitude trut.quote:
Hey het hoeft niet persoonlijk te wordenquote:Op zondag 4 december 2005 20:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen er geen topics meer geopend worden over bijbel of koran teksten, Dhimitude trut.
Het mag wel, zolang de topics maar discussiewaardig zijn en raakvlakken hebben met WFL. Verder woon ik in Nederland.quote:Op zondag 4 december 2005 20:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen er geen topics meer geopend worden over bijbel of koran teksten, Dhimitude trut.
Wasda?quote:
Een dhimmi is een inwoner van een islamitisch land, die een bijzondere status heeft.quote:
Alicey woont in NL. Dit is, de laatste keer dat ik keek, geen islamitische staat. Dus wat is de relevantie van dat name-calling?quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een dhimmi is een inwoner van een islamitisch land, die een bijzondere status heeft.
Dhimmi's worden beschouwd als tweederangs-burgers die onder bescherming staan van de islamitsche staat.
Geen ideequote:Op zondag 4 december 2005 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alicey woont in NL. Dit is, de laatste keer dat ik keek, geen islamitische staat. Dus wat is de relevantie van dat name-calling?
Zink nog es een stukje lager, kneusje. Dat lukt je vast wel, het is je tot nu toe in ieder geval nog steeds weer gelukt.quote:Op zondag 4 december 2005 20:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De arabist Hans Jansen heeft een artikel geschreven hoe niet-moslims naar de poppen dansen van de mohammedanen. Dat noemt hij dhimitude gedrag. Topics sluiten als "geen discussiewaarde" die te kritisch zijn over de "profeet" of de koran is daar een voorbeeld van.quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Quarks het volgende:
Een dhimmi is een inwoner van een islamitisch land, die een bijzondere status heeft.
Dhimmi's worden beschouwd als tweederangs-burgers die onder bescherming staan van de islamitsche staat.
En waar, pray tell, heb jij een mohammedaan Alicey zien vertellen wat ze moet doen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De arabist Hans Jansen heeft een artikel geschreven hoe niet-moslims naar de poppen dansen van de mohammedanen. Dat noemt hij dhimitude gedrag. Topics sluiten als "geen discussiewaarde" die te kritisch zijn over de "profeet" of de koran is daar een voorbeeld van.
Kritisch over de profeet of de koran?quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De arabist Hans Jansen heeft een artikel geschreven hoe niet-moslims naar de poppen dansen van de mohammedanen. Dat noemt hij dhimitude gedrag. Topics sluiten als "geen discussiewaarde" die te kritisch zijn over de "profeet" of de koran is daar een voorbeeld van.
Gebruik zulk soort termen nou gewoon niet, Hausquote:Op zondag 4 december 2005 20:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zink nog es een stukje lager, kneusje. Dat lukt je vast wel, het is je tot nu toe in ieder geval nog steeds weer gelukt.![]()
En nou je pilletjes maar weer even innemen hey, wordt je vast weer lekker rustig van.![]()
en alicey danst naar de poppen van mohammedanen als ze een bashtopic zonder discussiewaarde sluit?quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik had er nog veel meer eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebruik zulk soort termen nou gewoon niet, Haus![]()
Het is een idee natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef thijsdetweede het volgende:
Wat is er eigenlijk tegen op 1 centraal 'revolutionaire gedachten' topic, waar rude, harry en al hun vriendjes naar hartelust hun monologen tegen elkaar kunnen houden? Ik hoef dat ding niet te tvp'en, en zij hebben een plek om hun ei kwijt te kunnen.
Op het wetenschapsforum hebben ze zoiets als "theorie-ontwikkeling", waar je vrij je ideeen kunt posten. Vraag is in hoeverre je hier kritisch moet zijn. Ik vind het idee eigenlijk wel leukquote:
Inderdaad : het moet altijd precies zijn wat de wetenschap zegt ... dat is jullie arrogantiequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef Quarks het volgende:
[..]
Het zijn jouw waarnemingen, geen feiten.
Feiten neem je niet waar.
Met een waarneming (perceptie) wordt de zintuigelijke waarneming mee bedoeld.
Natuurlijk : alleen Alicey weet wat argumenteren is en wie het daar niet mee eens is, die gaat er uit ... makkelijk genoeg voor onze kouwe theetante.quote:Op zondag 4 december 2005 19:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik gebruik maar even hoofdletters. Misschien dat ik dan een keer door die betonnen plaat door dring : DE SLUITREDEN HEEFT NIETS TE MAKEN MET HET AL DAN NIET OPENSTAAN VOOR NIEUWE IDEEEN, MAAR IS SLECHTS AANWEZIG DOORDAT ER DOOR JOU NIET WORDT GEARGUMENTEERD. Zie ook : Argumenteren. Welk linkje al 3 keer gegeven is.
1,2 en 3 zijn vergaandeaannames zonder spatje feit.
4 en 5 zijn gevolgtrekkingen uit 1,2 en 3.
6 kan per definitie niet.
7 is nietszeggend.
Zie ook : Argumenteren
Dat is ook het enige wat jullie kunnen zien en voor de rest zijn jullie volkomen blind.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Bedankt dat je ons punt nog even onderstreept, harrie.
Niet alleen Alicey weet dat. Iedereen die zich met serieuze discussie bezig houdt weet dat. Heb je het linkje al gelezen?quote:Op maandag 5 december 2005 10:47 schreef harriechristus het volgende:
[..]
Natuurlijk : alleen Alicey weet wat argumenteren is en wie het daar niet mee eens is, die gaat er uit ...
Het is wel feest met de kwalificaties de laatste dagen.quote:makkelijk genoeg voor onze kouwe theetante.
quote:Zelfs zoiets zeer simpels dat de microkosmos een hogere wereld is, dat wil ze niet erkennen, want de wetenschap zal nooit een duimbreed toegeven ... kortom : pure dictatuur er zijn geen beargumenteerde redenen gegeven waarom dat zo zou zijn.
Nog even afgezien van 't feit dat ik niet kan ruiken dat er ergens in een topic drie maanden geleden iets over is gepost: Dat draadje is dicht, slimmerdquote:Oh, er wordt zelfs al over gediscussieerd in een draadje.
Ik denk dat er het beste verder gegaan kan worden in het topic dat Reya aanhaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |