Watgebeurt met die kerel zn hoofdquote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
En toch zou ik deze 3 wijven wel doen hoor! 14.gif
Meldquote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef kebabkever het volgende:
oke, wie komen er allemaal uit ommen? ben zelf ook vaste ommen ganger
Ommen was de nummer 1 toeristische plaats in Nederland !!!!!!!!!!
Jij eerst. Misschien ken ik jóú welquote:Op woensdag 7 december 2005 15:52 schreef kebabkever het volgende:
wie ben je dan? ...straks ken ik je ook nog ...ROFL:D:D):D:D:!0!)!)!:D
Euj, dat was mijn huisarts! Hij heeft hoogstpersoonlijk een enge moedervlek vamme afgeknipt!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:57 schreef kebabkever het volgende:
spannend iemand ontmoeten via Fok! , ......ben de vriend van de dochter van huisarts Habets
Er zijn alleen 12 schapen, en 3 boerderijen daarquote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef yogidrink het volgende:
en ik ga 13 januari naar Ommen toe voor een weekend vakantie met 9 vrienden
Naar vakantiepark 't Reggehuus!!
Is daar en discotheek in Ommen?
hij wordt alleen snachts gekicktquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat dit nog open is?
nog nooit in Ommen geweest zeker?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er zijn alleen 12 schapen, en 3 boerderijen daar
Waren het geen 13 schapen ?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nog nooit in Ommen geweest zeker?
Dude! De vriend van Sophie! Daar heb ik nog bij op het pleintje gewoondquote:
Ook vriendinnen in dat geval weet ik wel watquote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef yogidrink het volgende:
en ik ga 13 januari naar Ommen toe voor een weekend vakantie met 9 vrienden
Naar vakantiepark 't Reggehuus!!
Is daar en discotheek in Ommen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |