quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hou het weer voor gezien mensen... slaap lekker iedereen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 blijft ook niet lang meer Gaat slapen![]()
Nee Dido is een lekker wijffiequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:51 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Lieske! Ben zelf ook 'student' maar krijg echt een tyfus hekel aan al die koorballen.
Ik ga weer door met m'n anti Lieske lobby.
Morgen
Preciesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Dido is een lekker wijffie![]()
Nee, maar als ik de streams volg dan let ik niet alleen op wie een lekker wijf isquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Dido is een lekker wijffie![]()
Oh jij let meer op de conversatie, nou ik hoor liever Lieske met haar korps opmerkingen als dat verwende nest Miss Ik dido.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Nee, maar als ik de streams volg dan let ik niet alleen op wie een lekker wijf is![]()
ik weet wat je bedoelt, maar als je een poll will hebben over die 2 zou ik echt niet weten wie ik kiesquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh jij let meer op de conversatie, nou ik hoor liever Lieske met haar korps opmerkingen als dat verwende nest Miss Ik dido.![]()
![]()
Nou ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Manu82 het volgende:
ik weet wat je bedoelt, maar als je een poll will hebben over die 2 zou ik echt niet weten wie ik kies
Welterustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Er is genomineerd, maar wie zitten er op de bank.. uhm...even denkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:41 schreef ReneMid het volgende:
Is er gisteren nog genomineert doka en zo ja wie zitten er op de bank behalve Joost?
Joost, Dido of Nathalie, het zal me worst zijn; zolang Lieske maar blijftquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:56 schreef Radobe het volgende:
Dido mag weg, Naat ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |