quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Nee, dan lig ik daar... en zitten jullie allemaal viese dingen te doen.
Dido: Maar naat... dan doe je toch gewoon meeeheee?
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stondenquote:[b]Op vrijdag 2 december 2005 00:03 schreef Black_Orchid het volgende:
Oooh, dan gaat het helemaal goed komen tussen ons. Sex is altijd het lekkerste tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk uitzoeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
ik wil hem gewoon ook even gebruiken:
[afbeelding]
Werd dat echt gezegd?!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Nee, dan lig ik daar... en zitten jullie allemaal viese dingen te doen.
Mocht Naath willen, die blik van verafgoding die ze af en toe naar Dido heeft doet mij vermoeden dat ze daar geen nee tegen zou zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
ik wil hem gewoon ook even gebruiken:
[afbeelding]
voor zinvolle relaties moet je het toch echt buiten Amsterdam zoeken hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stonden![]()
Ach ja, tis toch al een harempie op zich hequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Daarom heb ik ook alles op mute gezet!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Black_Orchid het volgende:
Zwaar vermoeiend die Dido in zeikmodus en de constante bevestiging die Roel en Naath haar geven.
Naaaa, zinvolle relaties bestaan niet tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk beoordelen. Dus goede sex zien we daarna wel wat er verder gebeurt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stonden![]()
Joost ligt bij de meiden dus ze zijn alleenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Roel gaan met zijn tweeën in één slaapkamer slapen, neem ik aan
Dan isoleren ze zich weer wat verder, of slaapt Joost ook bij hun in de slaapkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |