D.Rose begon er, voor zover ik weet mee in de 30/40s topics van GC.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
D.Rose begon er, voor zover ik weet mee in de 30/40s topics van GC Steentijd.
Ik dacht even dat je bij Christine LeDuc aan het browsen was geslagen...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een Extension Tube kopen
Daarmee wordt mijn 50/1,8 lensje een mooi macroglaasje
quote:
daar heb je een omdraai lens geval schoefdinges voor nodig toch, geen extension?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een Extension Tube kopen
Daarmee wordt mijn 50/1,8 lensje een mooi macroglaasje
Pea4fun-iaanse omschrijvingquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
omdraai lens geval schoefdinges
Damn, Pea had mijn account gekraakt!!!! vanaf 16:00 alquote:
Ik denk laat ik er eens lekker mee rellenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Damn, Pea had mijn account gekraakt!!!! vanaf 16:00 al
Maar nu heb ik em eindelijk terug
ff kijken wat ze ermee uitgespookt heeft
geen zin in moeilijk doenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
daar heb je een omdraai lens geval schoefdinges voor nodig toch, geen extension?
Ja, ik ben voor de verandering maar weer es met de laptop op de bank in de huiskamerquote:
ben dus niet de enige die ongemakkelijk aan het typen isquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor de verandering maar weer es met de laptop op de bank in de huiskamer
Wat gezellig!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor de verandering maar weer es met de laptop op de bank in de huiskamer
Nee, ik begin al aardig aan de RSI te rakenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben dus niet de enige die ongemakkelijk aan het typen is
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga gewoon nog even door met 't tekenwerk voor m'n deadline als toch iedereen gaat slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |