Zeg ik dat???quote:
Blij dat alles goed gaat daaroquote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijken![]()
Ben blij dat jouw userpic nog steeds hetzelfde is Xila! Ben je al bijna architect?
Laten we het houden op gebrekkige communicatie. Waarvoor je zowel een zender als een ontvanger nodig hebt, zoals je weetquote:
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans gevenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totale onzin
ZELFS al zou hij full-time gelurkt hebben in FOT, en dus weten wat er leeft, dan nog heeft hij nooit van zijn aanwezigheid kennis gegeven, en zal er dus niet zomaar iets van hem geaccepteerd worden.
En over de vet gedrukte zinsnede: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstZeg maar
Zo bedoelde ik mijn laatste zin wel andersquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans geven![]()
coolquote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Geen nood, ik voel me hier helemaal thuis [afbeelding]
Bedankt iedereen!
ja, íedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |