quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
Shark ik heb er ook eentje!
Hij laat wel zijn telefoonnummer achter, iemand er problemen mee dat ik die op internet zet?
ga je lijnen?quote:
Okee, 20 minuten aan de telefoon maal ¤ 0,10 per minuut = ¤ 2. Dat kan je toch wel missen? Ik begrijp nooit dat mensen zo moeilijk doen over dat kleine bedrag van 10 cent per minuut. Bovendien duurt een gesprek bijna nooit 20 minuten, we worden geacht maximaal 8 minuten over een gesprek te doen, inclusief nawerktijd (als de klant dus al heeft opgehangen). De meesten halen nog lager.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit nu niet achter mijn pc thuisik heb al gebeld (ook een crime zeg
) daar zeiden ze al dat er geen problemen met de server bekend waren en dat ik maar even moest bellen wanneer ik thuis was om mijn instellingen te checken...yea rite...dat heb ik 1 keer eerder gedaan en kosste me 20 minuten aan de telefoon XXXcent per minuut plus de kosten van mijn mobiele telefoon...tel uit je winst.
Het gesprek zelf duurt nooit lang, het in de wacht staan maakt het gesprek duur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee, 20 minuten aan de telefoon maal ¤ 0,10 per minuut = ¤ 2. Dat kan je toch wel missen? Ik begrijp nooit dat mensen zo moeilijk doen over dat kleine bedrag van 10 cent per minuut. Bovendien duurt een gesprek bijna nooit 20 minuten, we worden geacht maximaal 8 minuten over een gesprek te doen, inclusief nawerktijd (als de klant dus al heeft opgehangen). De meesten halen nog lager.En tel uit je winst? Een callcenter is niet winstgevend met 10 cent per minuut hoor!
Ik weet ook zeker dat het aan je instellingen ligt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef Jelleee het volgende:
Maar ondertussen krijg koop je zo'n hip dreumel-muziekje in de wachttijd.![]()
Bij onze helpdesk is het nooit druk, meestal krijg je direct iemand aan de lijn. Alleen soms bellen er veel mensen tegelijk, daar is niks aan te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:05 schreef stil het volgende:
[..]
Het gesprek zelf duurt nooit lang, het in de wacht staan maakt het gesprek duur.![]()
Dat ging over het idee "weer"quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eigenlijk.....
[sc fotowedstrijd] Verlaten? Verlaten!
Wel behoorlijk wat vignetting hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
FF met mijn nieuwe shirt pimpen
[afbeelding]
Whahahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Rood staat je beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Rood staat je beter.
noujaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel plezier vast Xilazo te zien heb je er zin in
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, nog even over die mijter hč?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:02 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
morgen weer werken!
zelfde als voorheen als zaterdagbaan.
kijken of ik 't nog kan na er ruim een jaar weg te zijn geweest.
krijg ik weer wat geld binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |