Een dom programmaatje van download.com genaamd Acoustica.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:53 schreef the900 het volgende:
Ik herken echt alleen Iron Maiden
Waarmee heb je dit gemaakt? ga ik ook eens proberen
Kom op, doe je best!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:56 schreef Tokus het volgende:
bands lukt grotendeels wel, de songstitels niet.
Ik zou niet weten hoe, maar ik kan hem ook wel naar je sturen..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je de mp3 niet gewoon ergens neerzetten, zodat ik geen plugins nodig heb?
Ik vergeet altijd hoe die website heet, waar mensen dit soort dingen regelmatig te doen zijn. Iemand anders komt vast spoedig het verlossende antwoord geven.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar ik kan hem ook wel naar je sturen..
www.dump.com is er een vanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe die website heet, waar mensen dit soort dingen regelmatig te doen zijn. Iemand anders komt vast spoedig het verlossende antwoord geven.
Die had ik ook wel geweten, denk ik.quote:
Metal Heart niet goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat vetgedrukt is, is goed:
Pantera
Dimmu Borgir - Metal Heart
Metallica - Harvester Of Sorrow
Nightwish - Gethsemane
Falconer - Pagan Purity (niet van Falconer, maar hij zit er wel in.. maar van wie is die dan?)
Annihilator - Alison Hell
Iron Maiden - Die With Your Boots On
Anthrax - Indians
Sepultura - Biotech (en verder?)
Ensiferum - Token of Time
The Gathering - ?
Iced Earth - ?
Judas Priest - ?
Tristania - ?
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef bartrid het volgende:
Megadeth - ?
Slayer - Angel of Death
The Gathering - Strange Machines
even met zijn allen tellenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Black_Tulip het volgende:
Sepultura - Biotech is Godzilla
Children Of Bodom - Downfall
Iemand zin om de resultaten tot nu toe op volgorde te zetten?![]()
omstreeks 1.13. En volgens mij is het een nummer van South of Heaven....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef the900 het volgende:
bartrid, die Slayer he, waar zit die ongeveer in het nummer? ik zou hem toch wel moeten kunnen herkennen
nope, sowwy, tis I am The Lawquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Black_Tulip het volgende:
Grote fout!
Nee sorry jongens, het is NIET Indians van Anthrax
Die heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
omstreeks 1.13. En volgens mij is het een nummer van South of Heaven....
Whehe.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Kotsen ergens anders graag.
Mods, kunnen posts zoals deze verwijderd worden?
Ohja, zoals in het andere topic gebruikt wordt, rapidshare.de.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar ik kan hem ook wel naar je sturen..
http://rapidshare.de/files/8459249/Metalmix.mp3.htmlquote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, zoals in het andere topic gebruikt wordt, rapidshare.de.
graag even vermelden waar in het nummer ze zitten, desnoods de begintijd dan tel ik wel evenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef BillGates het volgende:
black sabbath - paranoid
bathory - twilight of the gods
zo zie je maar hoe slecht mijn kennis eigenlijk isquote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Elvenking - Pagan Purity
Anthrax - I Am The Law
Pantera - Primal Concrete Sledge
5 lijkt me Iron Maiden? Ja
18 lijkt me Metallica? Nee
21 nightwish? Nee
OK, Morbid angel met blessed are the sick op 0:49quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef kamagurka het volgende:
morbid angel op 0.49
daarvoor moet cannibal corpse wel zijn
neeeh toch? of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef kamagurka het volgende:
1:38 black sabbath - iron man (?)
idd, maar laten we even niet alles tegelijk doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb zin om zo'n toipicque te maken over ...... (bepaald Genre)
Zien jullie vanzelf wel![]()
Niet allemaal, hij zet wel Megadeth en Black Sabbath op de goede plaats.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef the900 het volgende:
die van jou waren fout dus kamagurke, helaas.
[..]
neeeh toch? of ben ik nou gek?
Ik ben in staat om de verzamel dubbellaar op te zettenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef the900 het volgende:
die van jou waren fout dus kamagurke, helaas.
[..]
neeeh toch? of ben ik nou gek?
dat is wél iron man? gekquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Niet allemaal, hij zet wel Megadeth en Black Sabbath op de goede plaats.
Probeer hem nogmaals:quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef Black_Tulip het volgende:
1. 0:00
2. 0:06
3. Annihilator - Alison Hell 0:12
4. Metallica - Harvester Of Sorrow 0:18
5. Iron Maiden - Die With Your Boots On 0:24
6. Megadeth - Peace Sells 0:30
7. Finntroll - ? 0:36
8. Cannibal Corpse - ? 0:43
9. Morbid Angel - ? 0:49
10. 0:55
11. 1:01
12. 1:07
13. 1:12
14. Anthrax - I Am The Law 1:18
15. Sepultura - Biotech is Godzilla 1:25
16. 1:31
17. Black Sabbath - Iron Man 1:37
18. Pantera - Primal Concrete Sledge 1:43
19. 1:49
20. Immortal - ? 1:55
21. 2:01
22. Dragonforce - My Spirit Will Go On 2:08
23. 2:14
24. King Diamond - Grandma 2:20
25. 2:26
26. Iced Earth - Stand Alone 2:32
27. 2:38
28. Tristania - Crushed Dreams 2:45
29. 2:52
30. Children Of Bodom - Downfall 2:58
jah ik merk het. ik heb er een live versie van dacht ik maar ik herkende m nietquote:
okquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef the900 het volgende:
[..]
idd, maar laten we even niet alles tegelijk doen
ik ben zelf een compilatie aant maken met populaire (nu) metal
Iron Man staat niet vetgedrukt. Het is hem niet.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Probeer hem nogmaals:
0:49 Morbid angel -immortal rites
en
2:01 Within Temptation - ice queen ?
Shiaaat!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Iron Man staat niet vetgedrukt. Het is hem niet.
Kleine verbetering ingevoerd, King Diamond stond op de verkeerde plek. Hij staat er niet ver vandaan overigens
Zowel Morbid Angel als Cannibal Corpse staan niet in het lijstje. Within Temptation ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Shiaaat!!!
En blessed are the sick van morbid angel dan?
ik vond het al zo gekquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Shiaaat!!!
En blessed are the sick van morbid angel dan?
King Diamond's titel is " Welcome Home "quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:40 schreef Black_Tulip het volgende:
Ook goed zijn dus de volgende, maar waar horen ze?
Nightwish - Gethsemane
Falconer - ?
Ensiferum - Token of Time
The Gathering - Strange Machines
Judas Priest - ?
King Diamond - ?
Slayer - ?
Overkill - ?
Bathory - ?
Elvenking - Pagan Purity
En ook Fear Factory, Venom en Blind Guardian zitten er niet in.
noem meteen de tijd even dat dat nummer begint dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
King Diamond's titel is " Welcome Home "![]()
Maar begint met dat hij Krijst
GRAAAAAAAANDMAAAAAAHHHHHHHHHHHHH welcome HOHOOOME !
*Virtueel aan het headbangen is![]()
![]()
![]()
![]()
2.26quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef the900 het volgende:
[..]
noem meteen de tijd even dat dat nummer begint dan?
het is, wat je er zelf van wilt makenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:37 schreef the900 het volgende:
toepasselijke nickname heb je. Is dat een grunt?
hij zou ook wel bij mijn icon passenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
het is, wat je er zelf van wilt maken
iddquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:43 schreef the900 het volgende:
[..]
hij zou ook wel bij mijn icon passen
heb ik ook met sommige nummers ja.. erg vervelendquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
idd
maar ik weet nog steeds niet wat dat bij 1:31 is, enorm frustrerend... het klinkt zó bekend! grr
maar welke ookalweerquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:00 schreef Djaser het volgende:
27 is Judas Priest, toch?
Blinded by Fear van At the Gatesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
idd
maar ik weet nog steeds niet wat dat bij 1:31 is, enorm frustrerend... het klinkt zó bekend! grr
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef Bluurgh het volgende:
ja! nummer 29!
bathory - shores in flames
In Flames klopt en het is inderdaad een nummer van The Jester Race.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef mr_cucumber het volgende:
(na het beluisteren van de hint) 4 lijkt me In Flames, volgens mij een nummer van Jester's Race, maar welke?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef Bluurgh het volgende:
Silent Scream is die van slayer dan, denk ik.
hee, ik was eerder hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:30 schreef Bluurgh het volgende:
heb er zelf ook in een bui van verveling 1 gemaakt, gooi 'm wel online als deze af is
Welke?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef the900 het volgende:
het gaat goed zo
ik ben al druk albums aan't downloaden aan de hand van een aantal fragmenten
Nee, niet Metal Church (komt er ook niet in voor). De rest is wel goedquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:25 schreef 88JR88 het volgende:
1 Metal Church ?
2 Elvenking - Pagan Purity
9 Candlemass ?
10 Savatage - ?
11 Falconer - The Clarion Call
21 The Gathering - Strange Machines
Yepquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef Monolith het volgende:
8 is een nummer van Krisiun volgens mij? Moet het iets vaker luisteren om ook nog een songtitel te kunnen bedenken.
Misschien weet je enkele nummers?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef _Etter_ het volgende:
wel leuk... meeste staat alleen hierboven al...
nogmaals: niet allemaal tegelijk hier postenquote:
Maar de mijne is al afquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:31 schreef the900 het volgende:
[..]
nogmaals: niet allemaal tegelijk hier posten
anders gaat het allemaal door elkaar
ik heb patent op de volgende.
en ik die daarna!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:31 schreef the900 het volgende:
[..]
nogmaals: niet allemaal tegelijk hier posten
anders gaat het allemaal door elkaar
ik heb patent op de volgende.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef _Etter_ het volgende:
oh megadeth is toch five magics?
de mijne gister avond al.quote:
Ik kom zelf echt niet verder met deze... helaas.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Ho wacht eens even eerst deze afmaken he![]()
![]()
Anders gaan jullie in de zak![]()
Hm het is misschien tijd dat TS eens wat hint's geeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik kom zelf echt niet verder met deze... helaas.
Ik herken ook alleen Slayer. Voor de rest zijn 't vooral mensen met constipatieproblemen en daar hou ik niet vanquote:
Hee! Obituary!quote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Bluurgh het volgende:
hier die vna mij dan,
http://media.putfile.com/metal23
geluidssterkte wisseld wel erg af.. maar had geen zin om dat te fixen(het zijn er 21 trouwens)
volgens mij is het van Gothic, de tweede maar die heb ik niet hier....quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hee! Obituary!
En paradise lost eerste ceedee herken ik ook
Als je het nog steeds over de mijne hebt niet.quote:Op zondag 4 december 2005 18:54 schreef Monolith het volgende:
Is dat nummer van Krisiun toevallig Creation's Scourge?
Goed zo Bluurgh, nog moeilijker dan de mijnequote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Bluurgh het volgende:
hier die vna mij dan,
http://media.putfile.com/metal23
geluidssterkte wisseld wel erg af.. maar had geen zin om dat te fixen(het zijn er 21 trouwens)
omdat deathmetal gewoon gaaf is! en geen mayhem.quote:Op maandag 5 december 2005 01:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Goed zo Bluurgh, nog moeilijker dan de mijne
Waarom zoveel death metal trouwens?
Oh... Dat is een nummer van Death - Symbolic wat ik voorbij hoor flitsen.. maar ik vogel later wel uit welke (eerst maffen) Without Judgement. En hoor ik daar ook Mayhem?
Ja, nee dusquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Mag ik de mijne al posten? Die is tenminste in 1x op te lossen
mijne ook iddquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Mag ik de mijne al posten? Die is tenminste in 1x op te lossen
Vanalles, maar dan wat algemener. Toegankelijk zelfs, vergeleken met die van Blurgggdinges.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef the900 het volgende:
[..]
mijne ook idd
wat voor stijl is de jouwe? anders openen we onze eigen met wat algemenere rock/metal... dit death enzo is niks voor mij
Ach joh, er zijn nu al twee threads met hetzelfde concept.. Post hem gewoon maar hier neer. We kunnen een mod nog wel vragen de OP te veranderen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef the900 het volgende:
[..]
mijne ook idd
wat voor stijl is de jouwe? anders openen we onze eigen met wat algemenere rock/metal... dit death enzo is niks voor mij
Ik ben blij dat ik die gruntperiode alweer zo'n 15 jaar achter me heb gelatenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef mr_cucumber het volgende:
Uit die van zwarte tulp weet ik niks meer te halen.
In die van Bluuurgh hoor ik zo rond de 53 seconden iets van Dying Fetus geloof, verder valt er behalve de nu genoemde bands weinig uit te halen, al die putgrunt bands klinken behoorlijk hetzelfde.
zal wel dan een oude Dying fetus moeten zijn want ik dacht dat namelijk ook maar ik herkende het nummer totaal niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef mr_cucumber het volgende:
Uit die van zwarte tulp weet ik niks meer te halen.
In die van Bluuurgh hoor ik zo rond de 53 seconden iets van Dying Fetus geloof, verder valt er behalve de nu genoemde bands weinig uit te halen, al die putgrunt bands klinken behoorlijk hetzelfde.
Tegen grunts heb ik niet zoveel, maar al die putgrunters met een vervormer worden erg vermoeiend na 10 seconden. Aquariummetal is het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die gruntperiode alweer zo'n 15 jaar achter me heb gelaten![]()
Ach, dat hele gruntgebeuren associeer ik sterk met een bepaalde fase in je leven dat je overmaat aan testosteron en jeugdpuisten moet bestrijden met lang haar en overmatig zweetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Tegen grunts heb ik niet zoveel, maar al die putgrunters met een vervormer worden erg vermoeiend na 10 seconden. Aquariummetal is het.
haha dat valt best mee! Dat mijn clipje vooral deathmetal bevatte wil niet zeggen dat ik dat alleen maar luister, maar de meeste muziek in jou stuk is gewoon niet mijn ding en dan is het logisch dat ik er niks in herken. maar qua orientatie, ik durf zelfs te zeggen dat mijn muziekcollectie groter is als die van jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wow, ik ruik dat het hoog tijd is om je te orienteren in meer muziek.![]()
Neequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:43 schreef KaheemSaid het volgende:
11: Sisters of Mercy ???
Applaaaaaaaaaaus!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef 88JR88 het volgende:
8 is Sentenced - May Today Become the Day
9 Arcturus - Painting My Horror
en 10 is van Evergrey
Mag ik het goedmakenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik dacht dat die stem zo herkenbaar zou zijn dat ik maar en kort stukje nodig zou hebben.
Devilredquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mag ik het goedmakenheb zelfs ook wel nummers van ze in mijn bezit voel me een beetje stom
![]()
Het is van Moonspell, Kaheem gaat verder met even erachter komen welk nummer.
Nightwish komt naar 1:10 zou nie weten hoe dat nummer heet.en volgens mij hoor ik ook ergens After Forever? (2:??)quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Elvenking - Pagan Purity
Anthrax - I Am The Law
Pantera - Primal Concrete Sledge
5 lijkt me Iron Maiden? Ja
18 lijkt me Metallica? Nee
21 nightwish? Nee
En volgens mij is het een nummer van South of Heaven Ja
overkill
annihilator
metallica
maiden
nightwish(?)
slayer
anthrax
sepultura
pantera
the gathering
king diamond
Komen er inderdaad allemaal in voor.
Black Sabbath - Paranoid
Bathory - Twilight Of The Gods
Je bent een beetje laat, de lijst staat al hierbovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nightwish komt naar 1:10 zou nie weten hoe dat nummer heet.en volgens mij hoor ik ook ergens After Forever? (2:??)
6 is inderdaad Carcass! Slayer is ook goed. MA is fout, het is de intro van een nummer, en ik denk ook wel 1 van de meest herkenbare intro's! (en dat nr 16 nog niet geraden is zeg, het staat zelfs in het guinness book of records! (dacht ik dan))quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef Fairy_with_boots het volgende:
Bij die van Bluurgh: nummer 6 (als ik goed geteld heb, rond de 0.38 iig) is dat Carcass?
En die van Morbid Angel is God of emptiness dacht ik.
En Slayer - Face the slayer?
Zou je er misschien tijden bij kunnen zetten? Is wat handiger om de nummers op te zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
6 is inderdaad Carcass! Slayer is ook goed. MA is fout, het is de intro van een nummer, en ik denk ook wel 1 van de meest herkenbare intro's! (en dat nr 16 nog niet geraden is zeg, het staat zelfs in het guinness book of records! (dacht ik dan))
1.
2.
3. Judas Priest - Painkiller
4. Slayer - Face The Slayer
5. Cruachan - The Middle Kingdom
6. Carcass -
7.
8. Dying Fetus -
9.
10. Obituary -
11.
12.
13. Paradise Lost -
14. Phlebotomized -
15. Gronibard -
16.
17. Death - Without Judgement
18.
19.
20. Morbid Angel -
21.
gedaan, zie vorige postquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Zou je er misschien tijden bij kunnen zetten? Is wat handiger om de nummers op te zoeken.
dacht dat jij een makkelijke had... verder als bovenstaand kom ik ook niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat het niet is: In Flames, Backstreet Boys, Tori Amos, Type O Negative, Theatre of Tragedy, Cradle of Filth, Dimmu Borgir
1: Amorphis - Alone
2:
3:
4: Dark Tranquility - ?
5:
6:
7:
8: Sentenced - May today become the day
9: Arcturus - Painting my horror
10: Evergrey - ?
11: Moonspell - Devilred![]()
Ik zag het. Ik had eerst geluisterd, voordat ik verder gelezen had. Geen zin meer om het aan te passen. Nocturnus heb ik minimaal 15 jaar niet meer gehoord (ik ken ook alleen 'the key') Dit leek er wel wat op, vandaar mijn gok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
nr 14 is al bekend... nocturnus had ik ook wel herkent
Phlebotomized -
Die had ik nog wel kunnen herkennen. Al ken ik hem vooral met The Berzerker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Bluurgh het volgende:
2:09 - 2:18 20. Morbid Angel - Day Of Suffering
Ja ik dacht dat hij wat algemener was en daarom makkelijker... en daar zou je wat hints kunnen vinden, maar daar staat niet alle muziek tussen die ik heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:46 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dacht dat jij een makkelijke had... verder als bovenstaand kom ik ook niet!
oh DT is therein en nr 2 soms Sonata Arctica?
hier kunnen we zeker wel een paar hints vinden? http://www.last.fm/user/ParanoidEv/![]()
oh hehe, ik zag die naam in je lijst en dat klonk wel aardig powder metal dus een klein gokjequote:Op woensdag 7 december 2005 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En nummer 2 wordt gezongen door een vrouw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |