gedaan, zie vorige postquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Zou je er misschien tijden bij kunnen zetten? Is wat handiger om de nummers op te zoeken.
dacht dat jij een makkelijke had... verder als bovenstaand kom ik ook niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat het niet is: In Flames, Backstreet Boys, Tori Amos, Type O Negative, Theatre of Tragedy, Cradle of Filth, Dimmu Borgir
1: Amorphis - Alone
2:
3:
4: Dark Tranquility - ?
5:
6:
7:
8: Sentenced - May today become the day
9: Arcturus - Painting my horror
10: Evergrey - ?
11: Moonspell - Devilred![]()
Ik zag het. Ik had eerst geluisterd, voordat ik verder gelezen had. Geen zin meer om het aan te passen. Nocturnus heb ik minimaal 15 jaar niet meer gehoord (ik ken ook alleen 'the key') Dit leek er wel wat op, vandaar mijn gok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
nr 14 is al bekend... nocturnus had ik ook wel herkent
Phlebotomized -
Die had ik nog wel kunnen herkennen. Al ken ik hem vooral met The Berzerker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Bluurgh het volgende:
2:09 - 2:18 20. Morbid Angel - Day Of Suffering
Ja ik dacht dat hij wat algemener was en daarom makkelijker... en daar zou je wat hints kunnen vinden, maar daar staat niet alle muziek tussen die ik heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:46 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dacht dat jij een makkelijke had... verder als bovenstaand kom ik ook niet!
oh DT is therein en nr 2 soms Sonata Arctica?
hier kunnen we zeker wel een paar hints vinden? http://www.last.fm/user/ParanoidEv/![]()
oh hehe, ik zag die naam in je lijst en dat klonk wel aardig powder metal dus een klein gokjequote:Op woensdag 7 december 2005 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En nummer 2 wordt gezongen door een vrouw![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |