Tot voor het openen van de poll, wist ik ook niet hoe dat moestquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor, was bijna bang dat je geen nieuw topic kon openen![]()
en openquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Sandworm het volgende:
Iedereen bedankt voor de opmerkingen van de OP. Ik heb de wijzigingen doorgevoerd (Don Jones, Black Betty, Farr en update), maar bij het willen wijzigen, krijg ik de volgende melding:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Rubbereend, kan je alsjeblieft helpen?
Thank youquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en open, staat nou eenmaal standaard ingesteld dat als een mod aan een post komt die op slot gaat voor andere users. Maar hij is weer vrij voor je
quote:Sanderson: “Voor de start zei onze ontwerper Juan Kouyoumdjian dat we gemiddeld 16 knopen zouden zeilen. We moesten er hartelijk om lachen. Nu blijkt dat gemiddelde 15,95 knoop te zijn.”
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:44 schreef WEST het volgende:
dat is knap zeg, op NOS TT staat dat de Ericsson al aangekomen isen op de officiele site morgen pas
![]()
Lees net het volgende in dit artikel op de VOR site:quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:18 schreef Sandworm het volgende:
Sunergy is lekker bezig! Hebben waarschijnlijk genoeg van de cruis en willen nu aan het bier (of de sponsor iets bewijzen). Ik hoop dat ze het nog even kunnen doortrekken, gun hen het nieuwe record wel. Ze kunnen wel wat positieve publiciteit gebruiken en AAB heeft haar foto-momentje nu wel gehad.
Doe nou niet!!!quote:At the other extreme, Grant Wharington and his crew aboard Sunergy and Friends achieved the third fastest 24 hour run for a Volvo Open 70 so far in leg one, with a run from noon to noon of 503 nm, averaging 20.9 knots.
“Our 540 nm target was based around ABN AMRO ONE’s run (estimated) and was becoming achievable as time rolled on, projecting forward our hourly runs. However sensibility took over from ego, and we are now down to a jib top and staysail, and are still cruising along at and 18 to 19 knot average, but with a great deal less stress,” wrote navigator Campbell Field an hour ago.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef Sandworm het volgende:
[afbeelding]
Ook bij de NOS lezen ze mee in dit forum![]()
vergeet niet dat de AAB2 en Brasil1 ook vlak voor de kust geen wind heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef Sandworm het volgende:
ETA Ericsson 03:47 GMT, 04:47 NL
[afbeelding]
Blijf er ook niet voor wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef WEST het volgende:
[..]
vergeet niet dat de AAB2 en Brasil1 ook vlak voor de kust geen wind heeft.
ik ook niet, ik moet om 9 uur bij de voetbal zijnquote:
Ze zijn dan ook nog niet binnen... Nog 8 mijl!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:48 schreef lev_myskin het volgende:
nog geen gehoor van ericsson...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |