Alleen mensen die hiertoe anatomisch in staat zijn mogen reageren.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef vaudej het volgende:
niet?
Je hebt geen zus?!?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef n1n4 het volgende:
ik zou er wel een met m'n zus willen verwekken omdat een prestatie op zich zou zijn
Misschien is ze wel heel erg lelijk, weten wij veelquote:
nu je het zegt, ik zou me ook wel met een zus voort willen planten. Jammer genoeg heb ik er niet een.. misschien eens eentje lenenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef n1n4 het volgende:
ik zou er wel een met m'n zus willen verwekken omdat een prestatie op zich zou zijn
Same here, wie heeft er een zusje over?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef vaudej het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik zou me ook wel met een zus voort willen planten. Jammer genoeg heb ik er niet een.. misschien eens eentje lenen
Het is zoiezo ziek.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt eraan of je familie er goed uitziet of een ziekte aan zijn/haar geslachtsdelen heeft
nichtje moet toch kunnen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het is zoiezo ziek.
Je gaat toch niet met een familielid neuken?
![]()
En heel wat generaties erna doe je niets anders !quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Repeat het volgende:
verjaardagen bij oma zijn al zo saai....
owquote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef TremorChrist het volgende:
Euhmz, dat heet incest en is verboden.![]()
Ik wist niet dat je het persoonlijk opvatte.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef TremorChrist het volgende:
Jij plant je voort met je broer omdat je een perverse hoer bent die op aandacht geilt en daarom allerlei ranzige topics opent in de hoop een boel reacties te krijgen waarop je je dan kunt vingeren omdat je zo geil bent geworden van al die aandacht dat dat als je je niet bevredigt je uit elkaar knapt. Maar goed in jouw geval kun je ook je broer er bij halen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Repeat het volgende:
verjaardagen bij oma zijn al zo saai....
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het is zoiezo ziek.
Je gaat toch niet met een familielid neuken?
![]()
oeh, ik zou ook wel eens een kind met jouw zus willen verwekkenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef n1n4 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:19 schreef Jo_de_la_Hiti het volgende:
Damn, wat is dit voor een fout topic!Het doen met je familie
![]()
Tonksquote:Op maandag 30 januari 2006 17:19 schreef Jo_de_la_Hiti het volgende:
Damn, wat is dit voor een fout topic!Het doen met je familie
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |