ik had er eentje, maar helaas is hij van bedenkelijk niveau (en nee, ik kon geen stukje naar rechts)quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef eL. het volgende:
Bedankt. En waar blijven die foto's dan nu ?
Nou lijkt me dat Lynx666 hier meteen zijn soepkwaliteiten op kan loslatenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
ik had er eentje, maar helaas is hij van bedenkelijk niveau (en nee, ik kon geen stukje naar rechts)
[afbeelding]
Sorry hoor, maar hier word ik een beetje boos van. Een half jaar geleden heb ik vanuit FOT een brug geslagen naar US. Die brug is misschien niet zwaar in gebruik, maar hij is er wel. Eén van de topics erover is zelfs als sticky in US geplaatst. Vorige week, vlak voor het sluiten van DSG bekend werd probeerde ik achter de schermen hetzelfde met Lynx666 van dat subforum.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je weet hoe het is, waarom ben je dan altijd zo (zo komt het op mij over) aan het zeiken? iii die foto is te groot! Dat topic moet centraal! Die user is vervelend! Waarom staat dit topic hier! En als het niet binnen het uur is verholpen dan is het al fout.
Wat mij opvalt in FOT is dat het een heel erg gesloten forum is, niet alleen bij jou, maar de algehele tendens is dat het erg klein is, het nodigt niet uit. Iemand die een te grote foto plaatst (al is het maar tien pixels) wordt afgeblaft en de foto genegeerd, als de mods niet de eisen inwilligen dan dreigen er weer een zooi met opstappen enz.
Euh... waar? wanneer?quote:[..]
Mwach, Xebro en Kasta hebben ook zo hun punten hoor, regelmatig ook valide.
Ik heb hier ook in het FB topic punten geventileerd waar ik totaal geen reactie op heb gekregen. Ik probeer een compromis te sluiten tussen users en mods, maar totaal nog geen antwoord. Ik vraag aan jullie suggesties om dit forum opener te maken, niets.
Misschien was het handiger geweest als DSG niet gesloten was, maar samengevoegd met FOT. Nu lijkt het erop dat Lynx door de strot geduwd wordt. Mij maakt het niet uit, ik heb hem eerder deze week leren kennen, en hij lijkt me een goeie gast. Maar S.B heeft wel een punt dat het nogal raar overkomt als je zomaar een user als mod in een bepaald forum, waar hij de mores niet van kent, dropt. Qua communicatie hebben jullie een steekje of wat laten vallen.quote:[..]
Macht?.
Ik ben heel goed voor rede vatbaar, maar onredelijke posts kunnen net zo hard een onredelijke reactie terug verwachten.
Waarom ben je hier meteen over de zeik? Lynx komt hier juist omdat hij daarmee FOT breder kan trekken dan het enge (in de originele zin van het woord) aanbod dat er nu is? De expertise zit er zat bij de users...
Binnen het uur.. och...daar valt wel mee te leven, maar tis wel eens een halve dag of langer geweest. Daar moet wat aan gedaan worden. Een soort backup mods ofzo die zo nu en dan een blik werpen in het forum.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Als je weet hoe het is, waarom ben je dan altijd zo (zo komt het op mij over) aan het zeiken? iii die foto is te groot! Dat topic moet centraal! Die user is vervelend! Waarom staat dit topic hier! En als het niet binnen het uur is verholpen dan is het al fout.
Sorry hoor, maar te grote foto's vind niemand goed, in de eerste plaats heeft Danny het erover in de FAQ, en alswij als FOT gebruikers dan maar moeten slikken dat men te grote zooi dumpt en het management FAQ'd dat het niet mag, en het actuele management vind dat het wel mag, wat heb ik dan aan zulke conflicterende regels? Ik wil gewoon zwart op wit een opheldering. (Die ik inmiddels al heb, dank)quote:Wat mij opvalt in FOT is dat het een heel erg gesloten forum is, niet alleen bij jou, maar de algehele tendens is dat het erg klein is, het nodigt niet uit. Iemand die een te grote foto plaatst (al is het maar tien pixels) wordt afgeblaft en de foto genegeerd, als de mods niet de eisen inwilligen dan dreigen er weer een zooi met opstappen enz.
Niets van meegekregen, sorry. Dat heb ik dan over het hoofd gezien.quote:Mwach, Xebro en Kasta hebben ook zo hun punten hoor, regelmatig ook valide.
Ik heb hier ook in het FB topic punten geventileerd waar ik totaal geen reactie op heb gekregen. Ik probeer een compromis te sluiten tussen users en mods, maar totaal nog geen antwoord. Ik vraag aan jullie suggesties om dit forum opener te maken, niets.
jaquote:Macht?.
Kijk, het is vrij makkelijk in mijn ogen. Sinds Ouwesok weg is is het aankwakkelen geblazen met FOT. Fotoloog die bijna afwezig was, modjes Sub en HGT die eigenlijk al zelden aanwezig waren die ineens de dienst uit gaan maken. Aardige lui, maar ik heb net al gemeld wat ik denk dat een betere mod maakt dan een sporadische gebruiker. Het heeft geen zin om dat nog eens uit te leggen.quote:Ik ben heel goed voor rede vatbaar, maar onredelijke posts kunnen net zo hard een onredelijke reactie terug verwachten.
Waarom ben je hier meteen over de zeik? Lynx komt hier juist omdat hij daarmee FOT breder kan trekken dan het enge (in de originele zin van het woord) aanbod dat er nu is? De expertise zit er zat bij de users...
leef jij ook nog?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:29 schreef Offy het volgende:
HGT, bedankt!
Lynx666, welkom in het gezellige FOT, veel succes
quote:
Nou bij dezequote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou lijkt me dat Lynx666 hier meteen zijn soepkwaliteiten op kan loslaten
Is dat je eerste slotje hier?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou bij deze
[afbeelding]
Toegegeven, kon wat netter..
Geslaagdquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou bij deze
[afbeelding]
Toegegeven, kon wat netter..
Graag! Tosti's zijn altijd goedquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Ha die Xil
* Offy leeft nog steeds![]()
(maar ben een beetje druk geweest de laatste tijd, en binnenkort weer: ein-de-lijk een nieuwe baan)
Wanneer kom je weer gezellig tosti's eten?
[/offtopic]
idd, WHZquote:Op donderdag 1 december 2005 22:36 schreef RonaldV het volgende:
Ow, ik zou het in de commotie bijna vergeten: HGT, bedankt voor je inzet, veel plezier in het zwart, en succes met je opdracht!
Dat vind ik nogal overdreven. Ik heb net even mijn eerste post in FOT opgezzocht en dat is morgen exact een half jaar geleden. Ik ben hier dus nog behoorlijk vers. Ik heb me geen moment onwelkom gevoeld hier en van gesloten heb ik niets gemerkt, mn halve MSN-lijst bestaat tegenwoordig uit FOT-ersquote:Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Wat mij opvalt in FOT is dat het een heel erg gesloten forum is, niet alleen bij jou, maar de algehele tendens is dat het erg klein is, het nodigt niet uit. Iemand die een te grote foto plaatst (al is het maar tien pixels) wordt afgeblaft en de foto genegeerd, als de mods niet de eisen inwilligen dan dreigen er weer een zooi met opstappen enz.
Fles post teveel, die heeft geen tijd om te modden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar
* Puckzzz had stiekum gehoopt dat Fles de mod van FOT zou worden
Ik heb nogsteeds een plekje voor je vrij hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van de crew verwacht. Uiteraard had ik die terzijde geschoven..
Dat wisten ze, daarom hebben ze het niet gestuurd. Dat vloeit direct voort uit de NOSPAM policy die Danny in de FAQ gezet heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef eL. het volgende:
Ik had een mailtje van de crew verwacht. Uiteraard had ik die terzijde geschoven..
Ja, maar ik heb de tijd er niet voor. Thanks but no thanks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb nogsteeds een plekje voor je vrij hoor![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |