De cult van de zon is heel oud en de basis begint volgens een aantal sjamanen zo'n 450000 jaar geleden.
Maar zo ver wil ik nog niet terug gaan.Bij deze wil ik jullie de overeenkomsten laten zien van het tijd perk van Baal (is cult van de zon) en onze huidige kerk (is cult van de zon) ze noemen dat het Vaticaan. zie:
http://www.aloha.net/~mikesch/verita.htmBaal staat ook voor Bel en wordt ook Bil genoemd.Het is hij die ook wel later William of willempie wordt genoemd. Het is officieel William Clinton maar we noemen hem Bill je mag hem van mij ook Bel of Baal Clinton noemen het is altijd het zelfde.
Dus Bil is Bel is Baal is Enki is EA is god van het water en is master crafstman van de hoogste orde.
Ik vertelde al dat EA alles van de drieeenheid weet vandaar dat de romeinen hem neptunes noemen met zijn drietand en de hitieten noemden hem Nimrod en Nimrod heeft ook zo'n drietand.
Deze mastercrafst man zijn perfecte branders en toen die eerste atoombom op deze planeet ontplofde was dat de eerste zon(perfecte brander) op aarde en dat gebeurde op een terrein en dat veldje noemde we de "Trinity" site.Het is gewoon een ritueeltje als ode aan de drieenheid van onze god Enki.
Het symbool van de drieeenheid is de X en dat noemen we de crossroad.De basis van EA.
Toen de amerikanen de eerste Waterstofbom lieten ontploffen had die operatie een naam.
Even terug komen op EA ,god van het water dus het was eigenlijk een EAstofBOM en die operatie heette dus ook heel toepasselijk "Operation Crossroads."
Nu zitten die goden allemaal op de top van een berg want dat is de kracht van de drieeenheid en zo'n berg is het symbool van de drieeenheid,dus waar laten de engelsen hun eerste atoombom (zon)ontploffen?
Wel op een eilandje in de stille oceaan en dat eilandje heet Monte Belo. Berg van Bel. Je mag het ook berg van Baal of Bil noemen het is allemaal het zelfde.
Dus jaarlijks komen die elitaire uberman bijelkaar bij een groepje dat zich zelf het bergje van bil noemt in de volks mond de Bil der Berg.
Genoemd naar het hotel keten en het symbool is drie (trinity) bertoppen.
In mijn vorige post gaf ik een link naar een trailer en die trailer opent met het logo van die film maatschappij een berg met sterren(zonnen) om de top heen.Dit is paramount weer zo'n symbool.
Het broertje van paramount is MGM en stelt de perfect brandende zon voor en dat is een leeuw.
Vandaar al die leeuwen op die koningshuis schilden.Ook MGM heb een collega en dat is natuurlijk onze perfect brandende dame Columbia Pictures genoemd.
Tegen woordig is dit bedrijf van Sony (sunny) en ze hebben er voor de duidelijk heid een vliegend unihorn bij gedaan en dat is het symbool van ea voor de phoeniciers en natuurlijk kreeg columbia er een naam bij en dat is TRI=drie STAR=zon. Maw. daar gaan we weer ,de drieeenheid van de zon.