abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:24:07 #51
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19786829
quote:
Ja, dát was het: de naam Souniere zoals je die eerder spelde kwam al zo vreemd over, maar ik ben die naam altijd tegengekomen als Sauniere. Is dat gewoon een spelfoutje, of zit er meer achter?
nee zit niks meer achter maar ben nogal woordblind !
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:24:27 #52
35816 Rookstar
Fly moggie, fly!
pi_19786842
bedankt voor de pdf
A real man......drives Morgan!
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:47:04 #53
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19787551
Oh en voor diegene die zig veel verder in het mysterie willen verdiepen hier een beginpunt .... dit is ons uitgangs punt voor de nieuwe mogelijkheden (gestard door steve mijn rijsmetgezel en moderator/newseditor van graham hancock)
quote:
From Robert's article:

http://members.boardhost.com/Bauval/msg/1074.html

"Map of the temple complex of Dendera. The blue line shows the axis of the main (Hathor) temple aligned to the Big Dipper (The Bull's Thigh) at 18 degrees east of north. The temple of Isis (at the bottom) is aligned to Sirius, at 18 degrees 30' south of east."

and

"The orientation of the round zodiac. The red vertical line, according to me, defines the meridian or 'symbolic north'(even though it is directed towards true east). This is explained by Dr. Jaromir Malek thus:

"The Temple Complex is oriented, as usual, towards the Nile, which here flows east-west, so that the temple faces north, although this was symbolically 'east' for the Egyptians..."

I did an overlay of Woods pentagram over the diagram of the ceiling with some interesting results. I have been trying to figure out why there was an 18 degree offset between the pentagram and the mandala (quartered circle) in Wood's geometry.

North orientation

East orientation

Wood's pentagram in the Pyrennes, south of France.

Now look at the proportion of the temple layouts and the orientation...

Now look at the similarity in the layout of the temple of Hathor and the layout of Solomon's temple...

Steve
http://www.grahamhancock.(...)=1&i=157444&t=157444
pi_19787761
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:22 schreef merlin693 het volgende:
Ok voor al die mensen die het boek willen hebben..heb hem in gezipte versie online gezet...ik weet niet hoe lang ik deze link in stand hou dus indien geintereseerd wees snel !
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:56:11 #55
96477 zerOne
reality is an opinion
pi_19792581
Hier een toffe link naar informatie over Rennes-le-Chateau bij elkaar gezocht door de drummer van Tool (Danny Carey):

http://www.dannycarey.org/rennesstart.html
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:54:03 #56
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19794183
C(T)OOL link
pi_19794644
dezelfde blair die dat artikel schreef heeft ook ooit in een nieuwsbrief van tool een link naar http://www.dagobertsrevenge.com/ gegeven waar ook veel instaat(niet alles is gratis) en er staan veel links bij.
een van de svhrijvers, Boyd Rice maakt trouwens ook best bijzondere muziek
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  donderdag 10 juni 2004 @ 21:16:50 #58
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19794933
OK..toen ik in parijs was (na het bezoek aan het Louvre om de pousain schilderijen "live " te zien )bij de obelix op place de la concorde moesten we opeens schuilen tegen een enorme regenbui....

maar toen kwamen we in een kerk ala tempel gebouwd(door napoleon na de terugkomst uit Egypte ! 1830 als ik me niet vergis ) ter verering van maria magdalena !

Zag ik toen we aan het rondkijken waren overal Tempelier's Tekens waarna ik natuurlijk steve ervan op de hoogte bracht.....hij liep door naar het altaar (ze waren het orgel aan het stemmen !! )
en keek van de zijkant naar het middleste beeld van maria M en zag dat zij zwanger is afgebeeld !

was dit een cartharen verering ?
  donderdag 10 juni 2004 @ 21:25:59 #59
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_19795258
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef merlin693 het volgende:

[afbeelding]
Wisten jullie dat de piramide van het Louvre precies 666 glazen telt ?
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 10 juni 2004 @ 21:29:51 #60
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19795389
ja !! en als je het gedeelte van de ondergrondese obelix sectie (in voet )van washington optelt met het bovengrondse (555) heb je ook 666.

maar hier nog ff een link naar de stad carcasonne ...de perfect bewaard gebleven middeleuwse versterkte stad !

Kastelen

oh en P.S. de Davincie Code is fictie geen werkelijkheid...ik heb het boek voor me liggen maar nog geen tijd gehad om aan te beginnen ..nog veel meer fijtelijke boeken door te worstelen !

maar jimmy download die link die ik gepost heb ..vind je mischien wel heel interesant

groet

jasper

[ Bericht 6% gewijzigd door merlin693 op 10-06-2004 21:36:26 ]
  donderdag 10 juni 2004 @ 21:44:20 #61
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19795886
Mr_belvedere ! ik kan je een appartement op "le Labadous" aanbevelen (mail me maar )...dit is een vlakte die uitkijkt op Rennes..het landgoed en de appartemneten worden gerund door een nederlands paar !! erg leuke huisjes voor 15 euro pps per nacht...alles aanwezig ! wij gingen buiten hoogzijzoen natuurlijk !

en hey als je terug gaat neem een paar Kilo merques worstjes mee !! smullen !

en dan natuurlijk terugmailen zodat ik de worstjes op kan halen !
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 21:48:42 #62
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19796027
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef merlin693 het volgende:
en keek van de zijkant naar het middleste beeld van maria M en zag dat zij zwanger is afgebeeld !
De San Greal (heilige graal) of het Sang Real (Koninklijke bloed)?

Zo was het toch?

Dat pentagram in die Egyptische zodiac ziet er erg interessant uit. Deden ze in Frankrijk soms stiekum aan Isis verering?
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:01:12 #63
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19796441
Koninklijk bloed !! NorthernStar jij begint te begrijpen !
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:05:09 #64
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19796566
The facts sorry c/p
quote:
The Facts
This Frankish dynasty has always been known as the "first race" of the kings of France. It reigned on Gaul from the 5th to the 8th century that means from Clovis I (481-511) to Childeric III (743-751). Its name comes from Merovech who was Childeric I's father. Childeric I ruled over the Salian Frank tribe from his capital in Tournai, Belgium. His son, Clovis I born in 465 succeeded him in 481 or 482 A.D. He rallied under him in addition to the Salian the Ripuarian Franks and the Alamanni. He defeated Syagrius and the Visigoth king Alaric II in 507. His country extended this way to the Pyrennées. His conversion from Paganism to the Catholic religion promoted the fusion between the Franks and the Gallo-Roman population of the conquered countries. This assured the survival of his achievements whereas his Visigoth predecessors had been Arians trying to rule the Catholic Gaul.

The territories were partitioned between his three sons at his death in 511 but he expansion went on with the conquest of Burgundy. Clotaire I reunited the territories in 558 but it was partitioned again in 561, It took half a century of internal battles and the arrival of Clotaire II to reunite them again in 613. Dagobert I became the sole king in 629. On Dagobert's death in 639 the kingdom was divided again. Siegebert III had been King of Austrasia under Dagobert I until 639 and then sole king until 656. At his death Dagobert II became King of Austrasia until 660 or 661 when the Carolingians took over. Dagobert II was restored in 676 until his assassination in 679. He had a son called Sigebert IV. It is not known for certain if he was killed with his father or if he escaped.

The Carolingians took gradually over as Grand Master of the Palace and reduced the Merovingians Kings to mere puppets especially with Pepin II of Herstal. In the winter of 751-752 the last Merovingian King, Childeric III, was deposed and the Carolingian Pepin the Short was elected King in his place. He was send to a monastery with his son and did not leave any successor.

The only possibility to have continuity in the Merovingian dynasty would be with Dagobert II's son, Sigebert IV, if it could be proved that he was not killed with his father.

The Story
The treasure found by the priest Bérenger Saunière in Rennes-le-Chateau was saved for the future King of France. This King is not the official pretender from the Orleans family but the offspring of the Merovingian King, Saint Dagobert II. His son, Sigebert IV, was thought to have died with his father. This is not true according to the fourth parchment found by Saunière. As we know it was taken from Saunière and kept in Paris by the experts of Saint Sulpice. The abbot Bieil gave it to Emile Hoffet who kept it for himself.

When he died this document was bought by the British "International League of Antiquarian Booksellers" or so the story goes. A copy was given to the owner of the castle of Rennes-le-Chateau, Mr Marius Fatin, a well-known mason. According to this league, the castle is important due to the fact that it is there that Sigebert IV hid himself after he escaped after his father' s assassination. His descendants, the counts of Rhedae and the Dukes of Razès lived there too. This was written in the fourth parchment signed by Blanche de Castille found by Saunière in the Visigoth pillar in his Church. The parchment, according to the same source, was put there by the priest Bigou in 1788-1789. Before that date it was with the will of François-Pierre, Baron d'Hautpoul de Rennes and registered by the public notary Captier on 23 November 1644 in Espéraza. Saint Dagobert II was the grandson of Dagobert I. This last one succeeded to keep the Francs kingdom created by Clotaire II united until his death in 639. His successors divided the kingdom and Dagobert II, for instance, was only the King of Austrasia. After the death of his father, Sigebert III, in 656 his adopted son, Childéric I, reigned from 656 to 662. Childéric II followed him from 662 to 676. Finally Dagobert II climbed on the throne but he was assassinated in 679 as well as his son Sigebert IV according to the official history. The assassination was ordered by the palace Master Pépin d'Héristal.

The Merovingian dynasty continued formally with Thierry IV and Childéric III who was removed in 751 and this was the end of the dynasty. According to the parchment found by Saunière, and this could be true according to some historians, Sigebert IV escaped and arrived in the Razes on the 17 of January 681 where he took refuge with his grand father. Dagobert II had as a second wife Gisèle, the daughter of Béra II the count of Razès. The Merovingian line included, after Sigebert IV (676-758) also known as the "Plant-Ard" - from whom Mr Plantard took his name!-: Sigebert V (695-768), Bera III (715-771), Guillemon, Bera IV (755-836), Bera V (794-860), Hildéric I and finally Sigebert VI known as "Ursus". From this lineage came the Blanchefort family who gave three centuries later a Templar Grand Master, Bertrand de Blanchefort. The Pope who destroyed the Templars, Clement V, came from the same family. According to the parchment found by Saunière the lineage did not stop with Sigebert VI but continued up to this date although nobody claimed the French throne.
met genealogie model getoond

http://www.ordotempli.org/the_merovingians.htm

ook SMOTJ
quote:
* Ignotum per ignotius, obscurantum per obscurantius: "the unknown by the more unknown, the obscure by the even more obscure"; that is to say: a situation where the explanation of a thing is more difficult to understand than the thing itself.

[ Bericht 0% gewijzigd door merlin693 op 10-06-2004 22:17:05 ]
pi_19798042
Priory de Sion daar begin ik mee en daar eindig ik ook zo dadelijk mee.

Priory de Sion oftewel Priory de Zion oftewel Priory van de Zon met andere worden hier gaan we weer, de cult van de zon.

Het was cult van de zon ,het is cult van de zon en het is altijd de cult van de zon.
Zionisten zijn aanhangers van de cult van de zon, niet meer en niet minder.
De film de Matrix met als hoofdrol NEO=ONE en madame "trinity" en waar bevind men zich?
Sure, in het binnenste van de aarde en dat heet toevallig,heel toevallig ZION!!!

Sion=Zion=perfecte brander=Kham=geblakende=Ham Deze zijn altijd de belangrijkste! Zo ook in ons taal gebruik: Wat is de HAM vraag? De brandende vraag.

Terug bij topic.

Koop een kaart van de omgeving 1.25000 en teken het pentagram.Elke punt is een berg.

Alleen die bergen al hebben een speciale agenda.De berg staat voor een driehoek en stelt de "trinity" voor.Vandaar dat de sjamanen er een "heilige" berg cult op na houden.
Het is niet voor niets dat die "goden" op de berg(olympus) wonen! Met name op de top en dat wordt ook wel een "BEN" genoemd.Dus die engelsen een ode aan die drieenheid bouwen, een soort van fallus of obelix en die noemen ze "Big Ben"

Ok, we hebben het pentagram getekend en als we de punten van de ster aan elkaar verbinden krijgen we een pentagon.
En wat is het machtigste gebouw op deze planeet?Precies.
Het pentagon stelt de gulden snede voor, maar is ook de wortel 5 transformatie. Tuurlijk de gulden snede is half wortel vijf.Dat weten die lui van de priory de sion maar al te duidelijk.De wortel vijf transformatie wordt ook wel het "regenereerende" principe genoemd.Zij heeft een symbool.Ja hier wordt een dame afgebeeld nl die duif,die coulombre,Columbia.
Het doorgeef luik van het Royal DNA van de goden.

De oude grieken noemden haar een hierundulai.Dat is verbasterd in het duits tot Hores en de engelsen noemden haar de "scarlet woman" oftewel de Harlot.Wij noemen het gewoon hoer.
Die hoer die de scarlet woman is ,zij is rood ,vandaar dat we nog steeds de roode lampjes bij haar aan steken.

De familie piso dit lid van "de" lijn zijn (by the way ze zijn familie van de Bushes) hebben het nieuwe testament inelkaar geflanst en hier moest een plaatje in komen voor onze scarlet woman en dat werd natuurlijk Maria Magdalena onze geweldige hoer(hierundulai,harlot,scarlet woman,duif coulombre,columbia).

Terug bij de topic: De basis van de gulden snede is een interval of partje en dat is de Phi ratio en die heeft als waarde 1,6180339.Dit getal vind je weer terug in het pentagram en uiteindelijk probeert het universum dit te benaderen in al zijn glorie.

Zelfs jij bent het persoonlijk want jou afmetingen zijn niet anders dan intervallen die guldensnede gerelateerd zijn met als basin het cirkeltje en vierkant.Leonardo da Vinci (proiory de sion)wist er alles van en tekende de mens in een cirkeltje en vierkant. Dit zijn de basis principes van de gulden snede zo ook het symbool van de trinity van nederland1,2 en 3.
Dit zijn archetype energieen van de master crafstman.En die gastem gaan way,way voorbij 33 graad.Neem van vandaag de dag maar van mij aan 33e graad is iets voor bij de helft.

Terug bij de topic: We gaan ons getekende pentagram eens opmeten.En hoeveel centimeter telt onze getekende pentagram? Wel het pentagram is niet precies overal even groot maw. de zijden zijn niet allemaal even lang maar er is een zijde en die telt 16,18 cm en de rest komt in de buurt!

Maw de vijf bergen van dat gebied bevinden zich in een grid die guldensneden gebasseerd is en menig tempelier gaat hier natuurlijk helemaal van uit zijn dak.Deze energie wordt gekannaliseerd en deze energie vind je ook in de koningskamer precies daar waar je in de granieten kist ligt.Even voor de duidelijkheid "ze" hebben die kist al een hele poos geleden verschoven zodat je niet meer precies in het "brandpunt" ligt.Het is nl gebleken dat sommige touristen onwel werden toen ze even voor de gein in die kist gingen liggen.

Dus zie hier een super krachtige grid.Maar waar is dat? Wel bijna in het midden bevind zich nog een berg "la pique" genoemd en dat noemen de "ingewijden" de ZES, de sex ,dat wat het maltezer kruis neerlegd.Die almachtige zes en vlak daar bij bevind zich een veld met de "spot" en daar vonden de rituelen plaats en dat was op 17 Januarie. 17 een priem getal.
De "ingwijden" kennen drie soorten getallen:
-de gewone
-de masters (11 , 22 ,33 ,44 ,1001 , 2002 ,2222 die je kan spiegelen)
-de prime (priem=hoofd) getallen.

Met die laatsten houden de ingewijden zich voornamelijk mee bezig.

Ga de kerk in bij Ren zie dat bij het beeld van Johannes de Dooper de alpha en de omega is geschreven en dat is natuurlijk de 1 en de 9. De "negentien" het belangrijke priemgetal van de masons.Het is niet voor niets Sweet Nineteen!

Ok ,ik kom kort terug op de "spot" Daar werden ze ingewijd in die bak (het lijkt haast die bak in de konings kamer wel) en door die bak stroomt water en daar werden ze gedoopt met het water, wat EA voorsteld. En ea is god van het water onze "oervader", in de geometrie de wortel2 transformatie genoemd.

Ea, de god van het water met als zijn kennis van de "Trinity" vandaar dat de grieken hem Neptunes noemde met zijn DRIEtand.De oude egyptenaren noemden een priestrer een oannes en dus werd een priester van het water een EA oannes wat later een Eaoannes werd en de romeinen noemde zo iemand Janus. Hier van is Johannes afgeleid en zo onstond ook de Johanieten orde een speciale groep die zich hiermee (tempeliers energie) bezig hield.De Johanieten bevinden zich voornamelijk in de Provance en het is natuurlijk niet verwonderlijk dat daar een stad ligt die Orange heet. En wie zette toevallig voet aan wal in de provance?Sure onze hierundulai ,Maria Magdalena! Is het leven niet toeval!

Ik ga er mee kappen volgende keer meer, maar uiteindelijk is alles de cult van de zon dat cirkeltje met die punt in het midden,zoals die tafel bij Nova(perfect brandende zon) en in julie komt er een film uit en daar flikken ze weer dat geintje. Kijk ongeveer na een derde trailer die man zit aan ook zo'n tafel en dat is een echte Manchurian.Hier de trailer: http://manchuriancandidatemovie.com/everythingisgoingtobeok.html

Ik ben misschien voor sommige van jullie warrig maar ik weet precies waar de "familie" mee bezig is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:16:29 #66
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19798798
nee dat past niet in @hotmail.com .. dank dank dank

geweldige foto's .. je kan bijna de inscripties lezen
(wat staat er onder skull & bones .... ? )

hoorde ik laatst toevallig ook iets over ... maar dit heb ik ook maar ergens vandaan
dat groepje tempelieren [ ? -- unsure ] .. er voor gekozen zouden hebben om (aan het eind) piraat te worden ipv ..

ik heb hem og nooit eerder in een kerk gezien iig de skull & bones

[ Bericht 0% gewijzigd door coz op 11-06-2004 13:12:05 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19804348
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef merlin693 het volgende:
Mr_belvedere ! ik kan je een appartement op "le Labadous" aanbevelen (mail me maar )...dit is een vlakte die uitkijkt op Rennes..het landgoed en de appartemneten worden gerund door een nederlands paar !! erg leuke huisjes voor 15 euro pps per nacht...alles aanwezig ! wij gingen buiten hoogzijzoen natuurlijk !

en hey als je terug gaat neem een paar Kilo merques worstjes mee !! smullen !

en dan natuurlijk terugmailen zodat ik de worstjes op kan halen !
We hebben een hotel gereserveerd in Esperaza. Om precies te zijn dit gebouw. Onze gastheer Andrew Richardson.
Esperaza ligt precies in het midden van die pentagrammen zoals ze op de Discovery documentaire werden uitgelegd , dus dat komt wel goed .

Ik hoop alleen niet dat we als "de zoveelste schatzoeker" met de nek worden aangekeken daaro. Wat ik zo links en rechts opvang is de lokale bevolking het redelijk zat met al die domme toeristen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:46:45 #68
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19808055
quote:
hoorde ik laatst tioweevalolllig ook iets over ... maar dit heb ik ook maar ergens vandaan
dat groepje tempelieren [ ? -- unsure ] .. er voor gekozen zouden hebben om (aan het eind) piraat te worden ipv ..
dit is het verhaal van de herkomst van de piratenvlag..deze werd al door de tempeliers gebruikt en is verbonden met het verhaal dat ze met de vloot naar schotland (rossalyn chappel !) zijn gevlucht !
En hierna met behulp van Henry Sinclair naar Nova scotia zijn gerijsd (oak island en de money pit)

De skull and crosbones vlag/teken komt van het fijt dat een gevallen tempelier een doek over zijn lichaam kreeg waarover zijn armen in gekruisde vorm heen werden gelegd...met de tijd hield je alleen de schedel en de gekruisde arm botten over ..hiervandaan komt dat teken !

Mr belvedere...met dit uitzicht op rennes werd ik elke ochtend wakker

oh en coz hier een foto waarop je de inscripties werkelijk kunt lezen !

vrijdag 11 juni 2004 @ 13:35:42 #69
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_19809357
De Tombe van God (Tirion) gaat over twee wiskundigen die de boeken van lincoln en baygent lazen en dachten "Hmm, das interessant, laten we dat voor de grap eens narekenen"

Het blijkt dat ze het mis hadden met veel van hun conclusies, maar de wiskunde en de geografie zit er wel degelijk in. Zo erg zelfs dat er overweldigende hoeveelheden bewijsmateriaal zijn gevonden voor de locatie van de beroemde schat, wat dat dan ook mag zijn. De schrijvers, de namen zijn me even ontschoten, concluderen voorzichtig dat het in hun optiek het graf van christus betreft en hebben de preciese locatie berekend. De franse regering verbood echter enig graven van welke aard dan ook. Ook exploratie met radar werd verboden.

De Tombe van God. Heel interessant. Leest moeilijk, maar heel interesant.

Waar ook zijdelings over Rennes wordt gedacht is in "Blauwdruk van Atlantis" (Tirion) van Colin Wilson en Rand Flem'ath. Zij menen te hebben ontdekt dat zulke onwaarschijnlijke geografische plaatsing en pentragramen, helemaal niet onwaarschijnlijk is en dat dat door de hele vroege geschiedenis van de mens is gebruikt. De theorie is dan ook dat alle vroege beschavingen een zeker stuk kennis erfden van een eerdere, onbekende, beschaving die 12000 jaar geleden al over de wereldzeeen voer en kolonies all over the place hadden. De connectie met Rennes is dat die kennis wellicht de schat betreft, wat ze ook zeer aannemelijk maken. Hier wordt ook verder ingegaan op de vrijmetselaarij en de beroemde landmarks als Gizeh, Inca en Maya bouwwerken, Roslyn Chapel en dergelijk.

Ook zeker een aanrader, vooral omdat het, in tegenstelling tot veel andere werken in dit genre, vreselijk down to earth is. Geen mystiek gezwam, geen wilde speculaties, gewoon keiharde bewijsbare feiten en koude wiskunde.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:44:29 #70
90061 coz
pi_19809571
vraag is verplaatst naar :: passer teken ?

[ Bericht 49% gewijzigd door coz op 11-06-2004 14:03:58 ]
pi_19809717
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:55 schreef dodeca het volgende:

Priory de Sion oftewel Priory de Zion oftewel Priory van de Zon met andere worden hier gaan we weer, de cult van de zon.
Ik denk dat je je research op wat vreemde bronnen gebaseerd hebt. 'Sion' = zon? Wat dacht je van 'Jeruzalem'?
De rest slaat nergens op imo.
pi_19809781
Maar, laten we dit topic feitelijk houden, en niet geheel volgreppelen met allerlei vergezochte en niet-direct gerelateerde vermoedens...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:38:20 #73
90061 coz
pi_19810938
ik heb daarom mijn complete reactie en vraag verplaatst ...
pi_19812154
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:38 schreef coz het volgende:
ik heb daarom mijn complete reactie en vraag verplaatst ...
Bedankt!
pi_19813606
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:55 schreef dodeca het volgende:

[lap tekst]

Ik ben misschien voor sommige van jullie warrig maar ik weet precies waar de "familie" mee bezig is.
Ik denk , dat als je maar ver genoeg nadenkt en referenties pakt , dat je in staat bent wel elke gebeurtenis aan elk gegeven kan relateren. Persoonlijk vind ik dit allemaal een beetje heel erg ver gaan , maar dat vroegah (en nu nog steeds) diverse stromingen overtuigingen van elkaar "geleend" hebben lijkt mij zonder meer bewezen. Of ze dat nu expres , indirect of als geintje deden valt nog te bezien natuurlijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')