Voelt lekker hè??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Off topic danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets om hier te delen, wat je te vieren had?
[..]
Was al gezegd dusquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat iets waar je weken naar uitkijkt bedorven wordt door die vrijwilige nominatie.quote:
Niet leuk zonder jullie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Ze denken dat het 10 , maar hooguit nog 14 dagen duurt....
Nou, voor mij wel, maar voor hun niet.
Bevreemd me een beetje dat ze toch zoveel stemmen heeft gehad, ik bedoel Roel oke enzo maar Dido vat ik ff nietquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
die nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
De genomineerden die je noemt kloppenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
Ik geloof dat ik Dido veel erger vind dan Tanjaquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |