ben dr achter en nee heb het niet gezien, vin die broer van Maxima eenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Echt waar, een acherneef. Kon je het niet zien dan!Ik vind het echt leuk, een argentijn erbij. Nu wel hopen dat ie z'n tijden iets sneller verbetert dan Erik Kraan...
Jaaa de broer Martin!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef maril het volgende:
[..]
ben dr achter en nee heb het niet gezien, vin die broer van Maxima een![]()
![]()
Ik denk Doeland.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
Wow wat zou dit hebben betekent in Salt Lake City....
Hebben jullie dat nou ook dat je maag draait als je Peter Mueller zietquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:26 schreef MiLalaa het volgende:
Ooooh wat stoooom. Oei Larsen is boos. Groot gelijk
quote:
Shit, ik had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef Arcee het volgende:
Ik hoor net van Herbert van Hedrick van de skeelers overstapte op de schaats. Leuk om te weten.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een vraag: "Wilde jij hard rijden? ".
Ambrosius moet nog eea leren over trainingsopbouw, periodiseren, taperen etcquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een vraag: "Wilde jij hard rijden? ".
Ja, die heeft echt een pesthekel aan verliezen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:41 schreef pfaf het volgende:
Lekkere rit Kuipers.
Hedrick was echt schijt-chagrijnig of niet?
Wie weet, maar ik vind dat, wanneer je meedoet, toch rijdt om te winnen. Daarvoor moet toch hard gereden worden..quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ambrosius moet nog eea leren over trainingsopbouw, periodiseren, taperen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |