niet zo optimistischquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:40 schreef Arcee het volgende:
1:47.66 in de B-groep, dat wordt dus een baanrecord straks.
En morgen een WR op de 10km, zeker weten.
Sven natuurlijk. En hij hoeft waarschijnlijk nog niet eens voluit te gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo optimistisch
10 km lijkt me niet
wie gaat zich helemaal uit de naad rijden?
Sven, en hij rijdt ook al geen 1500 vandaag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo optimistisch
10 km lijkt me niet
ik denk t nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sven, en hij rijdt ook al geen 1500 vandaag.
Svenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sven natuurlijk. En hij hoeft waarschijnlijk nog niet eens voluit te gaan.
Ik vraag me af of we iets van de Nederlanders kunnen verwachten. Aan het eind van de maand is tenslotte het OKT.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo optimistisch
10 km lijkt me niet
Die zagen er goed uit hequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
Beelden van SLC van 2 weken geleden.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef kwintenstraler het volgende:
Mag je zeggen dat Herbert er ook weer bij is ?![]()
quote:
Klopt, zeker als-ie zich wil sparen voor een WR op de 10.quote:Ik hoop wel dat Hedrick wel een echte race wilt rijden. Hij heeft het wereldrecord al dus het zou me niks verbazen als die er nu niet vol voor gaat....
is dat nou een grap of is tie echt familie vanquote:
Echt waar, een acherneef. Kon je het niet zien dan!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:19 schreef maril het volgende:
[..]
is dat nou een grap of is tie echt familie van![]()
ben dr achter en nee heb het niet gezien, vin die broer van Maxima eenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Echt waar, een acherneef. Kon je het niet zien dan!Ik vind het echt leuk, een argentijn erbij. Nu wel hopen dat ie z'n tijden iets sneller verbetert dan Erik Kraan...
Jaaa de broer Martin!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef maril het volgende:
[..]
ben dr achter en nee heb het niet gezien, vin die broer van Maxima een![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |