Haha, makkelijk is het inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
Is het voor dearhmetal/metal (ik bedoel dus van dat supersnelle kickgeroffel)
drummers niet makeliker om een rhythmic delay te gebruiken ofzo?
Het is welvals spelen maar, mischien weord dat al gedaan.
Een 'wauw' geluidquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mijn floortom heeft zeg maar een heel irritant: wouw geluid ofzo...
Hoe kan ik dit er uit halen?zal ik opnemen hoe het klinkt?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Een 'wauw' geluidDat klinkt toch vrij positief
Heel lastig uit te leggen zal het morgen wel ff opnemen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Een 'wauw' geluidDat klinkt toch vrij positief
Maargoed, kun je misschien iets specifieker uitleggen wat je hoort? Bedoel je misschien dat 'ie zoemt ofzo? Of misschien is 'ie wel slecht gestemd?
Je weet toch wel waar ik het over heb? Een dubbele kick.quote:
Nou, nog steeds met mn voet. Ik kan met mijn techniek een dubbele kick heel erg snel achter elkaar doen, zonder dubbel baspedaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar ik het over heb? Een dubbele kick.
Niet zo'n dubbel bas-pedaal, maar dat effect.
Hoe voer je die het beste uit?
Ik had er nog 1 te koop?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:43 schreef guitarist.nl het volgende:
heey BOKA, als je je koebel nog niet kwijt bent en wel kwijt wil, ik heb wel intressemail maar
eeej brianquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:43 schreef guitarist.nl het volgende:
heey BOKA, als je je koebel nog niet kwijt bent en wel kwijt wil, ik heb wel intressemail maar
nee maar met the girls(staat niet op de site) hebben we een koebel nummer (nummer waar we een koebel in gebruiken) maaruh heb ik alvast een cadeau'tje voor casper's verjaardag (maart)quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:52 schreef dazzled het volgende:
[..]
eeej brian
Kun je inmiddels ook al drummen dan??
hehe
geef je met z'n allen een metronoomquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee maar met the girls(staat niet op de site) hebben we een koebel nummer (nummer waar we een koebel in gebruiken) maaruh heb ik alvast een cadeau'tje voor casper's verjaardag (maart)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:02 schreef crossover het volgende:
nou dan bedenken we toch iets om te praten?
stelling:
Elektronische drums zijn veel handiger en fijner dan akoestiche drums.
Het vervoeren e.d van electronische drums is natuurlijk wel gemakkelijker, maar electrische drums zullen het nooit halen bij het geluid van akoestische drums
of
Het in onzin om 150 euro aan geluidsdempers uit te geven (ook wel otoplastieken genoemd).
Ik speel gewoon zonder dempers, moeten de buren maar niet zeiken![]()
of
Twee basdrums is gaver dan een dubbelpedaal.
Ik vind sowieso dubble-bass niet vet
of
Rudiments oefenen is tijdverspilling.
Ja![]()
kom maar op met die discussies![]()
en nee ik ben het niet overal mee eens
dat vind ik ervan
double bass is zo 1990quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:11 schreef dazzled het volgende:
2 bassen zijn wel onwijs gaaf als je ze als low gestemde toms gebruikt,, kkun je mooie fills mee uitvogelen.
Ik heb zelf een db pedaal,, gebruikte hem alleen niet in de muziek die we maakte,, naja, ben op zoek naar een nieuwe band dus mischien in de toekomst dat ik het weer kan oppakken. of niet, ik mis hem niet in iedergeval
nog erger,, toen bestond er nog niet eens 90 jaren muziek hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o nee hoor de fender telecaster komt uit '52
maar ook al heb je 2 precies dezelfde bassdrums ze zullen altijd anders klinken, het lukt je nooit om ze precies hetzelfde te laten klinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef BOKA het volgende:
Twee bassdrums heeft alleen maar zin als je ze allebei anders stemt of als ze een ander formaat hebben. Twee identiek klinkende bassdrums kun je namelijk prima vervangen door één dubbel pedaal.
Das waar, maar of je dat verschil ook duidelijk hoort?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maar ook al heb je 2 precies dezelfde bassdrums ze zullen altijd anders klinken, het lukt je nooit om ze precies hetzelfde te laten klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |