Ik heb zelfs een recentere gehadquote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat... was dat... nee! ... echt!!!!?!?!?!!?!
O god.. ik begin nostalgisch te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe... picjes van Thur20.
Die kon je ook altijd heerlijk op de kast krijgen....
Mag ik 'm af-en-toe een weekje lenen?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Ang3l het volgende:
TheaterMama en ik gaan trouwens trouwen
In September 2006. Met onderstaande jongeman:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Komen jullie op de bruiloft?
Dat krijg je als de ouderdom inzetquote:Op donderdag 1 december 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. ik begin nostalgisch te worden
Géééén idee. Al jaren nergens meer tegengekomen, IRL of online.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Vlarp het volgende:
Heeft ie tegenwoordig nog iets van een eigen plekje in de profielenbrij op internet?
neequote:Op donderdag 1 december 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik 'm af-en-toe een weekje lenen?
Heb jij ervaring mee hèh?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat krijg je als de ouderdom inzet
Koop je met je 8 euro per uur je eigen computer?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren
Ik ben over ruim een uur terug..mijn broertje wil debiele GameBoy spelletjes spelen en discussieren over Pokemon()..
Uhuh.. zit nog steeds als ViperZ in #gay.jongerenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Géééén idee. Al jaren nergens meer tegengekomen, IRL of online.
[afbeelding]
VipZzzz....
Ik voel me nog TE jong om nostalgisch te wordenquote:
O god.. show me...:')quote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik heb ook nog twee Vlarp-picjes, zie ik...
Je denkt toch niet dat we zoiets vurrukkulluks met meer dan 2 gaan delen he?!quote:
Dat is geforceerd Ang3l.. je bent bang om onder ogen te zien dat ook jij binnenkort bejaard bent..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me nog TE jong om nostalgisch te worden
Zolang 17-jarige jongens me nog lekker vinden maak ik me nog geen zorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is geforceerd Ang3l.. je bent bang om onder ogen te zien dat ook jij binnenkort bejaard bent..
Geez... komen daar nog mensen dan? Of alleen maar botjes?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Uhuh.. zit nog steeds als ViperZ in #gay.jongeren
Wist je trouwens dat je op ircnet eindelijk usernames langer dan 8 of 9 tekens mag gebruiken?
Dan denk ik dat JIJ een probleem hebt..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we zoiets vurrukkulluks met meer dan 2 gaan delen he?!
Log eens in dan zou ik zeggen..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geez... komen daar nog mensen dan? Of alleen maar botjes?.
Hij heeft z'n ja-woord al aan ons gegeven!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan denk ik dat JIJ een probleem hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |