Welnee.. 't is show...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij heerscht er behoefte in deze reeks, al een week of wat!
Ik lig liever op mn rug.. oogcontactquote:
Ja hallo..... single! Single!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij heerscht er behoefte in deze reeks, al een week of wat!
Nja, hier in de buurt waar ik woon is een restaurant met 1 michelin ster, en daar hebben ze al verrukkelijk eten en goddelijke wijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, nou, er schijnt een wachtlijst van een half jaar te zijn!En ze hebben net verbouwd. Of ja, heringericht. Ik kan alleen geen prijslijst vinden, maar het is iig ehh... Nou ja, anders dan de gemiddelde pizzeria...
Waarom wel?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Waarom niet een keer een ongecompliceerde seks-meet?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze archief-directory heeft blijkbaar jaren schijfcrashes overleefd....
[afbeelding]
DennisM22.
OMGquote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze archief-directory heeft blijkbaar jaren schijfcrashes overleefd....
[afbeelding]
DennisM22.
quote:
Ja tis kijken of meedoenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Vechten jullie het eerst maar onderling uit
Ohw.. je bent lenig natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lig liever op mn rug.. oogcontact
Bij jou thuis?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Waarom niet een keer een ongecompliceerde seks-meet?
Meedoenquote:
Nee..zelfs Ik mocht niet mee van Norsige Knuffeldwergquote:
Je wil niet wetenquote:
Joey!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En herkent u deze nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe beter het restaurant hoe meer behoefte ik na het eten heb om nog even langs de Mac/Burger King of de Febo te gaan...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, hier in de buurt waar ik woon is een restaurant met 1 michelin ster, en daar hebben ze al verrukkelijk eten en goddelijke wijnen![]()
![]()
![]()
![]()
JP??quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee..zelfs Ik mocht niet mee van Norsige Knuffeldwerg
Oeh..quote:Je wil niet weten
Ja, hij is wel wat veranderd.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
Joey!
'k moet 'm weer eens aanspreken op msn..
Tja Vlarp wou niet op de achterbankquote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Totdat puntje bij paaltje komt....
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoe beter het restaurant hoe meer behoefte ik na het eten heb om nog even langs de Mac/Burger King of de Febo te gaan...
Meestal paaltje bij sterretje hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Totdat puntje bij paaltje komt....
Raampjes op een kiertje en een mooie wachtruimte met entertainmentcorner en libraryquote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij jou thuis?
Met zwaar beslagen ramen en een muffe, warme zweetlucht binnen?
I know.. kwam er tot een jaar geleden regelmatig over de vloerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, hij is wel wat veranderd..
Nee die van Stephquote:
quote:
Ik vind het belangrijk om mijn buikje vol te hebben na het eten. En bij die sterrenrestaurant gaat het meer om de opmaak en smaak dan om de hoeveelheden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n anticlimax!
Had ik maar dronken geweestquote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja Vlarp wou niet op de achterbank
Ja ik ook maar weer eensquote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Joey!
'k moet 'm weer eens aanspreken op msn..
En nu niet meer?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef Vlarp het volgende:
I know.. kwam er tot een jaar geleden regelmatig over de vloer
Was wel passen en meten geweesthehequote:
O ja.. die was zelfs nòg kleiner dan ik!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee die van Steph
uhm...quote:Ooh
Het is niet MIJN norsige knuffeldwerg! Ik sliep gewoon bij 'mquote:
Nu, dat valt wel mee hoor, alleen moet je niet na een dag van intensieve arbeid aldaar gaan eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk om mijn buikje vol te hebben na het eten. En bij die sterrenrestaurant gaat het meer om de opmaak en smaak dan om de hoeveelheden.
Volgens mij laatste tijd vrij normale kleuren.. meestal donker geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook maar weer eensEens vragen welke kleur hij NU weer heeft
Is dat... was dat... nee! ... echt!!!!?!?!?!!?!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WTF... had jij een foto van Mike!??
Wist niet dat t konquote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. die was zelfs nòg kleiner dan ik!
Ja ik ben niet zo'n kreunerquote:
'quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet MIJN norsige knuffeldwerg! Ik sliep gewoon bij 'm
Als je weinig vrije tijd hebt dan moet je helaas keuzes maken.. en vrienden op grote afstand onderhouden wordt dan lastig ..quote:
Als je goed past dan past het precies hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was wel passen en meten geweesthehe
Hij WAS van mij, zo'n 4 jaar geledenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
'
Jullie waren samen op stap dus was hij van "jouw"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |