quote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang 17-jarige jongens me nog lekker vinden maak ik me nog geen zorgen
Hmm.. ik houd er niet van.. maar dat wordt echt een groot probleem..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft z'n ja-woord al aan ons gegeven!![]()
![]()
quote:
Zeg, ik heb nog niks aangepakt!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar op ouder gaan vallen.. die pakken alles wat jonger is gretig aan ..
Not really.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
Misschien moet ik ook maar op ouder gaan vallen.. die pakken alles wat jonger is gretig aan ..
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan me nog een duitser in 't Bolke herinneren?
Is ie nou echt lelijker dan ie toen leek?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die was die dag net 18 geworden..
En heb er trouwens niks mee gedaan verder, behalve zoenen..
De linker is een meisje he?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Is ie nou echt lelijker dan ie toen leek?
hmm.. 't was ook donker natuurlijk
Ik ga douchenquote:
uhuh.. sure..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De linker is een meisje he?.
Nee, ach, was wel lief mannetje. Maarja, m'n Duits is te slecht he? Dus je kon alleen maar communiceren in lichaamstaal.
Maarten? nick?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Herkent u deze nog?.
Geen idee,..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik zit effe te denken. Zat op fok, werkte bij Orange, Arnhem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |