abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 januari 2000 @ 04:54:00 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_165727
Waar ik wel benieuwd naar was:
Heb je wel eens gedroomd over een andere FOK!ziner.
Zo ja, wat was de aanleiding? een foto? een meeting? een ICQ of chat gesprek of iets anders?
En als je nog geen foto's had gezien, wat/wie zag je dan? de icoontjes of een echt persoon, en kwam die persoon redelijk overeen met eventueel latere foto's of IRL meetings met hem/haar?

Schrijf eventueel waar je droom over ging

Ik heb de nacht voor en na OMA gedroomd. Maar in de droom erna zaten pas echt de FOK!ziners verwerkt. Dit zijn dus personen als Danny, Lois, Letterman, Karin, Tazz en Juul.

Verder heb ik gedroomd over:
-Merel (na een dag intensief rehab en ICQ, ik dacht dat ik toen haar foto al had gezien)
-Justme (dit voor het zien van een foto, en ze kwam dan ook totaal niet overeen hiermee)
-Isabeau (na een ontmoeting)
-Kaya (na een avond chatten en het zien van een foto)
-Digger (na een nacht doorchatten zonder een foto gezien te hebben, ook bij hem had ik een totaal ander beeld, en nee, het was geen groen/geel logo van FC Den Haag)
-Lotte (na een avond chatten, en ik heb geen foto van haar gezien)

Bij sommige dromen weet ik nog heel vaagjes waar het over ging, echter bij de meesten niet.

Graag reacties en mede-ervaringen.
(nachtmerries over Barry, Kastanova en AA tellen ook)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 31 januari 2000 @ 09:31:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_165728
Hé TAra,

Ha, ha, waar jij je allemaal wel niet mee bezig houdt zeg, zo midden in de nacht

Ik moet hier erg om lachen, maar moet wel bekennen dat ik me dit ook wel eens heb afgevraagd. Wat betreft dromen, ja ik wel dus. Op z'n 'chats'. En dat ik heel vervelend. Ik heb dus niet over mensen in het bijzonder gedroomd, maar wel een hele nacht gedroomd over vanalles en nog wat, waarbij de beelden als zinnen tekst over mijn netvleis (beeldscherm) heenvlogen. Ellendig!! Ik zal er even wat dieper over nadenken, dn kom ik hier later nog op terug (ben in het museum, de baas is er net, maar heb toch de kriebels nu).

Barb.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_165729

Nou en of!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_165730
ik ook
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 31 januari 2000 @ 16:33:00 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_165731
Dromen heb ik over Fokkers nog niet gehad, maar je maakt je natuurlijk altijd een voorstelling van de Fokkers. Zo had ik bij taraAboemdije elke x bigboobytara is m'n hoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 31 Januari 2000).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 31 januari 2000 @ 17:20:00 #6
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_165732
Wat voor mij in ieder geval zeker zo is is dat mensen die in mijn droom voorkomen eigenlijk nooit 'duidelijk' die mensen zijn aan het uiterlijk ofzo.. Ik bedoel ik herinner me (en dromen herinner ik zeker niet goed) vrijwel nooit iets van dat <die en die> iets met zijn/haar gezicht doet ofzo..

Voor mij is het als ik droom meer een 'feit' dat die persoon het is, zonder dat die persoon nou iets herkenbaars doet, of er herkenbaar uitziet, ik weet gewoon dat het <die en die> is. Ik heb dat volgens mij nog nooit met online-mensen gehad die ik nog nooit in het echt gezien heb. (foto is niet voldoende)

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_165733
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit over Fok!ziners gedroomd heb, maar wel over het forum zelf. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen, maar het was vooral in het begin van m'n deelname hieraan. Continue zag ik al die topics voorbij flitsen, reacties en weet ik veel wat.
Ik heb het wel vaker als iets nieuws is, dat ik daar over droom. Maar nee zover ik weet, zijn er nog geen mensen van Fok! in mijn dromen verschenen. Wie weet vanavond wel!

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Redactie Frontpage maandag 31 januari 2000 @ 22:20:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165734
quote:
op 01-31-2000 om 04:54 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:

Heb je wel eens gedroomd over een andere FOK!ziner.

(nachtmerries over Barry, Kastanova en AA tellen ook)

Ik heb nachtmerries over Ludo, dat hij naast me ligt als ik wakker wordt en hij me wil kussen met diegrote snor van hem.

maandag 31 januari 2000 @ 22:28:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165735
quote:
op 01-31-2000 om 10:20 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nachtmerries over Ludo, dat hij naast me ligt als ik wakker wordt en hij me wil kussen met diegrote snor van hem.

LOL
Ik begrijp wat je bedoelt, maareh..., eigenlijk vind ik Ludo wel lief. Moet vaak erg lachen om zijn reacties. Wat zeggen jullie? Zegt dat meer over mij dan over hem? Misschien wel, maar ach, wat zou het...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage maandag 31 januari 2000 @ 22:45:00 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165736
quote:
op 01-31-2000 om 10:28 PM schreef Jane het volgende:
LOL
Ik begrijp wat je bedoeld, maareh..., eigenlijk vind ik Ludo wel lief. Moet vaak erg lachen om zijn reacties. Wat zeggen jullie? Zegt dat meer over mij dan over hem? Misschien wel, maar ach, wat zou het...

Hm, Jane, voordat je wat begint met Ludo: kan je wel mooi hardlopen?

maandag 31 januari 2000 @ 23:00:00 #11
1986 Jane
pi_165737
quote:
op 01-31-2000 om 10:45 PM schreef SunChaser het volgende:
Hm, Jane, voordat je wat begint met Ludo: kan je wel mooi hardlopen?

Nee, Sunnie. Sterker nog, ik heb er een verschrikkelijke hekel aan, dus ik kan het wel vergeten bij Ludo. Ik hou trouwens ook niet zo erg van snorren, alhoewel ik er in Ludo's geval vóór ben (zie elders op dit forum). Maar zijn reacties blijven leuk.
Zijn er trouwens nog mannen hier die minder strenge eisen stellen aan het hardloopgedrag van de dames?

Redactie Frontpage maandag 31 januari 2000 @ 23:12:00 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165738
quote:
op 01-31-2000 om 11:00 PM schreef Jane het volgende:

Zijn er trouwens nog mannen hier die minder strenge eisen stellen aan het hardloopgedrag van de dames?

Wie met mij een relatie begint moet uberhaubt kunnen hardlopen. Aangezien ik je zomaar op straat een knuffelkus kan geven en we daarna moeten rennen om de trein te halen.

pi_165739
Kierewiet! vindt hardlopen niet nodig, en al zeker geen vereistte !

Kierewiet! moet ook regematig om de grappen van Ludo lachen.

Kierwiet! gaat nooit rennen om de trein te halen, maar neemt de volgende

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 31 Januari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_165740
Nee, ik heb nog niet gedroomd van FOK!kers, maar 't is wel raar; heb een klein clubje IRL mogen ontmoeten en de voorstelling die je je van te voren van bepaalde mensen maakt is totaal anders dan de werkelijkheid.

Aanstaande vrijdag opnieuw een afspraak met een achttal FOK!kers, waarvan ik er 7 nog nooit heb gezien (enkel hier en per E-mail). Ben errug benieuwd!!!

BDW TARAraboemdijee... wanneer droom jij eigenlijk?? Je bent hier toch 24 uur per dag

dinsdag 1 februari 2000 @ 00:13:00 #15
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_165741
* zonnedauw droomt voorlopig alleen nog maar van bolletje....
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_165742

Ik heb wel eens slapeloze nachten van Ludo
als het maar klein is, dan voel ik me groot
pi_165743

ik wist niet wat voor smiley toesselijk was bij bovenstaande post. Allemaal erg verwarrend.

als het maar klein is, dan voel ik me groot
  dinsdag 1 februari 2000 @ 03:50:00 #18
1986 Jane
pi_165744
quote:
op 01-31-2000 om 11:12 PM schreef SunChaser het volgende:
Wie met mij een relatie begint moet uberhaubt kunnen hardlopen. Aangezien ik je zomaar op straat een knuffelkus kan geven en we daarna moeten rennen om de trein te halen.

In rennen voor de trein heb ik zeer veel ervaring. Sterker nog, ik heb zeer veel ervaring in het rennen om op tijd door de spoorbomen te komen! (Iedereen die in Naarden/Bussum en Hilversum woont moet weten waar ik het nu over heb. Namelijk de 'met de hand' vanuit Amersfoort bediende spoorbomen die maar 10 minuten in het uur open zijn. Een grote ergernis )

Ach Jezus, ik ben nu wel heel erg off-topic. Of ik wel eens van een mede fok!ziner gedroomd heb?? Uhhhhh......knuffelkus.....uhhhh.....Ja!

------------------
Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 01 Februari 2000).]

dinsdag 1 februari 2000 @ 08:21:00 #19
910 Barbie
Graduated Fool
pi_165745
* Barbie is ook heel erg benieuwd naar Kozzmic.

When I rush it hits me
pi_165746
quote:
op 02-01-2000 om 12:13 AM schreef zonnedauw het volgende:
zonnedauw droomt voorlopig alleen nog maar van bolletje...

* bolletje droomt niet voorlopig,maar waarschijlijk alleen maar nog van zonnedauw....

lekker belangrijk
  dinsdag 1 februari 2000 @ 11:44:00 #21
1687 poep
praat geen poep
pi_165747
Jeetje wat knap zeg, ik kan mijn dromen namelijk nooit onthouden!
Maar ik stel me eigenlijk ook geen gezicht voor bij een naam, jullie wel dan?
Ik moet toegeven dat ik wel nieuwschierig ben hoe iedereen eruit ziet (zie verderop in het forum) maar niet iedereen staat daar tussen!

houdt van spannend...
pi_165748
quote:
op 01-31-2000 om 11:33 PM schreef Kozzmic het volgende:
Nee, ik heb nog niet gedroomd van FOK!kers, maar 't is wel raar; heb een klein clubje IRL mogen ontmoeten en de voorstelling die je je van te voren van bepaalde mensen maakt is totaal anders dan de werkelijkheid.

ja zo'n ervaring heb ik ook gehad.... daarna heb ik prompt wel van ze gedroomd...!

quote:

Aanstaande vrijdag opnieuw een afspraak met een achttal FOK!kers, waarvan ik er 7 nog nooit heb gezien (enkel hier en per E-mail). Ben errug benieuwd!!!

ik ben ook errug benieuwd Kozzmic, ga je er verslag van uitbrengen??
alvast heel hartelijk dank!

Bixis

----------------
Follow your dream! Unless it's the one where you're at work in your underwear during a fire drill.

pi_165749
en waarom zijn bixis,zonnedauw en ikke niet uitgenodigt...
lekker belangrijk
  Redactie Frontpage dinsdag 1 februari 2000 @ 14:12:00 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165750
quote:
op 02-01-2000 om 03:50 AM schreef Jane het volgende:
Of ik wel eens van een mede fok!ziner gedroomd heb?? Uhhhhh......knuffelkus.....uhhhh.....Ja!

De bedoeling van deze topic is dat je juist vertelt van wie je gedroomd hebt en wat je hebt gedroomd.

dinsdag 1 februari 2000 @ 14:37:00 #25
1542 Ludo
Still YF&S
pi_165751
quote:
op 01-31-2000 om 10:20 PM schreef SunChaser het volgende:
.....kussen met die snor van hem.

Les 1 Sexuele voorlichting voor Sunchaser:
kussen doet men met de mond en niet met de snor.

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  dinsdag 1 februari 2000 @ 14:43:00 #26
1542 Ludo
Still YF&S
pi_165752
quote:
op 01-31-2000 om 11:00 PM schreef Jane het volgende:

Kijk in sommige gevallen wordt dat hardlopen volledig gecompenseerd door een stralend uiterlijk, zoals bij Jane.
Maar ja, Ludo houdt niet van het dragen van luipaardpakjes.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_165753
Hebben jullie ook nog een beetje natte dromen dan ?
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_165754
quote:
op 02-01-2000 om 03:30 PM schreef §erum het volgende:
Hebben jullie ook nog een beetje natte dromen dan ?

§erum ik denk dat jij maar es even aan een kuurtje 'Natterman' moet.

bixis

----------------
Try not to let your mind wander. It is too small to be out by itself.

dinsdag 1 februari 2000 @ 16:31:00 #29
2394 wanderer
groen is niet paars
pi_165755
en nog geen dromen over de nog niet maar misschien ooit weleens legendarische WANDERER???

Ciao

Read The News Today, Oh Boy...
  dinsdag 1 februari 2000 @ 16:36:00 #30
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_165756
Vaker van GEeR+ gedroomd, maar dat telt natuurlijk niet.
Een keer van puntloos gedroomd, wat ik heel knap van mij vind aangezien ik niet weet hoe hij er uit ziet, maar ik droom sowieso altijd heel raar.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_165757
quote:
op 02-01-2000 om 02:12 PM schreef SunChaser het volgende:
De bedoeling van deze topic is dat je juist vertelt van wie je gedroomd hebt en wat je hebt gedroomd.

Sunnie is uit op een reactie... ik zeg niets...
Enne Jane, die spoorbomen zijn inderdaad een ramp...
Maar op de vraag of ik ooit van iemand van het forum hebt gedroomd? Nou.... ehhhh... nee, sorry...

pi_165758
quote:
op 02-01-2000 om 12:35 PM schreef bixister het volgende:
ik ben ook errug benieuwd Kozzmic, ga je er verslag van uitbrengen??

Ik stel voor dat Barbie en ik komend weekend hier een persconferentie geven...

quote:
op 02-01-2000 om 12:44 PM schreef bolletje het volgende:
en waarom zijn bixis,zonnedauw en ikke niet uitgenodigt...

We hebben iets speciaals te vieren.... <geheimzinnig kijkende smiley>
Maarruh... We kunnen altijd een nieuw feessie gaan plannen hoor!

* Kozzmic is zeer benieuwd naar Barbie! Maar overigens ook wel naar Bixis, Zonnedauw en Bolletje, hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 02 Februari 2000).]

dinsdag 1 februari 2000 @ 21:43:00 #33
1986 Jane
pi_165759
quote:
op 02-01-2000 om 06:47 PM schreef Isje1 het volgende:

Sunnie is uit op een reactie... ik zeg niets...

Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, Isje1

Oh, enne Ludo, een tijgervelletje is geen vereiste hoor! Daar heb ik inmiddels genoeg van. Maar bedankt voor de geruststelling over het hardlopen. Ik had er al slapeloze nachten van (ahum).

woensdag 2 februari 2000 @ 00:09:00 #34
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_165760
quote:
(Iedereen die in Naarden/Bussum en Hilversum woont moet weten waar ik het nu over heb. Namelijk de 'met de hand' vanuit Amersfoort bediende spoorbomen die maar 10 minuten in het uur open zijn.
Ik heb vaak nachtmerries over de Hilversumse spoorbomen
Heet hier iemand toevallig 'Hilversumse Spoorbomen'? Dan ben ik tenminste on-topic...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 februari 2000 @ 01:53:00 #35
1986 Jane
pi_165761
quote:
op 02-02-2000 om 12:09 AM schreef Verbal het volgende:
Ik heb vaak nachtmerries over de Hilversumse spoorbomen
Heet hier iemand toevallig 'Hilversumse Spoorbomen'? Dan ben ik tenminste on-topic...

V

LOL!
Ik weet eigenlijk niet of ik hier nou om moet lachen of huilen

pi_165762
ik ben ook niet zo goed in het onthouden van dromen, vrijwel elke ochtend denk ik wel dat ik droom als ik wakker wordt, maar het blijkt vrijwel altijd mijn wekkerradio te zijn

Tellen dagdromen trouwens ook mee?

woensdag 2 februari 2000 @ 10:25:00 #37
910 Barbie
Graduated Fool
pi_165763
Goed idee, Kozzmic, die persconferentie. Ik denk dat ik wel met je meedoen, moet natuurlijk wel eerst even vrijdag afwachten, dadelijk slaan we elkaar na 5 min. al de hersenen in! Denk maar niet dat ik dan nog met je in 1 persconferentieruimte ga zitten hoor!
When I rush it hits me
pi_165764
quote:
op 02-02-2000 om 03:53 AM schreef Seestar het volgende:
ik ben ook niet zo goed in het onthouden van dromen, vrijwel elke ochtend denk ik wel dat ik droom als ik wakker wordt, maar het blijkt vrijwel altijd mijn wekkerradio te zijn

hee seestar, die droom heb ik ook dagelijks. en die duurt vaak heeeel lang. vanochtend nog ruim een uur over het nieuws gedroomd . bijkomend voordeel is dat ik dan wel weer op de hoogte ben. nadeel: wéér te laat op m'n werk verschenen...

bixis

Admin woensdag 2 februari 2000 @ 14:41:00 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_165765
Mmmmm, na een avondje op de chat heb ik gedroomd van Merel en Tara ...heb geen idee hoe ze eruit zien ,nou ja , eigenlijk wel , van Knut´s fotoboek, maar de Tara en Merel uit m´n droom zagen er heeeeeeel anders uit . Ik droomde trouwens over het huwelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 2 februari 2000 @ 16:25:00 #40
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_165766
Om eerlijk te zijn onthoudt ik mijn dromen nagenoeg niet of slecht, op de nachtmerries na. Die heb ik gelukkig maar heel weinig dus...

Wel ben ik zeer benieuwd naar de gezichten achter de plaatjes hier, maar gezien mijn recente internet ervaringen (zie verliefd op de computer) ben ik hier maar wat voorzichtiger mee geworden. Ik heb geen zin in nog meer van dat onduidelijke gedoe.

Bovendien staat momenteel mijn hoofd niet echt naar dromen, dus sorry, kan het me nie herinneren...

Watch out, or I will put you on FIRE !!!

pi_165767
quote:
op 02-02-2000 om 12:36 PM schreef bixister het volgende:
hee seestar, die droom heb ik ook dagelijks. en die duurt vaak heeeel lang. vanochtend nog ruim een uur over het nieuws gedroomd . bijkomend voordeel is dat ik dan wel weer op de hoogte ben. nadeel: wéér te laat op m'n werk verschenen...

bixis

Het grappige is dan ook wel weer dat ik vaak een nieuwslezer zie zitten ofzo, of dat ik de onderwerpen van het nieuws echt voor me zie, beetje 3D-TV En dat voor de prijs van een wekkerradio, die techniek van tegenwoordig he

Heb trouwens ook wel eens gedroomd dat er een slang naast me zat, dit zou toch ook met Kasta te maken kunnen hebben

Redactie Frontpage zaterdag 5 februari 2000 @ 01:46:00 #42
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_165768
Ik heb ook wel es gedroomd over Fok! Helaas ook wel es van Ludo, toen zag ik Chiel voor me. En natuurlijk van Isabeau, dat is de enige exfokker die ik ooit IRL heb gezien. Verder droom ik over het fokken zelf. En laatst was ik aan het tanken met mijn scooter, toen iemand " He Djeez! " riep. Ik was te verbaasd om wat terug te roepen. Gezien de regio en uiterlijk, gok ik op RemCOW. Is het hem niet, kan iemand me dan zeggen wie het wel was ? Enne, op de volgende meeting hoop ik aanwezig te zijn, maar ik hoop dat jullie dan niet naar over mij gaan dromen...

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_165769
quote:
op 02-01-2000 om 09:43 PM schreef Jane het volgende:
Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, Isje1

Yep!

dinsdag 8 februari 2000 @ 13:00:00 #44
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_165770
quote:
op 02-02-2000 om 10:25 AM schreef Barbie het volgende:
Goed idee, Kozzmic, die persconferentie. Ik denk dat ik wel met je meedoen, moet natuurlijk wel eerst even vrijdag afwachten, dadelijk slaan we elkaar na 5 min. al de hersenen in! Denk maar niet dat ik dan nog met je in 1 persconferentieruimte ga zitten hoor!

----------------

* Quenda wacht op het verslag.

dinsdag 8 februari 2000 @ 16:19:00 #46
1656 GEeR+
een schaduw
pi_165772
Als ik heel veel en lang naar de chat zou staren, zou het kunnen dat ik daar over ga dromen, maar behalve over sataN heb ik eigenlijk nooit daadwerkelijk over iemand hier gedroomd. Misschien dat ik nog een keer allemaal nare nachtmerries van dhr. Brandts Buijs krijg, aangezien die hele familie verziekt is door incest (begrijp ik uit een of andere vage site)
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  dinsdag 8 februari 2000 @ 17:19:00 #47
904 L-X
The Lover X
pi_165773
WAT IS ER MET DE BERICHTENTELLER GEBEURT??? Gotverdegotver man? Wat is dit voor onzin? Welke idioot heeft dit gedaan???
Danny waar zit je?

L-X is pissed

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  dinsdag 8 februari 2000 @ 22:43:00 #48
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_165774
over welke fokers ik droom?
over mijn verloofde capoeiristas!
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  Redactie Frontpage woensdag 9 februari 2000 @ 19:23:00 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_165775
quote:
op 02-08-2000 om 05:19 PM schreef L-X het volgende:
WAT IS ER MET DE BERICHTENTELLER GEBEURT??? Danny waar zit je?

Danny is eigenhandig alle berichten opnieuw aan het tellen. Of hij droomt van Knorretje, dan kan natuurlijk ook.

zondag 13 februari 2000 @ 23:30:00 #50
622 spider
in the worldwide web
pi_165776
Je zou dit samen kunnen vatten in electric dreams.
Dromen die te maken hebben over connectie's door het net.
Dat dromen voorkomen in andere groepen heb ik al vaker gehoort.
Persoonlijk heb ik heel veel gedroomd over een person waar ik heel wat email mee uitwisselde.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')