Schrijf eventueel waar je droom over ging
Ik heb de nacht voor en na OMA gedroomd. Maar in de droom erna zaten pas echt de FOK!ziners verwerkt. Dit zijn dus personen als Danny, Lois, Letterman, Karin, Tazz en Juul.
Verder heb ik gedroomd over:
-Merel (na een dag intensief rehab en ICQ, ik dacht dat ik toen haar foto al had gezien)
-Justme (dit voor het zien van een foto, en ze kwam dan ook totaal niet overeen hiermee)
-Isabeau (na een ontmoeting)
-Kaya (na een avond chatten en het zien van een foto)
-Digger (na een nacht doorchatten zonder een foto gezien te hebben, ook bij hem had ik een totaal ander beeld, en nee, het was geen groen/geel logo van FC Den Haag)
-Lotte (na een avond chatten, en ik heb geen foto van haar gezien)
Bij sommige dromen weet ik nog heel vaagjes waar het over ging, echter bij de meesten niet.
Graag reacties en mede-ervaringen.
(nachtmerries over Barry, Kastanova en AA tellen ook)
Ha, ha, waar jij je allemaal wel niet mee bezig houdt zeg, zo midden in de nacht
Ik moet hier erg om lachen, maar moet wel bekennen dat ik me dit ook wel eens heb afgevraagd. Wat betreft dromen, ja ik wel dus. Op z'n 'chats'. En dat ik heel vervelend. Ik heb dus niet over mensen in het bijzonder gedroomd, maar wel een hele nacht gedroomd over vanalles en nog wat, waarbij de beelden als zinnen tekst over mijn netvleis (beeldscherm) heenvlogen. Ellendig!! Ik zal er even wat dieper over nadenken, dn kom ik hier later nog op terug (ben in het museum, de baas is er net, maar heb toch de kriebels nu).
Barb.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 31 Januari 2000).]
Voor mij is het als ik droom meer een 'feit' dat die persoon het is, zonder dat die persoon nou iets herkenbaars doet, of er herkenbaar uitziet, ik weet gewoon dat het <die en die> is. Ik heb dat volgens mij nog nooit met online-mensen gehad die ik nog nooit in het echt gezien heb. (foto is niet voldoende)
groetjes Ruby
quote:
op 01-31-2000 om 04:54 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:Heb je wel eens gedroomd over een andere FOK!ziner.
(nachtmerries over Barry, Kastanova en AA tellen ook)
Ik heb nachtmerries over Ludo, dat hij naast me ligt als ik wakker wordt en hij me wil kussen met diegrote snor van hem.
quote:
op 01-31-2000 om 10:20 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nachtmerries over Ludo, dat hij naast me ligt als ik wakker wordt en hij me wil kussen met diegrote snor van hem.
LOL
Ik begrijp wat je bedoelt, maareh..., eigenlijk vind ik Ludo wel lief. Moet vaak erg lachen om zijn reacties. Wat zeggen jullie? Zegt dat meer over mij dan over hem? Misschien wel, maar ach, wat zou het...
quote:
op 01-31-2000 om 10:28 PM schreef Jane het volgende:
LOL
Ik begrijp wat je bedoeld, maareh..., eigenlijk vind ik Ludo wel lief. Moet vaak erg lachen om zijn reacties. Wat zeggen jullie? Zegt dat meer over mij dan over hem? Misschien wel, maar ach, wat zou het...
Hm, Jane, voordat je wat begint met Ludo: kan je wel mooi hardlopen?
quote:
op 01-31-2000 om 10:45 PM schreef SunChaser het volgende:
Hm, Jane, voordat je wat begint met Ludo: kan je wel mooi hardlopen?![]()
Nee, Sunnie. Sterker nog, ik heb er een verschrikkelijke hekel aan, dus ik kan het wel vergeten bij Ludo. Ik hou trouwens ook niet zo erg van snorren, alhoewel ik er in Ludo's geval vóór ben (zie elders op dit forum). Maar zijn reacties blijven leuk.
Zijn er trouwens nog mannen hier die minder strenge eisen stellen aan het hardloopgedrag van de dames?
quote:
op 01-31-2000 om 11:00 PM schreef Jane het volgende:
Zijn er trouwens nog mannen hier die minder strenge eisen stellen aan het hardloopgedrag van de dames?
Wie met mij een relatie begint moet uberhaubt kunnen hardlopen. Aangezien ik je zomaar op straat een knuffelkus kan geven en we daarna moeten rennen om de trein te halen.
Kierewiet! moet ook regematig om de grappen van Ludo lachen.
Kierwiet! gaat nooit rennen om de trein te halen, maar neemt de volgende
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 31 Januari 2000).]
Aanstaande vrijdag opnieuw een afspraak met een achttal FOK!kers, waarvan ik er 7 nog nooit heb gezien (enkel hier en per E-mail). Ben errug benieuwd!!!
BDW TARAraboemdijee... wanneer droom jij eigenlijk?? Je bent hier toch 24 uur per dag
ik wist niet wat voor smiley toesselijk was bij bovenstaande post. Allemaal erg verwarrend.
quote:
op 01-31-2000 om 11:12 PM schreef SunChaser het volgende:
Wie met mij een relatie begint moet uberhaubt kunnen hardlopen. Aangezien ik je zomaar op straat een knuffelkus kan geven en we daarna moeten rennen om de trein te halen.
In rennen voor de trein heb ik zeer veel ervaring. Sterker nog, ik heb zeer veel ervaring in het rennen om op tijd door de spoorbomen te komen! (Iedereen die in Naarden/Bussum en Hilversum woont moet weten waar ik het nu over heb. Namelijk de 'met de hand' vanuit Amersfoort bediende spoorbomen die maar 10 minuten in het uur open zijn. Een grote ergernis
)
Ach Jezus, ik ben nu wel heel erg off-topic. Of ik wel eens van een mede fok!ziner gedroomd heb?? Uhhhhh......knuffelkus.....uhhhh.....Ja!
------------------
Groetjes,
Jane
"Instant Karma's gonna get you"
[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 01 Februari 2000).]
quote:
op 02-01-2000 om 12:13 AM schreef zonnedauw het volgende:
zonnedauw droomt voorlopig alleen nog maar van bolletje...
* bolletje droomt niet voorlopig,maar waarschijlijk alleen maar nog van zonnedauw....
quote:
op 01-31-2000 om 11:33 PM schreef Kozzmic het volgende:
Nee, ik heb nog niet gedroomd van FOK!kers, maar 't is wel raar; heb een klein clubje IRL mogen ontmoeten en de voorstelling die je je van te voren van bepaalde mensen maakt is totaal anders dan de werkelijkheid.
ja zo'n ervaring heb ik ook gehad.... daarna heb ik prompt wel van ze gedroomd...!
quote:
Aanstaande vrijdag opnieuw een afspraak met een achttal FOK!kers, waarvan ik er 7 nog nooit heb gezien (enkel hier en per E-mail). Ben errug benieuwd!!!![]()
ik ben ook errug benieuwd Kozzmic, ga je er verslag van uitbrengen??
alvast heel hartelijk dank!
Bixis
----------------
Follow your dream! Unless it's the one where you're at work in your underwear during a fire drill.
quote:
op 02-01-2000 om 03:50 AM schreef Jane het volgende:
Of ik wel eens van een mede fok!ziner gedroomd heb?? Uhhhhh......knuffelkus.....uhhhh.....Ja!
De bedoeling van deze topic is dat je juist vertelt van wie je gedroomd hebt en wat je hebt gedroomd.
quote:
op 01-31-2000 om 10:20 PM schreef SunChaser het volgende:
.....kussen met die snor van hem.
Les 1 Sexuele voorlichting voor Sunchaser:
kussen doet men met de mond en niet met de snor.
quote:
op 01-31-2000 om 11:00 PM schreef Jane het volgende:
quote:
op 02-01-2000 om 03:30 PM schreef §erum het volgende:
Hebben jullie ook nog een beetje natte dromen dan ?
§erum ik denk dat jij maar es even aan een kuurtje 'Natterman' moet.
bixis
----------------
Try not to let your mind wander. It is too small to be out by itself.
Ciao
quote:
op 02-01-2000 om 02:12 PM schreef SunChaser het volgende:
De bedoeling van deze topic is dat je juist vertelt van wie je gedroomd hebt en wat je hebt gedroomd.![]()
![]()
Sunnie is uit op een reactie... ik zeg niets...
Enne Jane, die spoorbomen zijn inderdaad een ramp...
Maar op de vraag of ik ooit van iemand van het forum hebt gedroomd? Nou.... ehhhh... nee, sorry...
quote:
op 02-01-2000 om 12:35 PM schreef bixister het volgende:
ik ben ook errug benieuwd Kozzmic, ga je er verslag van uitbrengen??
Ik stel voor dat Barbie en ik komend weekend hier een persconferentie geven...
quote:
op 02-01-2000 om 12:44 PM schreef bolletje het volgende:
en waarom zijn bixis,zonnedauw en ikke niet uitgenodigt...
We hebben iets speciaals te vieren.... <geheimzinnig kijkende smiley>
Maarruh... We kunnen altijd een nieuw feessie gaan plannen hoor!
* Kozzmic is zeer benieuwd naar Barbie! Maar overigens ook wel naar Bixis, Zonnedauw en Bolletje, hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 02 Februari 2000).]
quote:
op 02-01-2000 om 06:47 PM schreef Isje1 het volgende:
Sunnie is uit op een reactie... ik zeg niets...
Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, Isje1
Oh, enne Ludo, een tijgervelletje is geen vereiste hoor! Daar heb ik inmiddels genoeg van. Maar bedankt voor de geruststelling over het hardlopen. Ik had er al slapeloze nachten van (ahum).
quote:Ik heb vaak nachtmerries over de Hilversumse spoorbomen
(Iedereen die in Naarden/Bussum en Hilversum woont moet weten waar ik het nu over heb. Namelijk de 'met de hand' vanuit Amersfoort bediende spoorbomen die maar 10 minuten in het uur open zijn.
V
quote:
op 02-02-2000 om 12:09 AM schreef Verbal het volgende:
Ik heb vaak nachtmerries over de Hilversumse spoorbomen
Heet hier iemand toevallig 'Hilversumse Spoorbomen'? Dan ben ik tenminste on-topic...V
LOL!
Ik weet eigenlijk niet of ik hier nou om moet lachen of huilen
Tellen dagdromen trouwens ook mee?
quote:
op 02-02-2000 om 03:53 AM schreef Seestar het volgende:
ik ben ook niet zo goed in het onthouden van dromen, vrijwel elke ochtend denk ik wel dat ik droom als ik wakker wordt, maar het blijkt vrijwel altijd mijn wekkerradio te zijn![]()
hee seestar, die droom heb ik ook dagelijks. en die duurt vaak heeeel lang. vanochtend nog ruim een uur over het nieuws gedroomd . bijkomend voordeel is dat ik dan wel weer op de hoogte ben. nadeel: wéér te laat op m'n werk verschenen...
bixis
Wel ben ik zeer benieuwd naar de gezichten achter de plaatjes hier, maar gezien mijn recente internet ervaringen (zie verliefd op de computer) ben ik hier maar wat voorzichtiger mee geworden. Ik heb geen zin in nog meer van dat onduidelijke gedoe.
Bovendien staat momenteel mijn hoofd niet echt naar dromen, dus sorry, kan het me nie herinneren...
quote:
op 02-02-2000 om 12:36 PM schreef bixister het volgende:
hee seestar, die droom heb ik ook dagelijks. en die duurt vaak heeeel lang. vanochtend nog ruim een uur over het nieuws gedroomd. bijkomend voordeel is dat ik dan wel weer op de hoogte ben. nadeel: wéér te laat op m'n werk verschenen...
bixis
Het grappige is dan ook wel weer dat ik vaak een nieuwslezer zie zitten ofzo, of dat ik de onderwerpen van het nieuws echt voor me zie, beetje 3D-TV En dat voor de prijs van een wekkerradio, die techniek van tegenwoordig he
Heb trouwens ook wel eens gedroomd dat er een slang naast me zat, dit zou toch ook met Kasta te maken kunnen hebben
Gegroet,
Djeez
quote:
op 02-01-2000 om 09:43 PM schreef Jane het volgende:
Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, Isje1
Yep!
quote:
op 02-02-2000 om 10:25 AM schreef Barbie het volgende:
Goed idee, Kozzmic, die persconferentie. Ik denk dat ik wel met je meedoen, moet natuurlijk wel eerst even vrijdag afwachten, dadelijk slaan we elkaar na 5 min. al de hersenen in!Denk maar niet dat ik dan nog met je in 1 persconferentieruimte ga zitten hoor!
----------------
* Quenda wacht op het verslag.
L-X is pissed
quote:
op 02-08-2000 om 05:19 PM schreef L-X het volgende:
WAT IS ER MET DE BERICHTENTELLER GEBEURT??? Danny waar zit je?
Danny is eigenhandig alle berichten opnieuw aan het tellen. Of hij droomt van Knorretje, dan kan natuurlijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |