Kan het wel door msnenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef _Cara_ het volgende:
Dit is nu de zoveelste x dat spinvis wordt genoemd... nu moet ik daar toch echt iets van gaan opzoeken..
Q & Qquote:
Klopt... maar toch als ik Stirb nich vor mir hoor.. dan.....ja dan......tja...*zuchtquote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het laatste album van Rammstein een beetje soft. Vroegah....
Q & MM dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Één Q is al teveel voor deze wereld.
MissMSX.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q & MM dan?
Ben blij dat ik m'n oude icon weer terug heb. Voel me weer helemaal mezelf
Ik miste mezelf ookquote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
MissMSX.
Ja, tof. Ik mipste je al.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Lang geleden dat ik kachel was... owh nee... in Thailand nog een beetje... maar da's toch anders....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Zodra ik in Utrecht woon gaan we weer een keer zuipen hè MissMSX? En Monthy Python kijken enzo.
Wat is daar mis mee?quote:
Thank Heavenquote:
Jij bent al véééélste goed voor me geweest met al die chocolade...quote:
Of Spinvis luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga dan ook pallets sorteren![]()
Als ik het goed begrijp is kachel dronken zijn. In dat geval: niks mis mee.quote:
Ik sta er niet negatief tegenoverquote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Pheno. Wil jij lid worden van de Anti-kliek-kliek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |