quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej lieverd
jij, ik, moks en Airwin die zit te zwijmelen over Do
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
T zal wel weer aan mij liggen, maar ik zie ineens een heel geinig trio voor me...![]()
Mits trio, geen probleem!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej lieverd
jij, ik, moks en Airwin die zit te zwijmelen over Do
m alleen zover krijgen dat ie betaald
Nog een keer dan maar: het is M I C H A E Lquote:Op donderdag 1 december 2005 16:16 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Net als Micheal Jackson.
Ik zag vanmiddag Het voordeel van video op MTV.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:16 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Net als Micheal Jackson.
Ik ben dizlektiscchz.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar: het is M I C H A E L
![]()
Tof! Ik zag maandag, toen ik terug kwam van Spinvis in Amsterdam, Smalfilm op MTV.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag Het voordeel van video op MTV.
Q&P.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef MissMSX het volgende:
Q-topic?
Ter voorbereiding, wat voor muziek hou je van / luister je normaal naar?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef _Cara_ het volgende:
Dit is nu de zoveelste x dat spinvis wordt genoemd... nu moet ik daar toch echt iets van gaan opzoeken..
mail me maar opquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef _Cara_ het volgende:
Dit is nu de zoveelste x dat spinvis wordt genoemd... nu moet ik daar toch echt iets van gaan opzoeken..
Nou... in principe ben ik een die-hard Rock-type.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter voorbereiding, wat voor muziek hou je van / luister je normaal naar?
Tja, het valt wel in een iets andere categorie dan wat je hier noemt...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou... in principe ben ik een die-hard Rock-type.
Rammstein....Saxon... Led Zeppelin.. Iron Maiden..Metallica...Opeth.. Ayreon.. maar ook Shadow Gallery....eigenlijk luister ik naar heel veel....dusssssss![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Rammstein....Saxon... Led Zeppelin.. Iron Maiden..Metallica..![]()
![]()
Opeth
![]()
![]()
.. Ayreon.. maar ook Shadow Gallery....eigenlijk luister ik naar heel veel....dusssssss
![]()
Kliekquote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het veel toffer dan Singles. Totdat die kliek dit topic weer begon te ontdekken.
Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik er nix aan vind... Maar daar kom ik vanzelf wel achter..toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, het valt wel in een iets andere categorie dan wat je hier noemt...
Ik vind het laatste album van Rammstein een beetje soft. Vroegah....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Rammstein....Saxon... Led Zeppelin.. Iron Maiden..Metallica...Opeth.. Ayreon.. maar ook Shadow Gallery....eigenlijk luister ik naar heel veel....dusssssss![]()
Ach, nu is de Spinviskliek bezig. Ik weet niet wat erger isquote:
Yup, ik ben benieuwd wat je ervan vindt...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik er nix aan vind... Maar daar kom ik vanzelf wel achter..toch?
Kan het wel door msnenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef _Cara_ het volgende:
Q & Qquote:
Klopt... maar toch als ik Stirb nich vor mir hoor.. dan.....ja dan......tja...*zuchtquote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het laatste album van Rammstein een beetje soft. Vroegah....
Q & MM dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Één Q is al teveel voor deze wereld.
MissMSX.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q & MM dan?
Ben blij dat ik m'n oude icon weer terug heb. Voel me weer helemaal mezelf
Ik miste mezelf ookquote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
MissMSX.
Ja, tof. Ik mipste je al.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Lang geleden dat ik kachel was... owh nee... in Thailand nog een beetje... maar da's toch anders....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Zodra ik in Utrecht woon gaan we weer een keer zuipen hè MissMSX? En Monthy Python kijken enzo.
Wat is daar mis mee?quote:
Thank Heavenquote:
Jij bent al véééélste goed voor me geweest met al die chocolade...quote:
Of Spinvis luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga dan ook pallets sorteren![]()
Als ik het goed begrijp is kachel dronken zijn. In dat geval: niks mis mee.quote:
Ik sta er niet negatief tegenoverquote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Pheno. Wil jij lid worden van de Anti-kliek-kliek?
Kan je vriend je dan niet ophalen of zo ??quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ook... moet ik alleen weer door het donker naar huis.. bah!
Waarheen ??quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
Nog een half uurtje en dan mag ik weer in de file gaan staan!![]()
![]()
Home sweet homequote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef Ynske het volgende:
Yns eindelijk thuis
hmmm ga denk ik pannenkoeken bakken![]()
Al mijn vrienden wonen of net iets te ver weg, of zijn aan het werk.. dacht ik tenminste..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Kan je vriend je dan niet ophalen of zo ??![]()
![]()
Naar Amsterdam. Uit eten met een vriendinnetje!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarheen ??![]()
![]()
Ik heb daar voorlopig geen last meer van, mag niet meer werken . . .![]()
![]()
zo sweet is t niet, tis een zooi hierquote:
Laat het je smaken Yns...ik ben nog een half uurtje bezig...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef Ynske het volgende:
Yns eindelijk thuis
hmmm ga denk ik pannenkoeken bakken
Op fileloze afstand van je werk lopen is okay. Vanuit mijn keukenraam kan ik zelfs mijn werk zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
Nog een half uurtje en dan mag ik weer in de file gaan staan!![]()
![]()
Da's nog wel te doen, als je op de goeie ring blijft rijden . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 17:33 schreef Mokster het volgende:
Naar Amsterdam. Uit eten met een vriendinnetje!
Bij mij ook, maar mag m'n schouder niet te zwaar gaan belasten dus kan ik het niet opruimen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 17:33 schreef Ynske het volgende:
zo sweet is t niet, tis een zooi hier
jah zeker lekker
Chrissie!!quote:
Awww.... sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chrissie!!
Ik heb gewoon nog steeds koude handen. Het is me sinds de lunch niet meer gelukt om ze warm te krijgen![]()
GMTA.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis je vergeven. Kvond t weer gezellie!
Ik ga er zo vandoor...
Bye everybody!![]()
fijn gevoel is datquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef nixxx het volgende:
valt mee, maar ik wordt wel slaperig van jeeven een half uurtje powerrrrrrnappen
Jaloers.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had een kei-toffe lunchdate met Mokster vandaag. Doe niet zo jaloers
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
[..]Wij gaan ook nog wel eens keitof lunchen
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Als Mokster wilt mag ze best mee hoor
. Altijd al eens een trio-tje willen hebben.
Wij ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij gaan ook nog wel eens keitof lunchen
Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had een kei-toffe lunchdate met Mokster vandaag. Doe niet zo jaloers
De exclusiviteit gaat er wel een beetje af zo, jaquote:
Ach, zo voelen zij zich ook eens gewild.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
De exclusiviteit gaat er wel een beetje af zo, ja.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef QyRoZ het volgende:
Gewild zijn is overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |