quote:Op 4 december hebben bumperklevers het nakijken![]()
Sinds wanneer ben je reumapatiente eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Nu helaas niets meer, dus als je nog iets weet wat ik als stijve reumapatiënt kan doen dat toch inspannend is en niet saai... dan hoor ik graag tips.![]()
quote:
Direct lopen zonder te druppelenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fijn dat je het eens bent
![]()
en kan het niet vaak genoeg zeggen: druppelenwas vanmiddag starten en lopen
Dat is er eigenlijk vanaf het begin af aan al uit gekomen, maar er was behalve een keer bloedprikken geen onderzoek gedaan en de reumatoloog kwam iedere keer met hele tegenstrijdige dingen aanzetten waardoor ik weigerde op basis daarvan een hoop gevaarlijke medicijnen te slikken.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
@Ralfs signature
[..]![]()
[..]
Sinds wanneer ben je reumapatiente eigenlijkIs dat laatst voortgekomen uit onderzoek of heb ik wat gemist? Ik las er vorige keer ook al wat over in een post van jouw, maar ik had je er niet eerder over gehoord. Eerst wisten jullie toch niet wat dat gezeik met je knie was
Of is dat weer een ander verhaal?
Klinkt niet echt prettig allemaal iigLas wel op MF dat er veel meer rijders met reuma zijn
![]()
Die Islamitische teksten ben ik ook wel benieuwd naar, of valt dat onder ambtseed![]()
Ik ga neer, lees het later wel![]()
Volgens mij ben jij een heel 'lastige klant'quote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Later heb ik een heel verhaal op papier gezet en ze heeft overal rustig en goed antwoord op gegeven. Toen ben ik er anders tegen aan gaan kijken.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jammer voor je dat 013 niet doorgaat, maarre....als je van RW iets vindt
, hij is vanaaf op de buis, Veronica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben hem ook aanstaan
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Laagvliegen op 2 wielen en op 4 wielen, een wereld van verschil
Maar beter dan helemaal niet laagvliegen natuurlijk
Zoooo, Robbie is klaarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben hem ook aanstaan
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel 'lastige klant'Met de boete ook al
En woensdagochtend om 10:00 een afspraak bij een recrutementbureau op het Stadhuisplein in Rotterdam. Bij al die cafe's.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
Neuh, die legge op zolder.....
Jemig, je bent eg actief bezig, dadelijk heb je zoveel uitstaan aan jobs dat je door alle jobs de enige echte juiste prima op-het-lijf-geschreven-job niet meer ziet
![]()
Zie ju....ut komt goed, straks heb je gewoon een toppiejoppie baan met een dikke vette auto van de zaakquote:Op donderdag 1 december 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En woensdagochtend om 10:00 een afspraak bij een recrutementbureau op het Stadhuisplein in Rotterdam. Bij al die cafe's.![]()
Maar de bal is aan zet bij de werkgevers van de belangrijkste 2 vacatures.
Ik heb al in de roos geschoten, nu moeten de doelpunten nog erkend worden.![]()
En de rest kan ik allemaal zo annuleren.. I will keep a focus on those 2.
En als die 2 niet doorgaan zit er in ieder geval vernieuwing in.
Je bent zo 2-3 weken verder voordat ze eens met de tweede of derde ronde starten.![]()
Laptop.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zie ju....ut komt goed, straks heb je gewoon een toppiejoppie baan met een dikke vette auto van de zaak![]()
quote:Functie omschrijving:
De Key account representative werkt nauw samen met de Senior Key account manager om consumentstrategieen te implemeteren binnen de Blokker-Goep HOLLAND.
Verantwoordelijkheden:
- Samenwerken met de Key account manager Blokker-Groep om 'account management'
operaties op te zetten;
- Implementeren van de Key account strategie om zodoende de verkoop te laten stijgen
- Het ontwikkelen en creëren van specifieke commerciële strategieën
- Het bestuderen van de marktontwikkelingen en van de concurrentie
- Het analyseren van verkoop data
- Informatie doorspelen naar de Key account manager, Sales en Marketing
- Vertegenwoordigen van Mattel naar de klanten toe
- Het bezoeken van winkels om de in-store uitvoering van de voorgestelde ideëen te checken
- De oren en ogen zijn van de key account manager
Functie eisen:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel:
- Afgeronde MBO+/ HBO opleiding
- Commerciële ervaring opgedaan in een FMCG omgeving
- Een jong, creatief individueel die innovatief en zelf-motiverend is
- Een teamplayer met sterke onderhandelingsvaardigheden
- Vloeiend Nederlands en Engels spreekt
- Een teamplayer bij wie de resultaten van het bedrijf op de eerste plaats staan.
- hands on mentaliteit
- Initiatiefnemer
- goede communicatieve vaardigheden
Dienstverband:
Vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er kapot van.![]()
![]()
![]()
nu welquote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laptop.![]()
Secretaresse komt nog wel.![]()
Ligt iedereen al te maffen verder?![]()
Klapjap blijft handigquote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laptop.![]()
Nee hoor,ben net pas thuis.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laptop.![]()
Met dit weer wordt het een kouwe neus hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Herr.Flick het volgende:
Morgen nog ff vlug op en neer naar aalten toe, +/- 300 km, lekker frisse neus halen.
![]()
Ach snot bevriest niet zo vlug en m'n handjes worden verwend door de verwarming.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met dit weer wordt het een kouwe neus hoor.![]()
Kaal,en op het moment koud want de verwarming staat al uit,maar verwacht voorlopig toch geen visite meer.Wel een hoop ruimte in een keer.Maar als volgende week de stoelen er zijn ben ik weer helemaal het heertje.Morgen weg dus zal ik er ook niet echt veel van merken,Zaterdag avond weer en Zondag en Maandag ben ik thuis en Dinsdag worden de stoelen afgeleverd,en dan ga ik Dinsdagavond weer gewoon lekker weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
druk baasje hoor
hoest nou in je kale woonkamer![]()
Maar als het eenmaal vast gevroren zit op je bovenlip,oei oei oei.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach snot bevriest niet zo vlug en m'n handjes worden verwend door de verwarming.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |