Nee laat met niet in de steek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, dat is de bevestiging dat Bossche Bollen inderdaad alles wat donkerder inzien.![]()
En Mercy komt zondag niet .. dus die kan vrijuit praten.
Maar jij komt wel, Pimpber en ik kunnen ons nog wreken.![]()
* worldbeater laat jullie nu lekker verder Fokken op niveau.![]()
![]()
![]()
Dus ik had ook gewoon de korte versie kunnen gevenquote:
ik was al wel weer te laatquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus ik had ook gewoon de korte versie kunnen geven![]()
![]()
nu al ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mag ik de samenvatting, downloadlimiet is overschreden![]()
quote:erruguns schreef Raus ut volgende
1 -> motorrijder wacht voor groen voetgangerslicht om over te steken. Als het groen is gaat ie heel langzaam naar de overkant en net voordat ie daar is wordt ie finaal overhoop gereden.
2-> brommertje rijdt op linkerkant van de weg en buigt ineens naar rechts en knalt daar vol op een auto die rechts van 'm rijdt.
Dankquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mag ik de samenvatting, downloadlimiet is overschreden![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
volgens mij zie je dat het verkeerslicht voor het andere verkeer groen wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Tsjah, die 'krantenbezorger' is wel het standaard voorbeeld van die fietsende kutmongolen die maar links en rechts zwiepenEn die eerste motorrijder voor dat stoplicht doet toch niets verkeerd?
![]()
![]()
Ik denk het niet hoor, anders zou het verkeerslicht wel erg raar geplaatst zijn (na de VOPquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij zie je dat het verkeerslicht voor het andere verkeer groen was![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Shit, vind je nou net dat wel weer de moeite.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Telepathie.![]()
Misschienmdat we tegelijkertijd
nze muis vasth
uden en
p Chell
zitten?
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die autorijder snapt het volgens mij niet, maar dat is al eerder gezegdquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog een paar filmpjes![]()
volgens mij een motorrijder die het groene licht niet helemaal snapt
En hier een krantenbezorger die de weg kwijt is![]()
hij steekt ook wel erg langzaam overquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Die autorijder snapt het volgens mij niet, maar dat is al eerder gezegd
Die motorrijder had ook wel beter kenne kijken natuurlijk (groen != blindelings oversteken)
Al maakte ik me daar laatst ook wel schuldig aan, reed met brommer op een fiets/bromfiets pad die een uitrit kruiste. Ik zie een busje zachtjes naar voren rollen, denken dat die wel stopt en ik moest mooi wel uitwijken want die eikel remde helemaal niet(week / 2 weken geleden ofzo).Het was nog donker en met die koplampen kun je niet zien wat de bestuurder doet, had dus niet door dat hij een hele andere kant op keek
Toen ik al voorbij was remde hij pasEn keek heel verbaasd naar me
Teringlijer, kijk dan ook of er iemand op het fiets/bromfietspad rijdt als je die oversteekt, dat is toch logica @$@#$@
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef worldpimber het volgende:![]()
Die fietsende smiley lijkt wel op Pepijns laatste self made foto.
![]()
Hichaaaaaam, zoek die foto eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je post van vanmiddag ook heel grappig.
quote:
Peerke is er ook nog hé, zondag, dus we laten Rebbeltje lekker met rustquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, dat is de bevestiging dat Bossche Bollen inderdaad alles wat donkerder inzien.![]()
En Mercy komt zondag niet .. dus die kan vrijuit praten.
Maar jij komt wel, Sulbr
ther en ik kunnen onszelf nog wreken.
![]()
* worldbeater laat jullie nu lekker verder Fokken op niveau.![]()
![]()
![]()
Het is toch echt nog leuk als ze zelfs 7 jaar zijn en nog geloven..quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
Zo klaar met Sinterklaasdingetjes![]()
Ik zal blij zijn als ie niet meer geloofd, mischien dat ik het 'm zelf wel vertel![]()
Ik heb een marokkaan aan mijn zijde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Peerke is er ook nog hé, zondag, dus we laten Rebbeltje lekker met rust![]()
Shit... dan kom ik denk ik maar niet karten...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch echt nog leuk als ze zelfs 7 jaar zijn en nog geloven..![]()
Of pa en ma voor de gek houden..![]()
[..]
Ik heb een marokkaan aan mijn zijde.![]()
Oh ja, dat foto verzoekje was ik nog vergeten in te willigen, bij deze alsnogquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My glasses are not so big .. it could be for a child.
![]()
quote:Ik vind je post van vanmiddag ook heel grappig.![]()
[..]
Goedenacht, tijd om te pittenquote:
Het is goud hoor, van de week 5 sinterklazen op een dag gezien en 1-tje was er de echte de rest waren hulpsinterklazenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch echt nog leuk als ze zelfs 7 jaar zijn en nog geloven..![]()
Of pa en ma voor de gek houden..![]()
quote:Ik heb een marokkaan aan mijn zijde.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, dat foto verzoekje was ik nog vergeten in te willigen, bij deze alsnog
[afbeelding]
[..]![]()
![]()
[..]
Goedenacht, tijd om te pitten![]()
Ik schrok vandaag van een afrikaanse jongen, ik dacht dat het zwarte piet wasquote:Oh ja, m'n stagebegeleider gaat voor Sinterklaas spelen a.s maandag op een basisschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |