quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar ze zijn zo schattig met hun roze minirokjes en laarzen met semi-plateauzolen!
Ik kan ook geilen op vrouwen, ja?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Uiteraard maak ik wél onderscheid tussen het luisteren van hun muziek en het afberen op hun foto's.![]()
quote:
Ik zou bijna weer zin krijgen om weer eens een bezoekje te brengen aan het schoolplein.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:15 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Precies, grenzen zijn er om getrokken te worden.
Vooral grenzen die 8 zijn en net hun A-diploma hebben gehaald.
Het lijkt wel alsof die rechter staat te hakken, en da nog wel op k3 muziek.quote:
Enkelbandje?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer zin krijgen om weer eens een bezoekje te brengen aan het schoolplein.![]()
Ware het niet dat ik me ten allen tijde op minstens honderd meter afstand ervan moet bevinden.
PWNDquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef Talietje het volgende:
[..]
PWNDbestwel triest trouwens Freak
Ik mag jou welquote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef Talietje het volgende:
[..]
PWNDbestwel triest trouwens Freak
De AIVD schaduwt me. Waarschijnlijk gefinancierd door het ineternationale, ziekelijke verbond van zionisten die me onder de duim proberen te houden.quote:
Dat je werkelijk nog op zo'n link klikt.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De petitie in jouw sig kun je trouwens niet eens meer tekenen.
Bedankt, eruit ermee, nu hopen dat het effect heeft gehad.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De petitie in jouw sig kun je trouwens niet eens meer tekenen.
Ja jongêh ik moet het toch uitchecken allemaal ofnieddan!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat je werkelijk nog op zo'n link klikt.
Ze zitten overal Au, ik werd gister ook gevolgd door een "Moeder met kind.".quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De AIVD schaduwt me. Waarschijnlijk gefinancierd door het ineternationale, ziekelijke verbond van zionisten die me onder de duim proberen te houden.
Je eet toggg, worst omhoog negerin!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja jongêh ik moet het toch uitchecken allemaal ofnieddan!
Ah ik ben dus niet de enige die paranoia achterom kijkt zodra ik een keer voor de wekelijkse boodschappen op straat kom...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ze zitten overal Au, ik werd gister ook gevolgd door een "Moeder met kind.".
Maar ik kon zweren keppeltjes te zijn op hun bolletjes!
Wat noem jij mij negerin swaaa.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Je eet toggg, worst omhoog negerin!
Dat vraag je aan ons?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Wtf? Ik moet de tafel dekken, al om half 5?.
Ik moet nog boodschappen doenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Wtf? Ik moet de tafel dekken, al om half 5?.
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon dezelfde..
Wie is een kloon van wie? Of zijn het twee mensen die gewoon accounts delen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon dezelfde..
Het is gewoon één iemand met een gespleten persoonlijkheid. En voor elke persoonlijkheid een kloon, ik ben er heilig van overtuigd.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie is een kloon van wie? Of zijn het twee mensen die gewoon accounts delen..
Dat zeg je nu..... wacht maar tot je dubbel gebanged wordtquote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is gewoon één iemand met een gespleten persoonlijkheid. En voor elke persoonlijkheid een kloon, ik ben er heilig van overtuigd..
Toppunt van scitsofrenia.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zeg je nu..... wacht maar tot je dubbel gebanged wordt
Volgens mij ben ik dan ook een gevalletje psychiaterquote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is gewoon één iemand met een gespleten persoonlijkheid. En voor elke persoonlijkheid een kloon, ik ben er heilig van overtuigd..
Wat jij, ik bang terug, triangeljosti!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tripelquote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef DeLeider het volgende:
MPS bedoel je? Bij schizofrenie hoor je stemmetjes.quote:
*kras kras kras*quote:Op donderdag 1 december 2005 16:41 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan ook een gevalletje psychiater
Als ik zoiets doe.... doe ik het gelijk zo goed dat je 3 dagen niet kan lopenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat jij, ik bang terug, triangeljosti!.
Daar moet je me niet mee pesten! Ik ben heel depressief hoorquote:
fijne definitie van 'goed'quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe.... doe ik het gelijk zo goed dat je 3 dagen niet kan lopen
Wel skimmia's hè, daar houdt ze van.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Daar moet je me niet mee pesten! Ik ben heel depressief hoor
En ik neem bloemen mee voor yvonne!
Lief.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe.... doe ik het gelijk zo goed dat je 3 dagen niet kan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |