Je zit er best wel dreug bij, hm-mm.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef xwrrw het volgende:
Nou zie ik er ook niet al te best uit op die foto, maar dat is bijzaak.
Ik was bezopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je zit er best wel dreug bij, hm-mm..
Er is nog een foto, waarop hij lachend staatquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan wil ik hem zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er is nog een foto, waarop hij lachend staat
Tja, echt eenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Jawel, maar dat komt maar van één kant. De andere partij lijkt ongeïnteresseerd en dan wil het niet zo best hè.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, echt een-camsessie is het ook niet, hm?
maar dat hij zielig was en een aandachtshoer wisten we alquote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
Brechtje zegt:
Die moder8or ofzo, is best wel zielig.. mijn moeder ging naar een meeting, dus hij ook meteen komen, en bos bloemen voor me moeder kopen, en zeggen dat ie zo depressief is en niet weet wat ie moet doen!!!!!!
omfgquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef xwrrw het volgende:
[afbeelding]
Zeg meisje, wat heb je een grote bh aan!
Whehehehe ik had hem toch al gezien, geweldig.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef xwrrw het volgende:
Alsof verwijderen helpt.
Zeg meisje, wat heb je een grote bh aan!
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Dead-Doll het volgende:
DOE DE HIPPYSHAKE. DOE HET LINKS, DOE HET RECHTS EN SHAKE MET MIJHIJ!!!!11
Hippies zijn okay.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Dead-Doll het volgende:
DOE DE HIPPYSHAKE. DOE HET LINKS, DOE HET RECHTS EN SHAKE MET MIJHIJ!!!!11
Ik vraag het haar wel even.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehehe ik had hem toch al gezien, geweldig.. Binnenkort een brechtje.rar?
.
Hè eindelijk iemand die hippyshaket met mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. * pc-fr34k doet de hippyshake.
Hoe moet zulks dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die hippyshaket met mij..
Lees je signature, muts.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Shaken als een hippie. Gewoon lang haar hebben en dan vet blowen met 2 vingers in de lucht.quote:
Daar ben ik heul goed in.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hip shaken zoals hippies doen.
Jazeker!quote:
Dan vraag ik u het te doen op de meet.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:02 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jazeker!
Zeker met mijn halfdronken motoriek.
Vandaar dat je nooit chicks versiertquote:Op donderdag 1 december 2005 16:02 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jazeker!
Zeker met mijn halfdronken motoriek.
Tof, mits eerst volgegoten met bier.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan vraag ik u het te doen op de meet.
Gaan we met zijn allen gezellig de hippyshake doen..
Ik probeer het niet eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit chicks versiert
Mits bier en wiet. Maar dat is wel logisch.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan vraag ik u het te doen op de meet.
Gaan we met zijn allen gezellig de hippyshake doen..
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:04 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Tof, mits eerst volgegoten met bier.
[..]
Ik probeer het niet eens.
GMTA, op dat wiet na.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits bier en wiet. Maar dat is wel logisch..
Count me in?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
we zouden eensch met nog enkele toffe menschen op versiertour moeten gaan
Ja, en dan ik de leftovers ballen zeker.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
we zouden eensch met nog enkele toffe menschen op versiertour moeten gaan
Hey, dat doe ik wel eens. Alleen wist ik niet dat dat zo heette.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Shaken als een hippie. Gewoon lang haar hebben en dan vet blowen met 2 vingers in de lucht.
Jou gunnen we mensen zoals wij niet hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Count me in?.
Als deelnemer hè, niet als potentieel versiersel.
Je zou eens wat vaker naar K3 moeten luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hey, dat doe ik wel eens. Alleen wist ik niet dat dat zo heette.
Ik weet niet of ik dat positief of negatief op moet vatten..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jou gunnen we mensen zoals wij niet hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jou gunnen we mensen zoals wij niet hoor.
Ik ben niet tof.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]we zouden eensch met nog enkele toffe menschen op versiertour moeten gaan
Ik laat nog liever mijn knieschijven verbrijzelen door een moker.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je zou eens wat vaker naar K3 moeten luisteren.
Maar ze zijn zo schattig met hun roze minirokjes en laarzen met semi-plateauzolen!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik laat nog liever mijn knieschijven verbrijzelen door een moker.
Zet dat niet genoeg.quote:
En mini-memmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig met hun roze minirokjes en laarzen met semi-plateauzolen!
Ja leuk, stel je voor je staat daar in een concertzaal, met een kater en er zijn 8000 grafkindern die los gaan op die muziek...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik laat nog liever mijn knieschijven verbrijzelen door een moker.
Uiteraard maak ik wél onderscheid tussen het luisteren van hun muziek en het afberen op hun foto's.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig met hun roze minirokjes en laarzen met semi-plateauzolen!
Ach, wat wil je dan ook, met een nickname als pc-fr34k.quote:
Maar jij bent dan ook een vrouw.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Daar let ik heul nie op bij de K3-meiden!
Precies, grenzen zijn er om getrokken te worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Uiteraard maak ik wél onderscheid tussen het luisteren van hun muziek en het afberen op hun foto's.![]()
Ja, weet je hoe 7331.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, wat wil je dan ook, met een nickname als pc-fr34k..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |