Dat durfde AMD dus niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef the900 het volgende:
Ik vind het wat triest om dat op msn te doen.
Doe dat dan tenminste in het openbaar, in FB/KLB ofzo.
Wat een wijsheid!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
Ik snap niet dat je nog moeite aan die gozer besteed. Je geeft 'm precies wat-ie wilt: aandacht.
Zo, dat was het enige wat ík over die flapdrol ga zeggen
BIER!!! KROKETTUH!!!
Ik ga eerst effe douchenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Wat een wijsheid!
Ik ben net uit bed dus ik hoef nog geen bier
Maar iets te frituren zou wel lekker zijn
Ach, ik houd wel van een relletje af en toe.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
Ik snap niet dat je nog moeite aan die gozer besteed. Je geeft 'm precies wat-ie wilt: aandacht.
BIER!!! KROKETTUH!!!
Ik moet nog vet halen en wat te frituren.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Wat een wijsheid!
Ik ben net uit bed dus ik hoef nog geen bier
Maar iets te frituren zou wel lekker zijn
Oh ja, en ik hielp DL alleen een beetje.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:55 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ach, ik houd wel van een relletje af en toe.
krokettenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
BIER!!! KROKETTUH!!!
huu, net gemistquote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Aantal posts: 4444 (gemiddeld 4 per dag)
Wat een 4en the900.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een 4en the900.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:55 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ach, ik houd wel van een relletje af en toe.
En 44%quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een 4en the900.
Ik heb ook een hekel aan mijn eigen stemquote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef xwrrw het volgende:
Wat klink ik dom op de radio overigens.
Dat staat in direct verband iddquote:
Ik bedoel, dit vraagt er gewoon om.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
Brechtje zegt:
Die moder8or ofzo, is best wel zielig.. mijn moeder ging naar een meeting, dus hij ook meteen komen, en bos bloemen voor me moeder kopen, en zeggen dat ie zo depressief is en niet weet wat ie moet doen!!!!!!
Post dit eensch in pubscquote:Op donderdag 1 december 2005 15:22 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik bedoel, dit vraagt er gewoon om.
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
Brechtje zegt:
Die moder8or ofzo, is best wel zielig.. mijn moeder ging naar een meeting, dus hij ook meteen komen, en bos bloemen voor me moeder kopen, en zeggen dat ie zo depressief is en niet weet wat ie moet doen!!!!!!
Bullshit mên. Hij geilt gewoon op haar.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hij wilt gewoon niet gebanned worden en gaat slijmen bij Yvonne..
Het gaat nu over imberrquote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Men vindt het nodig aa em dee tot gespreksonderwerp te maken
Da's het nadeel van de quickreply.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's het nadeel van de quickreply.
En nee, ik installeer geen Fok!tools of hoe die meuk mag heten, dat heeft m'n Mozilla al om zeep geholpen, dat laat ik 'm niet ook nog eens met Firefox doen.
Komt die imberr.rar er nog?quote:
Over wie wil jij dan roddelen? Een kliekje heeft natuurlijk geen zin als je niet kan roddelen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
Brechtje zegt:
Er is één foto.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef DeLeider het volgende:
Ik kan je vertellen dat daar aan gewerkt wordt
Over de tieten van Yvonne.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over wie wil jij dan roddelen? Een kliekje heeft natuurlijk geen zin als je niet kan roddelen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef xwrrw het volgende:
[afbeelding]
Zeg meisje, wat heb je een grote bh aan!
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef xwrrw het volgende:
[afbeelding]
2 Mandarijntjes in een sinasappelnetjequote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef xwrrw het volgende:
[afbeelding]
Nog niet eens...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 Mandarijntjes in een sinasappelnetje
En DL zal die mandarijntjes wel eens even pellen zekerquote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef DeLeider het volgende:
2 Mandarijntjes in een sinasappelnetje
Ik heb nogal grote handenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef JDude het volgende:
[..]
En DL zal die mandarijntjes wel eens even pellen zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |