op een bepaald moment in het boek wordt duidelijk waarom hij dit gedrag vertoont en waarom hij vrouwen versiert, het is hier 3 am en mijn geheugen begint te failenquote:op maandag 5 december 2005 19:50 schreef m_schtoppel het volgende:
ja, waarom mystery zo depressief en suicidaal is weet ik ook niet. man, die vent heeft de mooiste vrouwen ter wereld gedate. als ik zo succesvol met vrouwen zou zijn kan ik me niet voorstellen dat ik zelfmoordneigingen zou hebben.
ik denk, en dat komt ook een beetje uit het boek, dat diegenen die zich hier het intensiefst mee bezig houden, van nature op dit gebied de grootste losers zijn. en ja, dan heb ik het helaas ook over mezelf.
de auteur en een hele gemeenschap bewijzen het tegendeelquote:op maandag 5 december 2005 20:24 schreef xebrozius het volgende:
versieren is een aangeboren gave dat genetisch is doorgegeven. een casanova zul je nooit worden als niet vanaf groep 6 meiden kon versieren. klungelige, stuntelige pogingen kunnen de kunst van het versieren misschien iets bijschaven maar niet veel. gelukkig is er ook nog een horde vrouwen die vallen op verlegen stille mannen. en de echt lekkere wijven worden het zo zat van al die beschamende pogingen dat ik nog maar weinig werk hoef te verrichten.
bedankt!
dat betekend dus dat er een stel van incompetente nerds elkaar tips geven hoe ze een meid moeten scoren... dat is hetzelfde als een zwik vuilnismannen bij de douglas gaan werken om mensen parfumerie advies te gevenquote:op maandag 5 december 2005 20:29 schreef morpho het volgende:
[..]
de auteur en een hele gemeenschap bewijzen het tegendeel![]()
oh jongen, dit is dus echt kei en keihard niet waar he??!! maar goed, leef maar lekker verder in the matrix.quote:op maandag 5 december 2005 20:24 schreef xebrozius het volgende:
versieren is een aangeboren gave dat genetisch is doorgegeven. een casanova zul je nooit worden als niet vanaf groep 6 meiden kon versieren. klungelige, stuntelige pogingen kunnen de kunst van het versieren misschien iets bijschaven maar niet veel. gelukkig is er ook nog een horde vrouwen die vallen op verlegen stille mannen. en de echt lekkere wijven worden het zo zat van al die beschamende pogingen dat ik nog maar weinig werk hoef te verrichten.
bedankt!
misschien omdat hij zn eigen ik compleet overboord moet gooien om maar een beetje succesvol te zijn. en zullen ze hm langer dan een week of 3 kennen valt ie compleet door de mand. of moet ie met de vrouw van zn leven dit altijd blijven doen?quote:op maandag 5 december 2005 19:50 schreef m_schtoppel het volgende:
ja, waarom mystery zo depressief en suicidaal is weet ik ook niet. man, die vent heeft de mooiste vrouwen ter wereld gedate.
welke feiten? dat een paar gasten vrouwen oppikken. ik ken er waarschijnlijk nog heel veel meer die dat zonder die boeken doenquote:op maandag 5 december 2005 21:36 schreef m_schtoppel het volgende:
okee, je gelooft er niet in maar de feiten spreken voor zich.
wel maak ik een kanttekening bij de echte pick-up artists. want hoewel het mijn bewondering oogst dat iemand honderden vrouwen versiert, erg goed in het onderhouden van relaties zijn die knakkers blijkbaar niet. of het zijn geilneven die het alleen maar om de fuck gaat, dat weet ik natuurlijk niet.
hoe dan ook, ik hoef ook niet met 52 verschillende wijven per jaar te slapen. ik wil gewoon wat meer succes hebben dan nu, wat momenteel 0 is.
![]()
inderdaad, helemaal eens. als een man me totaal gaat zitten ontleden tijdens een gesprek word ik daar niet blij van. en bijvoorbeeld die quote over het laten afdwalen van de conversatie en dan haar in d eogen blijven kijken..... als een amn dat bij mij doet midden in een gesprek zeg: "wat?.... is er wat of zo, je kijkt zo gek?" ik bedoel, je zit toch in een gesprek?quote:op maandag 5 december 2005 21:42 schreef joeyt het volgende:
[..]
welke feiten? dat een paar gasten vrouwen oppikken. ik ken er waarschijnlijk nog heel veel meer die dat zonder die boeken doen
het komt er gewoon neer dat je (met of zonder boek) erop uit moet gaan. leuk praten met meisjes. maar ik denk dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat anderen dat ook doen...
aan mij is in ieder geval al meerdere malen het tegendeel bewezenquote:op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef ripley het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd nogal sneu dat mannen hier denken dat ze een boek of een site van een of andere opschepper nodig hebben om normaal met een vrouw om te gaan. er is een reden dat dat soort agsten diezelfde vrouwen niet kunnen vasthouden- ze zijn niet echt en bezig met een spelletje. ik heb dan tien keer liever een jongen die een beetje verlegen is en een beetje stuntelt, dat is juist wel cute.
er stond "een beetje"quote:op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
aan mij is in ieder geval al meerdere malen het tegendeel bewezen
ja, iedereen loopt wel eens een blauwtje. je moet gewoon incalculeren dat er mensen zijn die je leuk vinden en die je lniet leuk vinden. en niet te veel verwachtingen op dat eerste gesprekje leggen.quote:op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
aan mij is in ieder geval al meerdere malen het tegendeel bewezen
dat geldt echt niet voor elke vrouw hoor. ik ben eigenlijk bijna altijd voor verlegen jongens gevallenquote:op dinsdag 6 december 2005 09:24 schreef partyyboyy het volgende:
de vrouwen zeggen wel dat ze een verlegen jongen willen, maar als er iemand naar je toe komt en die is verlegen en weet niet precies wat hij nou moet zeggen om goed over te komen dan knappen vrouwen daar toch op af.
dat zouden mannen bij een vrouw net zo kunnen denken.ik vind ook niet althans, dat denk ik dat het een opschepper is de persoon die zo'n boek schrijft. heb zelf nooit zo'n boek gelezen maar wat ik hier gelezen heb in deze 4 pagina's kan best wel is handig zijn voor man en vrouw.quote:op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef ripley het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd nogal sneu dat mannen hier denken dat ze een boek of een site van een of andere opschepper nodig hebben om normaal met een vrouw om te gaan. er is een reden dat dat soort agsten diezelfde vrouwen niet kunnen vasthouden- ze zijn niet echt en bezig met een spelletje. ik heb dan tien keer liever een jongen die een beetje verlegen is en een beetje stuntelt, dat is juist wel cute.
ben ik het mee eens. nou heb ik dat allemaal een beetje doorgelezen en moet ik zeggen dat er veel onzin tussen staat, maar ook wel wat goede tips voor mannen die normaal 'alles fout doen'.quote:op dinsdag 6 december 2005 09:24 schreef partyyboyy het volgende:
de vrouwen zeggen wel dat ze een verlegen jongen willen, maar als er iemand naar je toe komt en die is verlegen en weet niet precies wat hij nou moet zeggen om goed over te komen dan knappen vrouwen daar toch op af.
je moet toch leren om wat intiemer te worden en niet te oppervlakkig, want dat schept geen band.
en dat moet je toch maar weten en leren. het is daarom handig om dit te weten en theorie kan daarbij helpen. deze theorie moet je natuurlijk nog wel in de praktijk brengen en dit moet je ook weer leren.
wat vind jij bijvoorbeeld onzin van wat er tussen staat?quote:op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef pracissor het volgende:
[..]
ben ik het mee eens. nou heb ik dat allemaal een beetje doorgelezen en moet ik zeggen dat er veel onzin tussen staat, maar ook wel wat goede tips voor mannen die normaal 'alles fout doen'.
lees die artikelen, doe er wat wijsheden uit op maar pas ze aan op hoe jij je het beste kan voelen.
maar wat is toch het misverstand dat vrouwen een topversierder zouden willen? ik voel me bijzonderder als een jongen met me begint te praten die niet ieder wijf in de bar kan/wil versieren.quote:op dinsdag 6 december 2005 12:11 schreef m_schtoppel het volgende:
even voor de duidelijkheid, het is geen boek waarin staat uitgelegd hoe je moet versieren. het is een journalist die twee jaar heeft meegedraaid met een klein clubje topversierders. en hij is dan ook begrijpelijk nu zelf ook een topversierder geworden. voor die tijd was hij volgens eigen zeggen een lulletje rozenwater. conclusie mag je zelf trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |