Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Slotje... je mag niet klagen over je medefokkers
Idd, Fok! is zelfs bedacht en opgericht door een stel nerds van Tweakers.net (geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.
Als ik dit zou vermelden op fok wist ik zeker dat ik een grote groep lelijke nerds kan bereiken en hen wat kan doen laten opleven. Nogmaal, bedankt!![]()
Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Aantal posts: 29241 (gemiddeld 24 per dag)
Ben jij het type nerd dat zich boven de andere nerds verheven voelt?
Het ligt niet aan de nerds; je bént gewoon een chick-magnet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
Daarmee verliest hij per onmiddelijk zijn nerd status waardoor hij alleen nog maar een lelijke loser is....quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Aantal posts: 29241 (gemiddeld 24 per dag)
Ben jij het type nerd dat zich boven de andere nerds verheven voelt?
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
Je probeert me te dissen maar het lukt je nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef scheerenveen het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is: zonder nerds zou ik niet serieus genomen worden door meisjes en ze niet kunnen versieren?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Herald het volgende:
[..]
wtf dat is Guile van StreetFighter!
Ze worden eindelijk met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
Dus 80% van de mannelijke populatie hier kan binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven? Ik denk dat minstens 50% niet eens weet wat een Linux kernel is eigenlijkquote:Ja dit topic betreft toch zeker 80% van de mannelijke populatie op fok ... ja, ik weet dat dit raar zal klinken maar lelijke nerds kunnen binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven
Als jij genoegen neemt met de smerige bestelpizza's.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |