abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32486238
Ja dit topic betreft toch zeker 80% van de mannelijke populatie op fok. Tot op heden schijnt de lelijke nerd doel noch bestaansrecht te hebben op deze planeet. Ik wil dit misverstand voor eens en altijd ophelderen, omdat ik zo onbaatzuchtig ben, zodat we de lelijke nerd leren waarderen vanwege zijn functie tijdens het uitgaan.
Gaan lelijke nerds uit dan? Jazeker, misschien dat je ze niet herkent omdat jij je beter voelt dan hen en het je daarom niet opvalt, maar ze zijn er echt wel hoor. Soms zijn ze wel met horden tegelijk op de dansvloer in een haast spastisch ritme bewegend op muziek die ze thuis nog nooit gehoord hebben...

Nu laat ik u, de lezer, inzien waarom de nerd net zoveel bestaansrecht heeft als elk ander mens... Versieren. ja, ik weet dat dit raar zal klinken maar lelijke nerds kunnen binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven maar van versieren hebben ze geen kaas gegeten, laat staan dat ze de kaas ooit geroken hebben. Wat is dan hun nut als ze niet kunnen versieren, kostbare lucht in een uitgaansgelegenheid gebruiken en enkel cola light drinken?

Hun versierpogingen moet je altijd goed in de gaten houden, ten eerste omdat er dan nog wat extra gelachen kan worden tijdens het uitgaan. De teleurstelling in hun ogen als ze afgwezen worden doen mij opleven en zorgen ervoor dat ik me meer mens voel dan ooit tevoren. Daarna stap je op dezelfde meid af en gaat relaxt met haar een praatje aan. Omdat het meisje in kwestie nog zo in shock is van het gesprek met de lelijke nerd kun je alles zeggen, ze zal het slikken als zoete koek en is zal smelten omdat je haar verlost hebt van een onnoembaar kwaad.

Een dag later wordt je naast haar wakker, aanschouwt haar bloedmooie lichaam en bedenkt je dat dit alles mogelijk is gemaakt door lelijke nerds...
Vandaar dat dit topic een ode is aan alle lelijke nerds in Nederland en ver daarbuiten, zonder jullie zou ik minder te neuken hebben. Ik waardeer het dat jullie zo opofferingsgezind zijn en alle meiden in mijn open armen doen belanden. Bij deze dat ik dus klaag over het feit dat mensen jullie niet dankbaar zijn. Bij deze, bedankt lelijke nerds .
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:52:55 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32486281
Slotje... je mag niet klagen over je medefokkers

-edit- Oh je klaagt over het feit dat ze ondergewaardeerd zijn
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32486347
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Slotje... je mag niet klagen over je medefokkers
Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.
Als ik dit zou vermelden op fok wist ik zeker dat ik een grote groep lelijke nerds kan bereiken en hen wat kan doen laten opleven. Nogmaal, bedankt!
pi_32486401
ah, een semi-intellectuele nerd.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:23 #5
3767 Herald
Come get some
pi_32486410
hehe die tactiek hanteren Scorp en ik ook altijd ja
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32486425
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.
Als ik dit zou vermelden op fok wist ik zeker dat ik een grote groep lelijke nerds kan bereiken en hen wat kan doen laten opleven. Nogmaal, bedankt!
Idd, Fok! is zelfs bedacht en opgericht door een stel nerds van Tweakers.net (geloof ik )
pi_32486465
Er zou eigenlijk weer eens een nieuwe 'Revenge of the Nerds' moeten worden uitgebracht.
pi_32486479
Aantal posts: 29241 (gemiddeld 24 per dag)

Ben jij het type nerd dat zich boven de andere nerds verheven voelt?
pi_32486499
knappe nerds blijven nerds en dus het uitlachen waard
pi_32486539
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:

Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
pi_32486576
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32486595
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
Het ligt niet aan de nerds; je bént gewoon een chick-magnet.
pi_32486607
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Daarmee verliest hij per onmiddelijk zijn nerd status waardoor hij alleen nog maar een lelijke loser is....
pi_32486634
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wie? Ik? Wat jij wilt jongen. Ik zeg niets.

. Toch wel.
pi_32486674
Wat je bedoeld te zeggen is: zonder nerds zou ik niet serieus genomen worden door meisjes en ze niet kunnen versieren?
Alsof jou dit interesseert
pi_32486681
Graag gedaan.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32486684
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
pi_32486689
<--- Meer mensen zijn het met je eens!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:18 #19
3767 Herald
Come get some
pi_32486728
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
wtf dat is Guile van StreetFighter!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32486752
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
Je probeert me te dissen maar het lukt je nog niet helemaal.

Ik raad je aan wat lesjes erin te nemen. Mensen als BHFH of BrauN zullen je daar best bij kunnen helpen.
pi_32486754
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef scheerenveen het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is: zonder nerds zou ik niet serieus genomen worden door meisjes en ze niet kunnen versieren?
Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?
pi_32486761
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Herald het volgende:

[..]

wtf dat is Guile van StreetFighter!

http://zannuf.y-hosting.net/images/guile.jpg

edit: plaatje is niet office proof

[ Bericht 12% gewijzigd door buzzer op 25-11-2005 05:33:39 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:10:48 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32486763
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ze worden eindelijk met de neus op de feiten gedrukt.
Och die arme puisterige zielen toch.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32486785
quote:
Ja dit topic betreft toch zeker 80% van de mannelijke populatie op fok ... ja, ik weet dat dit raar zal klinken maar lelijke nerds kunnen binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven
Dus 80% van de mannelijke populatie hier kan binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven? Ik denk dat minstens 50% niet eens weet wat een Linux kernel is eigenlijk Waaronder ik.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_32486799
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?
Als jij genoegen neemt met de smerige bestelpizza's.

Geef mij maar een superlekkere zelfgemaakte pizza.

Ik hoop dat je de metafoor begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')