abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 16:44:31 #126
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_32838722
quote:
when you've had enough of arm movements (your body will let you know) start pulling faces at yourself. pull your tongue out, smile, grin, grimace, pout, talk to yourself and watch your mouth, arch your eyebrows, etc. this is why you need solitude: if anyone sees you doing this you'll probably get dragged away by the men in white coats.
haha
─_(º.0)_/─
pi_32838747
quote:
op maandag 5 december 2005 16:42 schreef wolkje het volgende:

[..]

iedere vrouw is anders, er bestaat geen hoe-versier-ik-een-vrouw-in-vijf-stappen methode.
dat snap ik, maar kennelijk zijn de eigenschappen die ik nu bezit niet genoeg om mezelf aantrekkelijk te maken bij een vrouw.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  maandag 5 december 2005 @ 16:45:39 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32838756
quote:
op maandag 5 december 2005 16:39 schreef ripley het volgende:

[..]

kennelijk dat je vrouwen anders ziet dan mannen. we zijn geen andere diersoort of zo, we vinden het ook gewoon leuk om te lullen en te geinen. doe gewoon tegen iedereen zoals je bent, dan komt het vanzelf wel in orde
dit is precies wat ik bedoel. lul gewoon met ze, lach met ze. je kan best dezelfde soort grappen maken. ook vrouwen hebben afentoe last van humor
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 5 december 2005 @ 16:47:55 #129
88139 JoeyT
pi_32838815
quote:
op maandag 5 december 2005 16:43 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ok, maar leggen jullie mij dan maar eens uit wat het dan wel is. het is serieus een bepaalde eigenschap van mensen dat ervoor zorgt dat vrouwen zich tot je aangetrokken voelen.

een citaat van een van de gasten van de rsd (die het blijkbaar echt begrepen hebben) "i understand attraction very f*cking thoroughly, man!" www.realsocialdynamics.com. die gast kon elke meid krijgen die hij maar wilde hebben . dus er is daadwerkelijk veel meer dan alleen het 'wacht maar, voor jou komt dat ook nog wel'...
geloof je dat nou echt????

ik vind mezelf echt een leuke gozer, zie er leuk uit, ben sociaal en heb humor. maar paris hilton disst me toch echt wel hoor. boek of geen boek
pi_32838830
quote:
op maandag 5 december 2005 16:45 schreef joeyt het volgende:

[..]

dit is precies wat ik bedoel. lul gewoon met ze, lach met ze. je kan best dezelfde soort grappen maken. ook vrouwen hebben afentoe last van humor
proberen kan allicht geen kwaad . ik zal die mentaliteit eens proberen. waarschijnlijk zet ik meiden gewoon nog steeds teveel op een voetstuk .
  maandag 5 december 2005 @ 16:50:47 #131
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32838868
quote:
op maandag 5 december 2005 16:45 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

dat snap ik, maar kennelijk zijn de eigenschappen die ik nu bezit niet genoeg om mezelf aantrekkelijk te maken bij een vrouw.
a ha! als je dit maar hard genoeg denkt gaan mensen denken dat je wel gelijk zult hebben.

iedere vrouw vindt andere eigenschappen aantrekkelijk, dus er zijn er ook die jou leuk vinden

verlegenheid is bijvoorbeeld iets wat ik persoonlijk wel aantrekkelijk vind in een man
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32838880
quote:
op maandag 5 december 2005 16:47 schreef joeyt het volgende:

[..]

geloof je dat nou echt????

ik vind mezelf echt een leuke gozer, zie er leuk uit, ben sociaal en heb humor. maar paris hilton disst me toch echt wel hoor. boek of geen boek
nou ja, ok , maar er is nog steeds een verschil tussen bijvoorbeeld 100 meiden als potentiële kandidaat kunnen zien op zijn minst en in je hele leven nog nooit een vriendin gehad hebben . en dat ik dan paris hilton niet kan krijgen, ahja, er zijn nog zoveel andere
  maandag 5 december 2005 @ 16:51:04 #133
88139 JoeyT
pi_32838882
quote:
op maandag 5 december 2005 16:45 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

je weet precies wat je mist. je zegt t net zelf. je kan niet lullen met vrouwen. waarom? omdat je zo gefocust bent op het 'vindt ze me leuk' vraagstuk. als je nou jezelf gewoon aanleert om met meisjes gezellig te kletsen. lijkt me beter dan tips en trics van onze brad pitt wannabe tyler durden.
pi_32838966
quote:
op maandag 5 december 2005 16:51 schreef joeyt het volgende:

[..]

je weet precies wat je mist. je zegt t net zelf. je kan niet lullen met vrouwen. waarom? omdat je zo gefocust bent op het 'vindt ze me leuk' vraagstuk. als je nou jezelf gewoon aanleert om met meisjes gezellig te kletsen. lijkt me beter dan tips en trics van onze brad pitt wannabe tyler durden.
ik moet altijd wel weer lachen als ik de naam tyler durden voorbij hoor komen

maar je hebt gelijk! heb je nog tips om uberhaupt een leuk gesprek met een meid op gang te krijgen? de pogingen die ik tot nu heb gehad hebben me één keer bijna een vriendin opgeleverd, en dat was toen ik echt leuk heb staan kletsen met de meid in kwestie . het probleem is gewoon het begin: het ijs breken. waar begin je over met iemand die je absoluut niet kent (waarom lukt dat bij kerels wel ).

ik moet zeggen dat ik altijd wel heel anders ben in een gesprek met meiden inderdaad...
  maandag 5 december 2005 @ 17:07:08 #135
88139 JoeyT
pi_32839250
quote:
op maandag 5 december 2005 16:54 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

het probleem is gewoon het begin: het ijs breken. waar begin je over met iemand die je absoluut niet kent (waarom lukt dat bij kerels wel ).

ik moet zeggen dat ik altijd wel heel anders ben in een gesprek met meiden inderdaad...
ik vroeg zaterdag aan dat groepje meiden of ze me ff gezelschap konden houden omdat mn maatje druk in gesprek was met iemand. moet we zeggen dat ik ze al had zien kijken naar me.

verder heb ik een rijke fantasie en hou ik van geintjes
bij een ander meisje zei ik dat ik geen 50 cent was. ze keek nl naar me en ik zei dat ik wist dat ik een beetje op hm leek maar het echt niet was.
ze keek verbaasd maar moest wel lachen, daarna leuk gesprek met dr gehad (kben overigens blank met blauwe ogen )

of ik vroeg aan een meisje of ze even voor het vriendinnetje van mn maatje wilde spelen omdat ik vond dat hij zn gesprek met een meisje moest afkappen
pi_32839938
als jullie die lui van www.realsocialdynamics uitlachen weet je dus echt niet waar je over spreekt en lijd je aan social conditioning. met name die gast van tyler durden weet echt heel veel over attraction en vrouwen versieren. en wat hij zegt is ook gewoon waar. iedere vent kan leren de mooiste vrouwen te versieren, je moet er alleen onmeunig veel tijd in steken en heel veel oefenen.

ik heb deze zomer bij hun de workshop gedaan, was fenomenaal om te zien hoe vrouwen op hen reageren, want uiteraard doen ze eerst dingen voor.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32840495
oh ja, voordat mensen meteen gaan vragen of ik wat aan die workshop heb gehad? ja, zeker. alleen (en daar ga ik weer de mist in) zul je het geleerde in praktijk moeten brengen en dat doe ik dus niet. waarom niet? omdat de beste plekken waar je het in praktijk kunt brengen het uitgaansleven is zoals bars, clubs e.d. en laat ik daar nou net een godsgloeiende hekel aan hebben. kortom, ik hoor gewoon bij de 80% van de mannen die hun workshop hebben gedaan. veel van geleerd, maar verder vrijwel niets mee doen.

en zo ben ik dus over tien jaar nog vrijgezel. tja.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 5 december 2005 @ 18:27:35 #138
22944 Breetai
....Relax....
pi_32841362
het gaat deels om je instelling en deels over hoeveel moeite je doet. na een hoop werk gaat het idd wel een stuk makkelijker maar er zit echt zo'n frusterende fase tussen waar een hoop mensen afhaken. boeken en fora kunnen dan helpen om de motivatie er in te houden.
naar mijn idee kost je als beginner iets van 2 maanden elke week 3 weken uitgaan in tenten waar leuke vrouwen komen om een beetje succes te krijgen. jammer genoeg trekt mijn bankrekening dat niet en wil ik af en toe ook wel eens wat goede muziek meemaken. dus ik accepteer dat ik er idd wat langer over doe enhet gewoon als extra hobby zie.

je kan mensen wel afkraken die idd een halfslachtige poging wagen maar ze doen tenminste iets om vooruit te komen. ik vind het ook heel fijn dat dit topic naast het oude maagden topic staat. daar werd ik af en toe toch moedeloos van.

ik zie in de kroeg ook zat gozers staan die zich alleen laten vollopen en voor de rest weer alleen naar huis gaan. die zou je maar eens moeten gaan afzeiken. maar die zitten zo lekker in hun vel met hun zatte harsens dat je ze natuurlijk niks gaat verwijten.

over het algemeen zie je mij ook nog heel gekunsteld bezig doen maar ik leer er wel bij. na een lange avond alleen naar huis blijf dan nog steeds klote. pas de volgende dag tijdens de zondagmiddagwandeling komt alles weer een beetje tot rust.
als ik dan eens een keer geen moeite onderneem dan pas je al het geleerde toch onbewust toe. ik had m'n ex vriendin nooit versierd als ik niet eerst 2 weken in praag alle verwoede pogingen had gedaan. pas op de laatste dagen begon ik daar pas succes te krijgen. aan de ene kant omdat toch weer alle hoop begon te verliezen en aan de andere kant omdat ik toch m'n best had gedaan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 5 december 2005 @ 18:32:10 #139
22944 Breetai
....Relax....
pi_32841493
quote:
op maandag 5 december 2005 16:54 schreef breaktothedance het volgende:
ik moet altijd wel weer lachen als ik de naam tyler durden voorbij hoor komen
aan het einde van de week moet ik mentaal toch ongeveer dezelfde transformatie doorgaan om alleen al releaxed in het cafe te kunnen staan. wacht maar totdat je gaat werken tussen alleen maar mannen en door de week ookniet al teveel vrouwen ziet.
quote:
maar je hebt gelijk! heb je nog tips om uberhaupt een leuk gesprek met een meid op gang te krijgen? de pogingen die ik tot nu heb gehad hebben me één keer bijna een vriendin opgeleverd, en dat was toen ik echt leuk heb staan kletsen met de meid in kwestie . het probleem is gewoon het begin: het ijs breken. waar begin je over met iemand die je absoluut niet kent (waarom lukt dat bij kerels wel ).
chatten wil naar mijn idee wel helpen dan kan je eens rustig nadenken over wat en hoe je het zegt. opeingszinnen blijven altijd iets moeilijker.
pi_32841647
quote:
op maandag 5 december 2005 17:55 schreef m_schtoppel het volgende:
oh ja, voordat mensen meteen gaan vragen of ik wat aan die workshop heb gehad? ja, zeker. alleen (en daar ga ik weer de mist in) zul je het geleerde in praktijk moeten brengen en dat doe ik dus niet. waarom niet? omdat de beste plekken waar je het in praktijk kunt brengen het uitgaansleven is zoals bars, clubs e.d. en laat ik daar nou net een godsgloeiende hekel aan hebben. kortom, ik hoor gewoon bij de 80% van de mannen die hun workshop hebben gedaan. veel van geleerd, maar verder vrijwel niets mee doen.

en zo ben ik dus over tien jaar nog vrijgezel. tja.
hey schtoppel, kun je iets meer vertellen over die workshops? zijn ze ook in nl geweest dan ofzo? en ik neem aan dat je dan wel een taalbarrière hebt (mits in het buitenland, want je moet meiden dan versieren in het engels bijvoorbeeld). niet dat ik er persé één wil volgen, maar ik vroeg het me gewoon af. je hebt wel gelijk wat betreft die gasten, ze zijn gewoon ontzettend goed.

ik bedenk me net dat die "seminar by tyler" die ik dus geluisterd heb, dus kennelijk die tyler durden is . maar, very interesting! voor mij zou 'het geleerde in de praktijk brengen' dus een stuk beter gaan, omdat ik wel erg uitgaand ben!
  maandag 5 december 2005 @ 18:37:37 #141
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_32841650
quote:
het probleem is gewoon het begin: het ijs breken. waar begin je over met iemand die je absoluut niet kent (waarom lukt dat bij kerels wel ).

niet teveel over nadenken, gewoon doen
en ze niet te geweldig vinden want anders ga je teveel je best doen waardoor je jezelf niet meer bent
pi_32841838
quote:
op maandag 5 december 2005 18:37 schreef -pinguin- het volgende:

[..]

niet teveel over nadenken, gewoon doen
en ze niet te geweldig vinden want anders ga je teveel je best doen waardoor je jezelf niet meer bent
ik probeer dat wel, maar het valt me wel zwaar
  maandag 5 december 2005 @ 18:58:23 #143
22944 Breetai
....Relax....
pi_32842175
quote:
op maandag 5 december 2005 18:45 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik probeer dat wel, maar het valt me wel zwaar
neem af en toe gewoon wat rust en ga je niet blindstaren. sat wil af en toe best wel helpen. de beste openingszinnen komen bij mij idd altijd van binnenuit enniet omdat ik wat leuks heb verzonnen.
pi_32842520
quote:
op maandag 5 december 2005 18:37 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

hey schtoppel, kun je iets meer vertellen over die workshops? zijn ze ook in nl geweest dan ofzo? en ik neem aan dat je dan wel een taalbarrière hebt (mits in het buitenland, want je moet meiden dan versieren in het engels bijvoorbeeld). niet dat ik er persé één wil volgen, maar ik vroeg het me gewoon af. je hebt wel gelijk wat betreft die gasten, ze zijn gewoon ontzettend goed.

ik bedenk me net dat die "seminar by tyler" die ik dus geluisterd heb, dus kennelijk die tyler durden is . maar, very interesting! voor mij zou 'het geleerde in de praktijk brengen' dus een stuk beter gaan, omdat ik wel erg uitgaand ben!
echt geloof me, als je wel van uitgaan houdt en je wilt je skills met vrouwen verbeteren dan raad ik je zeer aan hun workshop te doen. dan maar een keer een jaartje niet op vakantie! vooral omdat ze je eerst een heleboel leren en het vervolgens in de praktijk zelf laten zien valt er een hoop op z'n plaats. ze wijzen ook sets aan waar je op af moet stappen. ze staan dan dichtbij je en geven je achteraf of soms ter plekke feedback. dit mag in het engels of nederlands. deze gasten maakt het weinig uit, aangezien zij voornamelijk naar body language en intonatie van de vrouw kijken/luisteren. als je na hun workshop door blijft gaan kun je ver komen. helaas is hun ervaring dat maar 20% van de mannen die hun workshop gevolgd heeft, ook daadwerkelijk moeite doet om er veel verder in te komen.

en ja, ik heb tyler zelf meegemaakt. een klein ventje met een rossig, wilders-achtig kapsel. niet echt een knapperd, maar een professor op het gebied van sociale man-vrouw interactie. workshop duurt drie volle dagen en nachten.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 5 december 2005 @ 19:11:24 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32842555
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef partyyboyy het volgende: vrouwen vinden een man bijvoorbeeld aantrekkelijk als ze aan het een pluk van het haar zitent te draaien tijdens het gesprek.
oh ja joh?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32842648
oh ja, en ze komen dus 1 keer per jaar naar nederland, meestal in de zomer.

nog beter, maar redelijk onbetaalbaar is hun personalized bootcamp, waar je drie dagen en nachten 1-op-1 met een instructeur aan de gang gaat.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32842748
heb toch maar afgezien van het hele boek door te spitten op het woord ioi aangezien het zo'n 450 bladzijdes zijn hieronder toch een klein stukje uit de glossary en field report.

ioi: - noun [indicator of interest]: a sign a woman gives a man that indirectly reveals she is attracted to or interested in him. these clues, generally unintentional and subtle, including leaning towards a man when he speaks, asking mundane questions to keep the conversation going, or squeezing his hand when he takes her hand in his. origin: mystery

quote van post die vermeld wordt in het boek nadat style uitlegt dat hij problemen heeft om de overgang van gesprek naar zoen te maken.
quote:
the way to tell is the other three second rule. it works 100% of the time. while sitting close, just let the conversation trail off. look her in the eye while you pause the conversation. if she looks back for a count of three seconds, she wants to kiss. the uncomfort abless you may experience is my favorite thing in the whole world - sexual tension. - nightlight9
real social dynamics wordt tevens ook vermeldt in het boek, de auteur heeft samen met deze personen in een huis gewoont genaamd project hollywood. lijkt erop dat het toch nog een klein wereldje is.
quote:
klopt je mist de ervaring en praktijk kennis

aangezien ik nog 2 uur moet vullen voordat me shuttle bus me naar het vliegveld neemt zal ik het field report overtypen van papa. zie post verder op in dit topic

joeyt of je nou wel of niet gelooft erin, het werkt even goed. overheids diensten maken hier(nlp, body language etc.) bijvoorbeeld weer op een andere wijze gebruik van.

het boek the game is geen how-to guide laat ik het nogmaals vermelden, je volgt simpel weg de avonturen van de auteur als hij zich waant in deze wereld van pickup artist. ik vindt dit boek een aanbeveling voor iedereen die een kijkje wilt nemen in deze wereld laat het nou zijn om wat tips op te pikken over het versieren van vrouwen of om leuk te lachen om de frappante situaties of als kerst cadeau voor je zus

grappig opzich hoe in dit hele topic de associatie versieren en "one night stand" in beeld gebracht wordt. sommige mensen hebben toch echt andere motivaties, denk hierbij aan validatie van vrouwen, pure interesse in de man vrouw interactie, verbeteren van zelfvertrouwen etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpho op 05-12-2005 20:12:43 ]
"Once you've lost everything you're free to do anything"
pi_32842870
ja, als je het boek leest denk je soms van no way, dit kan niet. maar die gasten zijn echt zo goed. leuk dat je even een stukje hier neergetypt hebt.

mystery is inderdaad ook errug goed, alhoewel hij zich erg op clubgame richt.

www.themysterymethod.com
Gaap Goals rulezzz!
pi_32843057
quote:
op maandag 5 december 2005 19:22 schreef m_schtoppel het volgende:
ja, als je het boek leest denk je soms van no way, dit kan niet. maar die gasten zijn echt zo goed. leuk dat je even een stukje hier neergetypt hebt.

mystery is inderdaad ook errug goed, alhoewel hij zich erg op clubgame richt.

www.themysterymethod.com
mystery heeft nogal wat mentale problemen als ik het boek mag geloven, in totaal wordt hij 2 of 3 afgevoerd omdat hij zelfmoord neigingen heeft en zwaar depressief is. wel cool dat je die workshop gedaan hebt, terwijl ik het boek las had ik het idee dat de meeste mensen die ermee betrokken waren zo langzamerhand ermee gestopt waren. blijkbaar niet

geloof dat me post iets te groot is of de database heeft problemen, wou hem namelijk nog wat makkelijker leesbaar maken maar krijg steeds database connectie meldingen terug

enige manier om de post met correcties te posten was door nieuwe aan te maken, sorry

[ Bericht 7% gewijzigd door Morpho op 05-12-2005 19:42:15 ]
pi_32843249
laatste poging
quote:
msn group: mystery's loounge
subject: field report - the seduction of paris hilton
author: papa(een van de grondleggers van rsd geloof ik)

today, i went with style, mystery, and our real estate agent to our prospective mansion, dean martin's old crib in the hollywood hills. i am in love with the place and can't wait to close the deal. we will be on top of the world, literally and figuratively. when you are in our crib, everything seems perfect. it's a short walk to a popular mexican fast-food restaurant, so we went over there for a late lunch. after ordering food, we found a table outside. suddenly, our agent leaned over to me and whispered:

real estate agent: you know, i saw paris hilton walk inside the restaurant. i think she's ordering a burrito. why don't you go pick her up?
papa: really?
style(de auteur van the game): hey, if you are going to walk over there, don't look in her direction.
papa: all right, it's playtime.

i got up walked into the restaurant, and saw a hot blond chick getting salsa. so i thought, "salsa sounds good to me". i've been gearing my game up for this moment, and now it was time to take what i deserved. so i walked over to her side and pretended like i was just at the salsa bar by coincidence. i helped myself to some salsa, and then looked over my right at her and started the conversation with style's jealous girlfriend opener.

papa: hey, i need a female opinion on something?
paris: [smiles and looks up] okay
papa: would you date a guy who was still friends with his ex-girlfriend?
paris: yeah, i think so. sure.

i started to walk away, then turned back and continued the conversation.

papa: mmm. actually, this is a two-point question.
paris: [smiles and gigles]
papa: imagine you were dating a guy who was still friends with his ex-girlfriend. and you were going to move in with him but he had a drawer with pictures of his ex-girlfriend - not nudie pictures or anything, just regular pictures and some letters.
paris: ooh. i would so get rid of them. i would put them in a box.

i cut her off and continued with the opener.

papa: do you think it's unreasonable for her to want him to get rid of those pictures?
paris: oh, for sure. i dated a guy who did that, and i tossed them.
papa: wow! the reason why i asked was because i have a friend in the same situation, and she burned them.
paris: yes. that's what i should have done. [smiles]
papa: hmm cool

paris finished getting her salsa, then took her salsa containers and started to walk away.

papa: hey, you know, you look like a little cartoon version of britney spears. oh, maybe its just your teeth.

paris put her salsa container back on the table, looked at me, and smiled. then i told her style's cs versus us routine.

papa: yeah! you have britney teeth. well, thats what my ex-girlfriend said. i mean, she has a theory that girls who have teeth in a wide c-shape, like britney spears, are perceived as good girls, no matter how many guys they hook up with. you have the same kind of c-shaped teeth.
paris: [excited and smiling] oh, yeah?
papa: hey, i mean, just look at the smilies of the cover girls on magazines. they have the same kind of teeth. well, at least that's what she said. she even got surgery done to her teeth because she had u-shaped teeth, like christina aguilera. she said u-shaped teeth are perceived as unfriendly, and that's why christina aguilera has the bad girl reputation and britney spears doesnt.
papa: [smiles] wow.

we walked to the counter and she grabber her food. i acted as if i were going to leave, but don't think i'm going to leave paris without proper game. she had her food and was about to exit the restaurant, so i had to keep her there. i looked over my shoulder and continued the conversation.

papa: i have an intuition about you.
paris: what?

she put her food down and looked at me.

papa: you know, i can tell you deep insights about yourself by asking these questions.
paris: oh yeah?
papa: yeah. here, come over to this table.
paris: okay, sure.

i sat down at a nearby table, and she placed her food on the table and sat across from me. when she sat down, she smiled. i knew i was set and that it was time to work solid game. for the next fifteen minutes, we shared some stories about hollywood and talked about commonalities. i did some qualifying, gave her some speed seduction patterns, and told her some socially proofed higher-value stories.

papa: well, my friend taught me this fascinating visualization technique called the cube. he's over there right now, and we just finished shopping for a house over there[pointing in the direction of the hollywood hills]. i've been living in a hotel for the last ten weeks. ugh.
paris: oh yeah! which one?
papa: the furama
paris: [nods] yeah, i live right up the street on kings road.
papa: cool. i'll be your neighbor. i'm moving into a house on londonderry. it's a great place, and i already have so much heart for it. my friend style and i are talking about making it a place for after-parties.
paris: cooool.
papa: okay. are you ready for the cube?
paris: yes. sure. [smiles]
papa: [escalating the yes ladder] before i start, i need to ask you a few questions. are you intelligent?
paris: yes.
papa: are you intuitive?
paris: yes
papa: do you have a good imagination?
papa: okay. great! we'll continue then. imagine you're driving in the desert and you see a cube. how big is the cube?
paris: it's really big!
papa: how big is that?
paris: as big as a hotel.

though i knew who she was, i didn't give it away and acknowledge she was a hilton.

papa: hmmm. interesting. okay, so what color is it?
paris: pink.
papa: cool. is it something you can see through or is it solid?
paris: you can see right through it.
papa: rock on! now, lets add a ladder. where is the ladder in relation to the cube?
paris: it's leaned against the cube, going into the middle of it.
papa: ah i would have expected you to say that.
paris: yeah[smiles and gigles]
papa: yeah. so lets add one more thing to your picture. lets add a horse. where is the horse in relation to everything in your picture?
paris: it's sleeping.
papa: where is it sleeping?
paris: in front of the cube.
papa: wow. interesting. [pause] okay. are you ready to find out what all of this mean? [pause] it doesn't mean anything! no, just kidding. the cube represents what you think of yourself. it's your ego. now, your cube is pretty big. you have a lot of self-confidence. it's not super-huge. i mean, it's not like you have a huge ego, but definitely carry yourself with a lot of confidence. also, your cube is pink.
paris: yeah thats my favorite color.
papa: well, pink is also a color that is playful and bright, and you chose that because you carry yourself with the same kind of energy. you are the kind of person who really likes to have fun and party, but you are also the kind of person who enjoys being in others people company.
papa: and your cube is something that you can see right through. now, that represents how people interact with you because you are the kind of person who even when people first meet you, they can see right through you. you really with people and that rocks.
paris: what's your name?
papa: papa. what's your name?
paris: paris
papa: rock on. i feel like we have so much to talk about.
papa: we should definitely party it up together sometime.
paris: yes. we should.
papa: here.

i gave her a piece of paper and a pen. she wrote down her first and lastname, and then handed it to me, expecting to impress me and get a wow response. but i didn't give her any response, as if i had no idea who she was. then i handed it back to her.

papa: here
paris: okay. write it down right here?
papa: yes
paris: this is my cell phone.
papa: cool
paris: yeah. we should definitely meet up.
papa: yeah. rock on. i'll see ya, kid.

i walked back to see the boys at the table outside.

style: nice job, man. nobody give papa a high-five or acknowledge it incase she sees it. well done, bro.

i explained to the boys what happened. this rocks. i know that this is the way things are going to be. it just makes sense that i would roll with paris hilton when i am in project hollywood. mystery, this is my set. so hands off when paris comes to the crib to see papa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')