Ik ben t zo met je eens klotefeestdagenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe er toch nooit wat aanNet als stink kerst
jewel hoor, mn mamma kwam net ff langsquote:
ik nietquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef AmyLee het volgende:
Wie is hier goed in sinterklaasgedichten
???
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ben t zo met je eens klotefeestdagent moet verboden worden
mjah dan heb je klasgenoten die lootjes willen trekken met verplicht gedicht en surprise
ik heb nog tot half6 voor beiden
![]()
Zeg jij nou maar niets.quote:
Ach, vreemdgaan is toch niets mis?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja hij is bezet dus moet wel ff duidelijk zijn dat t gein is he?
Het duurde evenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Renesite het volgende:
Aaaah, we schieten op![]()
van - 14 naar - 13![]()
vreemdgaanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, vreemdgaan is toch niets mis?
Zometeen leest ze hetquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja hij is bezet dus moet wel ff duidelijk zijn dat t gein is he?
Eehm jawel..quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, vreemdgaan is toch niets mis?
Ze kan toch vriendjes hebben gehad die dat gedaan hebben / hadden?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nooit gedaanJij wel dan? Vanwege je "
"
Kan, maar ik vroeg het aan haar.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze kan toch vriendjes hebben gehad die dat gedaan hebben / hadden?
Of, ze heeft het door vreemdgaan een keer keihard ''verneukt''quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
neen, zelf nog geen ervaring mee gehad. En die krijg ik ook hopelijk niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maargoed, ander onderwerpquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen, zelf nog geen ervaring mee gehad. En die krijg ik ook hopelijk niet.
Wel al bij vriendinnen gezien.
En ik geef een mogelijk antwoord.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan, maar ik vroeg het aan haar.
nop, nog nooit vreemd gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan, maar ik vroeg het aan haar.
Ok.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik geef een mogelijk antwoord.
Ik las je post alquote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, nog nooit vreemd gegaan.
En voor de goede orde ik heb t nog nooit gedaan (heb 1 vriendje gehad) en zou t ook nooit kunnen .quote:Op donderdag 1 december 2005 15:47 schreef AmyLee het volgende:
Vreemdgaan is echtja
maar ik kan niet vreemd gaan op het moment
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:50 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En voor de goede orde ik heb t nog nooit gedaan (heb 1 vriendje gehad) en zou t ook nooit kunnen .
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:50 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En voor de goede orde ik heb t nog nooit gedaan (heb 1 vriendje gehad) en zou t ook nooit kunnen .
Dat weet ik wel. Ik heb in de grote verleiding gestaan maar ik heb een geweten dat zweer ik jequote:
Maar het zou je later altijd kunnen gebeuren denk ik. Volgens mij kun je niet zo zeggen dat je dat nooit gebeurd.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:54 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik heb in de grote verleiding gestaan maar ik heb een geweten dat zweer ik jegelukkig maar
wie weet maar kan t me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar het zou je later altijd kunnen gebeuren denk ik. Volgens mij kun je niet zo zeggen dat je dat nooit gebeurd.
Ik ook maar we eten pas over een uur etenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik heb honger
Shut up.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef Casparovvv het volgende:
Easy man. Anders ronsel je ff wat freaks in dat kutforum van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |