Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef ondeugend het volgende:
Heel simpel : Ik wil altijd alles en ga mijn best doen om alles te gaan doen.
Laat het alsjeblieft filmen! Lijkt me echt zo grappig om te zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Echt vage shit, zoals een bank binnen stappen, daar een keutel draaien en dan stoicijns voor me uit blijven kijken alsof het doodnormaal is.
Niet omdat het me lekker lijkt, maar gewoon om te kijken hoe men daar in godsnaam mee omgaat en vooral om te kijken hoelang men me perplex aan blijft kijken
- Zomaar, midden op straat een aanloop nemen en een kleuter een rotschop geven om te kijken of hij ook echt een stuk vliegt
- Naakt naar m'n werk gaan, soortgelijk dingetje als bij de bank... Gewoon weer kijken hoelang het duurt voordat iemand me er op aanspreekt en dan vooral hóe
Nou dat zou ik dan wel laten doen natuurlijk, maar dat prefereer ik nou net niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven? !
Ik vraag me trouwens af... je beseft je wel dat je in een Xebro topic zit ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?
En zie jij maar eens in alle dorpen van Nederland gezien te hebben, laat staan de hele wereld!
quote:
''Nee dank u, ik eet geen vlees''quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Pastoor: "Het lichaam van Jezus Christus"
Jij: "Nee, danku. Ik ben op dieet.
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:03 schreef static het volgende:
Maar goed, ik ben natuurlijk extreem saai als ik zeg dat ik wel zie wat er op mijn weg komt.
Trut.quote:
Laat staan een normale post.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef KumA het volgende:
hoe zijden
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af... je beseft je wel dat je in een Xebro topic zit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |