Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plekquote:Op donderdag 1 december 2005 08:32 schreef Prego het volgende:
-een nacht doorbrengen met keanu reeves (al denk ik niet dat hij dat wil)
En toen een smaak ik je bek van zand/dode vliegen/stront/pis ckerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog nooit een intercity geknuffeld, ik heb er wel een keer eentje gelikt toen ie wegreed. Een meter ofzo.
ik weet het, dat is het puntquote:Op donderdag 1 december 2005 09:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plek
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:16 schreef la-nina het volgende:
- Zelf een huis bouwen.
- Op een onbewoond eiland zitten (lang!).
- Een boek schrijven of een plaat maken.
- Parachutespringen met m'n broertje.
- Een berg beklimmen.
- Optreden voor heel erg veel mensen.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!
Kan ik je afradenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Neuken op XTC
Als je het dan maar niet in die volgorde in gedachten hebt zoals je nu hebt opgetypt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Iemand vermoorden (het liefst een bekend persoon)
Kijk maar of het je nog luktquote:
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...quote:
Het heeft wel een iets andere uitwerking dan drankquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...
Met drank, hoe stomdronken ik ook was, nog nimmer problemen gehad, dus dit zal vast ook een eitje worden.
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef ondeugend het volgende:
Heel simpel : Ik wil altijd alles en ga mijn best doen om alles te gaan doen.
Laat het alsjeblieft filmen! Lijkt me echt zo grappig om te zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Echt vage shit, zoals een bank binnen stappen, daar een keutel draaien en dan stoicijns voor me uit blijven kijken alsof het doodnormaal is.
Niet omdat het me lekker lijkt, maar gewoon om te kijken hoe men daar in godsnaam mee omgaat en vooral om te kijken hoelang men me perplex aan blijft kijken
- Zomaar, midden op straat een aanloop nemen en een kleuter een rotschop geven om te kijken of hij ook echt een stuk vliegt
- Naakt naar m'n werk gaan, soortgelijk dingetje als bij de bank... Gewoon weer kijken hoelang het duurt voordat iemand me er op aanspreekt en dan vooral hóe
Nou dat zou ik dan wel laten doen natuurlijk, maar dat prefereer ik nou net niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven? !
Ik vraag me trouwens af... je beseft je wel dat je in een Xebro topic zit ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?
En zie jij maar eens in alle dorpen van Nederland gezien te hebben, laat staan de hele wereld!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |