quote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef Gellius het volgende:
Ah! Nu ik zielig ben, mag ik het zeggen! Ik ga hier misbruik van maken: Mag het er ene zijn, van lelieblanke huid; ja een smachtende brunette met een van verzenuwde erotiek hevig zwoegende buste, met dunne, alabaster vingers die vertwijfeld om zich hene graaien, zoekend en willend én een achteloos terzijde geworpen lamswollend truitje, met in de kraag - net wegduikend-, een enkele verfrommelde pagina slordig volgekladderd met vlekkkerige, slechte- heel slechte poezie?
Carice van Houten kan je volledige goedkeuring niet wegdragen, begrijp ik?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Gellius het volgende:
Ik waardeer dit. Zeer. Mooie lijnen ook. Maar dit is een wannabe-filmster, of mogelijk een echte filmster. Maar geen gymnasiummeisje. Het heeft niks met alles te maken.
Dit is wat contextloos ineens.
Hoewel ik hoog opgebonden tieten en romige soep natuurlijk wel kan waarderen, hè? Het is niet dat ik de inzet niet zie, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ooit een gymnasiummeisje. En ze kan heerlijke kippensoep voor je maken, Gellius.
Ik begin het inmiddels in de gaten te krijgen, Gellius.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef Gellius het volgende:
Kijk, daar heb je het al. Ik gun iedereen zijn hoog opgebonden kippesoep, maar ik ben nu eenmaal nogal precies in mijn voorkeuren. O, o.
En als je van héél kwade wil bent, dan lijkt hij ook wel een beetje op die bebrilde-nog-altijd-niet-geraden-engerd van de buren...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:16 schreef Gellius het volgende:
Ik blijf er een bebaarde Gene Hackman in zien.
Dank uquote:Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Heel scherp Diaan, het is niet Steven King.
Zochten jullie het gymnasiummeisjes topic?
quote:Gene Hackman was first offered the role of , and was set to direct, but he withdrew after watching a clip of himself in Mississippi Burning (1988) at the The 61st Annual Academy Awards (1989) (TV), which made him uneasy about taking more violent roles. When
took over as director, he offered the role of
first to Michelle Pfeiffer and also to Meg Ryan.
Louis Gossett Jr. was also considered for the role of .
Robert Duvall was considered for the role of , and Jeremy Irons turned it down.
Jack Nicholson was considered for the part of ![]()
Robert De Niro was considered for the part of ![]()
Hij is!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat de schrijver van Silence of the Lambs, Hannibal en Red dragon dan?
Ow nu is het wel frustrerend dat ik niet meer weet hoe hij heet, terwijl ik alledrie de boeken heb gelezenquote:
Mohammed Elbarabei. maar ik zit in de verkeerde hoek te denken, denk ik nuquote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef Gellius het volgende:
Welke nobelprijswinner bedoel je, Fanaat?
Mijnheer was politicus, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |